Min graviditet

Var kjekt hos fysioterapeut i dag. Fikk bekreftet at det jeg har jobbet med har vært bra, og at vi må fortsette med det :) ikke særlig flat og ikke stiv i nakken. Må bare passe på at han ligger litt mer på kinnet på ene siden, og prøve å lokke han til siden og holde han der lengst mulig minst 3 ganger daglig. Ellers fått se en ny måte eg kan bære han i så hode er rett vei. Fått ny time neste uke.

Surt det regner, da blir det nok ikke hilsing på hestene og antagelig ikke bading i boblebad. Blir iallefall taco hos mine foreldre :) småen sovnet endelig etter å vært våken ca siden 7:45. Sovet en halvtime nå. Bare synd vi skal kjøre om 3 kvarter.. Da våkner han..image.jpg
 
image.jpg Mini
 
image.jpg image.jpg

Bilder vi kjøpte :)
 
Nå har den siste uken gått rekordfort. Mandag var vi på gåtur, kjøpte oppbevaringsbokser til melk så jeg kan fryse ned. Kjøpte og rammer til bildene fra fotografen.men smart nok som jeg var kjøpte eg 3 rammer, når vi trengte 5!!. Så vi måtte tilbake å kjøpe noen ekstra. Hengt dem opp. No er det litt koselig på veggene. Samboeren min klarte å knuse 1 ramme, heldigvis ble ikke bildet ødelagt.

Tirsdag var vi på babysang, og på butikken. Kjøpte festdrakt. Ble lang dag. Mye gåing. Fikk meg ny bukse og :). Senere måtte vi handle igjen.

image.jpg Onsdag dro vi til lege, og besøk i en barnehage eg har jobbet. Barna syntes han var "såååå søøøt"

Torsdag dro vi til fysioterapeut. Hun var fornøyd med han, men avtalte ny time. Etterpå møtte jeg en venninne. Hennes datter er 7 mnd eldre enn mini. Vi skulle på tur, men ble hos meg og koste oss, kjekt å se de små sammen :) etter hun gikk koste vi oss med taco hjemme :)
image.jpg
Fredag ble vi hentet av svigers. Gått tur og kost oss. Svigermor har vært mye med småen og fått litt pause og slappet av ;) vært litt alene med samboer uten baby i armene. Kos. Kunne masere han litt og gi han litt oppmerksomhet også :) nå skal vi sove her til i morgen :) søndag får vi besøk hjemme igjen av noen ikke har sett leilighet eller småen :)
 
Kjekk uke dere har hatt.

Så søt når han smiler :)
 
image.jpg image.jpg Fornøyd liten gutt :)
 
Vært så deilig natt. Småen sov 6,5 t før han våknet første gang for mat. Spiste 10 min sov 3 t til før vi stod opp. 9 uker 4 dager er han nå. Lengste han har sovet sammenhengende om natten. Sovet 5,5 t natt til i går. Vanligvis sover han ca 4,5 t før han våkner første gang.
 
Mini sov lite på dagtid i går. Var ekstremt trøtt. Når han sovnet på meg rundt 8 så lot eg han ligge. Før vår leggetid prøvde vi å legge han i babynest. Da pleier han å våkne. Men i dyp søvn sov han videre. Fungert en gang før også av 100 forsøk.. Jeg hadde store problemer med å sovne, hva hvis han våkner snart? Lagde litt små lyder. Når jeg våknet var kl 4!! Han lagde litt lyder. Han våknet av å få en pupp i munnen. Hadde skikkelig spreng, aldri gått så lenge uten amming før... Han spiste og sovnet igjen fort. Våknet en stund etter min samboer gikk. Fikk tømt litt mer da :) men etter det våknet vi rundt 7:10 . Da var det bare å stå opp, bytte ( sov uten pysj i natt) ha en liten økt på magen på babygymmen. Han er ikke så begeistret for det enda. Får ikke mye utfordringer når han vil være med oss største parten av tiden..
 
Den følelsen når du endelig for tatt en dusj og oppdaget at du har ammebh på fremdeles.. Å ikke var det 2 innlegg heller men 3..

Mini begynner å stortrives på babysang, smiler masse.
Mini får ikke se pappaen sin på 2,5 døgn.. Han er reist på kurs. Hva skal vi finne på da..
 
Første natt uten min samboer. Småen var veldig urolig i går kveld, skrek og stresset i babynestet. Tok han ut av nestet og lot han ligge i sengen fritt. Han roet seg hos seg god meg og sovner. Jeg lå meg litt unna han og vi sov. Han våknet gjennom hele natten fra hver time til annenhver time ca. Vet ikke om han sov engang 3 timer i strekk. Så jeg skulle aldri latt han ligge slik å sove.,. Ble veldig sliten av det. Våknet andre gang kl 4. Pleier å våkne andre gang mellom 6-7. Men på tross av dårlig søvn måtte vi bare forsøke å sove mer...
 
Godt å sove på mammaimage.jpg
 
image.jpg Dekker hele babynestet og har bøyde bein. Lurer på hvor lang mini er. Mer enn 63 cm(lengde inne i babynestet) flere 62 bodyer er litt korte og selebuksene er også litt korte samt flere av pyjamasene. Det er ca 2 uker til 3. Mnd kontrollen da skal han måles første gang siden fødsel (49 cm)
 
Vis vedlegget 116577 Dekker hele babynestet og har bøyde bein. Lurer på hvor lang mini er. Mer enn 63 cm(lengde inne i babynestet) flere 62 bodyer er litt korte og selebuksene er også litt korte samt flere av pyjamasene. Det er ca 2 uker til 3. Mnd kontrollen da skal han måles første gang siden fødsel (49 cm)
E nesten ikkje til å tro at han e like lang som Liana
 
Litt misfornøyd. Har hatt planer lenge om å bade på fredag. Med samboer og svigermor siden det blir første tur til svømmehall. Men hva skjer :jeg får mensen, eller en etterblødning som legen sa kunne komme, og ikke alltid var mensen (men kom av og til en stund etter renselsen. ) så nå kan jeg ikke bade før den er over. Så er litt surt..
 
Utrolig det er 1 år siden jeg sluttet på p- pille for vi hadde endelig planlagt å prøve å få en liten en. Så for vår del tok det veldig kort tid før vi fant ut at vi skulle bli foreldre. Småen er nesten 3 måneder gammel. Tiden flyr..
 
Nytt og gammelt babynestimage.jpg
 
Synes de ser like stor ut:p
Plass plass til det gamle i det nye xD er lengre og mye breiere. Det gamle er litt stivere så det nye er litt mer bøyd på bildet :p synd jeg ikke tok bilder med småen i det da hadde du sett det mye bedre :)
 
Back
Topp