Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når skal dere?Ja prisene på Reimers er hinsides. Men blir til at vi og skal dit. Vært med de to andre og gitt bilder i julegave, Så blir nok gjort denne gangen og
Ja. Hadde ikke sett det like lett uten babynestet.. Han er jo blitt kjempe stor!! For 2 uker siden var han like liten som din i Str nå ca. Er uvirkelig...Det når en tar slike bilder at en ser hvor fort de søte små vokser.

Tusen takkGratulerer så mye med dagenønsker deg en super dag
![]()
Sovet greit i natt. Han sov 4-5 timer uten å våkne. Jeg våknet lenge før han. Sjekket klokken og etter det fikk eg ikke helt sove. Annen plass og seng (svigers) han våknet etter en halvtime å fikk mat da. Han ble lys våken å var våken litt over en time. Han spiste litt til å sov et par timer ekstra. Samboer byttet bleie å kom tilbake til rommet. Selvfølgelig var svigermor våken. Jeg drev å ammet å samboer hadde ikke lukket døren helt. Så der kom bestemor å stirret på når jeg har puppen fremme å ammer. Greit nok å være i nærheten når jeg ammer, men stirre på puppen og babyen syntes jeg var litt ubehagelig.. Greit å få litt fred, å vite at ingen stirrer. Lukket døren og etterpå kom hun alikevell tilbake. Hun hadde bestemt å ta han med seg så vi fikk fred. Fikk ikke helt sagt noe på det. Greit nok å få litt tid med samboer, men fikk ikke sove mer når han var hos bestemor. Vi fikk slappet av litt men hadde vært bedre med ekstra søvn. Etterpå lagde bestefar frokost. Kakao, rundstykker, egg og masse pålegg. Så fikk jeg en bursdaggave med frokost border. Kjekt det Han tar jo igjen Liana. Hun ble veid til 6850 eller noe sånt i dag.6 ukers kontroll overstått. Vaksinen fikk han i munnen som han smattet i seg. Vektmessig går han opp mye.. Veier 5035 gr. 2 kg 20 gr opp på 5 uker og 2 dager. Skal virkelig få innført smokken nå. Begynner smått å ta den no. Vekten kan roe seg ned litt no.. 6 uker i morgen. Legen så på han. Alt var greit utenom nakken. En favoritt stilling, liker ikke andre siden. Så er han så sterk i nakken at han snur seg tilbake veldig lett når vi trener nakken.. Henvist til fysioterapeu. Rart neste veeing er i slutten av mai..
Vokser alt for fort. Liana er jo litt liten da vektmessigHan tar jo igjen Liana. Hun ble veid til 6850 eller noe sånt i dag.