Min graviditet

Så fine!:)
Vi kjøpte ca 50 digitale bildefiler :o tok helt av. Klarte ikke velge bort.
Kostet 130kr pr fil

Da kan vi fremkalle og kjøpe så mange kopier vi vill ved en senere anledning

Kjøpte dere filene?

Ble dyrt :/ men vi klarte ikke la være, er jo bare baby en gang:) så ble over 7000kr inkl fotograferingen. Jaja! :p

Så fine!:)
Vi kjøpte ca 50 digitale bildefiler :eek: tok helt av. Klarte ikke velge bort.
Kostet 130kr pr fil

Da kan vi fremkalle og kjøpe så mange kopier vi vill ved en senere anledning

Kjøpte dere filene?

Ble dyrt :/ men vi klarte ikke la være, er jo bare baby en gang:) så ble over 7000kr inkl fotograferingen. Jaja! :p
Var svindyrt her. Skulle egentlig sjekket litt priser andre steder så ville det kanskje blitt billigere. Kjøpte 7 bilder. For ca 5500 få de digitalt var svindyrt. Ikke særlig store bildene vi kjøpte heller. Selve fotograferingen var gratis.

Var svindyrt her. Skulle egentlig sjekket litt priser andre steder så ville det kanskje blitt billigere. Kjøpte 7 bilder. For ca 5500 få de digitalt var svindyrt. Ikke særlig store bildene vi kjøpte heller. Selve fotograferingen var gratis.
Oj, det var dyrt!

Nei, men vi skal ta det innen han er seks mnd slik jeg har gjort med de andre.

Den følelsen når man begynner med smokk pga stor sygebehov og vektoppgang og så ender det i økedøgn 2 dager etterpå og han spiser enda mer enn vanlig.. Festlig..

6 uker 5 dager. Da er tårekanalen igang. De første tårene er kommet. Begge øyne samtidig. Tidligere litt rusk og renning fra et øye men ikke tårer

Han lo og smilte samtidig. Lagd litt Hehe lyder før men ikke vist om han prøvde å snakke som han gjør til babygymmen. Artig ;) veldig kosegutt vil ikke legges ned.

Igår prøvde jeg å eksperimentere å lage kake som kanskje kunne blitt dåpskake. Fant ut at jeg ikke klarer å konsentrere meg med en liten i hus og det blir bedre å bestille. I dag var jeg på tur med noen jenter med babyer født i januar. Var litt kjekt selv om babyene er litt større. Greit å komme i kontakt med noen flere med babyer. Nettverksgruppen min skulle egentlig ha treff i morgen, men ser ikke veldig lovende ut..

Idag pakket eg bort alle de rene bodyene i 56. Bodyene er blitt vanskelig å lukke.. 7 uker +1 dag. Buksene passer enda hvis de ikke har fot. Har sikkert nok klær i 62 til trillinger.
Ekstremt mange plagg.. Eneste jeg fant ut var at det er et plagg vi har lite av nemlig pysjamaser. Var 2-3 heldresser uten fot som var kjedelig når man håpte på et par ekstra pysjer. Har vell 4-5 pysjamaser alikevell, så sikkert nok.. Ellers får han snart prøve pysj i 68!!

Kan bruke pysjamas uren for. E jo bare til å ta på sokker. Liana har nesten alltid brukt de uten fot, og har alltid gått fint.

Men han må snart slutte å vokse. Liana bruker litt 62 men for det meste 68. Så har tar jo Liana igjen på lengden. Og hun e jo 8 mnd nå

Kan bruke pysjamas uren for. E jo bare til å ta på sokker. Liana har nesten alltid brukt de uten fot, og har alltid gått fint.

Men han må snart slutte å vokse. Liana bruker litt 62 men for det meste 68. Så har tar jo Liana igjen på lengden. Og hun e jo 8 mnd nå
Kan nok hende jeg bruker de uten fot for å ha noen ekstra :) men kjedelig med sokker som faller av hele tiden.. Bukser i 56 uten fot passer enda. 62 buksene er litt store. En baby som var 6 uker eldre på dagen brukte 68 i body og 62 i bukse. Kortere bein enn kropp som min. Liana er jo litt liten :) mange som ønsker at de holder seg liten mye lengre :) men ja snart har Pål tatt igjen vekt og lengde antagelig :)

Kan nok hende jeg bruker de uten fot for å ha noen ekstra :) men kjedelig med sokker som faller av hele tiden.. Bukser i 56 uten fot passer enda. 62 buksene er litt store. En baby som var 6 uker eldre på dagen brukte 68 i body og 62 i bukse. Kortere bein enn kropp som min. Liana er jo litt liten :) mange som ønsker at de holder seg liten mye lengre :) men ja snart har Pål tatt igjen vekt og lengde antagelig :)
Her bruker vi kun klær uten hel fot. Hater det :p og må vi bruke det har vi sokker utenpå:) hun drar så lett føttene opp i buksen

Her bruker vi kun klær uten hel fot. Hater det :p og må vi bruke det har vi sokker utenpå:) hun drar så lett føttene opp i buksen
Sikkert lurt det, men vi har ikke kjøpt klærne nye så tar det vi har :)

Nydelig vær i dag. Gått lang tur i dag. Vært på middagbesøk hos mamma og pappa. Har til og med fått badet i boblebad mens de passet på han(sov) var deilig!!
Pål har også hilst litt på hestene i en liten stund

Last edited:
Hatt knall vær i det siste!! Lørdag kom svigers som vanlig. På søndag var vi på tur i flere timer med vogn ute i det flotte været. Gikk til løiten lys kjøpte småting til dåpen. Var søndagsåpent. Skulle egentlig bare se litt for inspirasjon. Men umulig å finne ca make nyanser.. Vært på enda en trilletur idag. Kjekt med bæresele når han blir urolig. Klarte til og med å amme mens han var i bæreselen. Håper på fint vær resten av uken. Vurderer babysang i morgen. Trilletur torsdag og fysioterapeut fredag. Taco hos mine foreldre fredag. Håper på fint vær så småen kan hilse på hestene igjen med bilde denne gangen. Hvis han sover mye får vi sikkert mulig å bade i boblebadet igjen. Mine foreldre fikk det for flere måneder siden, bare prøvd det 1 gang, siden det ikke var bra å bade i så høy temperstur mens man var gravid og så var det renselsen etterpå.. Småen er 2 måneder på fredag!!

image.jpg image.jpg

Vært på babysang. Veldig artig. Følte noen av babyene virket så små, at de var mindre enn min.. Men 14 uker var de.... Rart kor små de blir på avstand sammenlignet når man holder de nærmt seg..min føles så stor, men når andre holder han virker han liten :P

Back
Topp