Min graviditet

Ja prisene på Reimers er hinsides. Men blir til at vi og skal dit. Vært med de to andre og gitt bilder i julegave, Så blir nok gjort denne gangen og

Ja prisene på Reimers er hinsides. Men blir til at vi og skal dit. Vært med de to andre og gitt bilder i julegave, Så blir nok gjort denne gangen og
Når skal dere? :) heldigvis ikke så ofte det er behov for å gå til fotograf :) håper han ikke reagerer så voldsomt på blitsen. Tok 45 min å få 1 ordentlig bilde!! Heldigvis forlenget de timen litt ellers hadde det ikke blitt noen!!

Da er vi ferdig å handle.min far skal skru på bilen i helgen så vet ikke når vi har bil igjen... Ellers har jeg fått begynt å kjøpe litt småting til dåp, takkekort kom i går så kan sende begge deler samtidig :) kjøpt inn litt bakevarer så jeg kan lage ferdig en kake i helgen. Lagde 2 kakebunner forrige helg som er i frysen som skal være i bursdagsselskap med familie neste helg. Greit å få gjort litt i helgene. Ukedagene går så fort, lite tid å gjøre noe som oftest. Til tider vanskelig å finne tid til å ta en dusj når han er våken hele tiden eller sover på meg ( våkner når han blir lagt ned). På kveldstid vil jeg ikke dusje siden jeg har så langt hår og ikke får det skikkelig tørt. Redd han skal bli våt og kald om natten, elles har han hatt noen dager han har vært urolig på kveldstid og bare vil være med meg..

I går prøvde eg å innføre smokk, siden han spiser, spiser, gulper, gulper mere og vil spise igjen. Til tider stort sugebehov. Så på vekstkurven hans i går hoppet opp 3 hakk på kort tid. Han spiser litt for mye å smokk vil eg gi etter han er begynt å gulpe ( når magen er full) han tok smokk i går etter jeg prøvde ny sort. Han har litt problemer med å holde den inne å gråter når den faller ut. Helsesøster kommenterte hode i går. Favoritt stilling å begynnende å flate ut et sted. Kunne ikke se det selv. Må prøve å legge han andre veien, dag og natt! Huff. Er slitsomt. I natt var han urolig å sovet lite pga at han ble snudd og jeg skulle amme på feil side. Sovnet ved siden av meg med hode rett vei å ikke i babynestet. Våknet etter 2 ? Timer å skulle løfte han opp i nestet. Da våknet han å var våken over 2 timer... Fikk mat. Gulpet en del. Så prøvde jeg smokk. Måtte støtte den i munnen hans kanskje en halvtime før han ble trøtt nok til å sovne. Da sovnet han med hode feil. Huff slit det her, håper ikke jeg må holde på son i 2 mnd!!

image.jpg Her er han 4 dager image.jpg her 4 uker og 2 dager. Ser hvor mye han har vokst på bildene. Babynestet begynner å virke lite..

Det når en tar slike bilder at en ser hvor fort de søte små vokser.

Det når en tar slike bilder at en ser hvor fort de søte små vokser.
Ja. Hadde ikke sett det like lett uten babynestet.. Han er jo blitt kjempe stor!! For 2 uker siden var han like liten som din i Str nå ca. Er uvirkelig...

I dag skulle jeg bruke en body eg ikke har brukt. Den vi får på sykehuset. Denne siden opp. Den passet ikke. Fikk den ikke opp til hode engang. Str 56 men veldig stram i stoffet. Alle andre klærne hans i 50-56 passer utrolig nok enda på småen. De er kanskje mer utvidet etter å brukt før? Vet ikke.. Men er jo utrolig at klærne passer enda. 4 uker og 3 dager og ca 4,4 kg..

Småen har hatt problemer med søvn på dagtid de siste dagene. Tiden går da veldig gjort uten å gjøre noe annet. I går var onkel her for førstegang... Mini var urolig ikke kjekt. Prøvde å gå tur før de kom sovnet men sov bare 10-15 min å våknet når vognen kom i hus. I dag prøvde jeg meg på tur. Han ble urolig å vi måtte hjem igjen. På kvelden ble det ny tur og da sov han litt :) vi måtte gå et stykke for å hente pakke på posten og hentemedisin. Blir ekstra gåing når vi ikke har bilen, men alt er heldigvis i gang avstand.

5 uker! Fikk spørsmål om vi ville komme til svigers i dag. De kommer hit så henter de de basen til bilstolen og vi skulle overnatte til i morgen. Håper de kjører oss hjem før middag i morgen. Da hadde jeg tenkt å være hjemme slappe av litt sammen med samboer og ha god middag siden jeg har bursdag. Er greit å få noen rolige dager sammen når han har fri. Hver helg får vi besøk av svigers, rydding, handling å mye å gjøre. Fredag må vi rydde igjen da siden vi får familiebesøk på lørdag. Samboer skal jobbe noen timer lørdag og søndag så ikke skikkelig påskeferie.
Småen sov masse på dagtid i går var veldig deilig etter masse våkentid på dagtid. image.jpg

I dag har han fått babygym i gave fra onkel og grandtanter :) han likte å ligge på teppe som hørte til. Han har og fått prøve en dåpkjole som vi kan velge. Den var heklet eller vi kan velge en i silke. Tror vi går for den i silke hvis den blir rein. Var en gulpeflekk fra tidligere. Har begynt på dåpinvitasjonene og takkekort. Lenge til dåp enda men greit å få alt i orden. Vi skal kjøpe inn å lage til selv. Blir mange gjester!! Begynt å få litt brus klart men vi trenger minst dobbelt så mye.

image.jpg Sovet greit i natt. Han sov 4-5 timer uten å våkne. Jeg våknet lenge før han. Sjekket klokken og etter det fikk eg ikke helt sove. Annen plass og seng (svigers) han våknet etter en halvtime å fikk mat da. Han ble lys våken å var våken litt over en time. Han spiste litt til å sov et par timer ekstra. Samboer byttet bleie å kom tilbake til rommet. Selvfølgelig var svigermor våken. Jeg drev å ammet å samboer hadde ikke lukket døren helt. Så der kom bestemor å stirret på når jeg har puppen fremme å ammer. Greit nok å være i nærheten når jeg ammer, men stirre på puppen og babyen syntes jeg var litt ubehagelig.. Greit å få litt fred, å vite at ingen stirrer. Lukket døren og etterpå kom hun alikevell tilbake. Hun hadde bestemt å ta han med seg så vi fikk fred. Fikk ikke helt sagt noe på det. Greit nok å få litt tid med samboer, men fikk ikke sove mer når han var hos bestemor. Vi fikk slappet av litt men hadde vært bedre med ekstra søvn. Etterpå lagde bestefar frokost. Kakao, rundstykker, egg og masse pålegg. Så fikk jeg en bursdaggave med frokost border. Kjekt det :)

Last edited:
image.jpg image.jpg Testet kamerastativ. Ble igrunn veldig mørkt..

Last edited:
6 ukers kontroll overstått. Vaksinen fikk han i munnen som han smattet i seg. Vektmessig går han opp mye.. Veier 5035 gr. 2 kg 20 gr opp på 5 uker og 2 dager. Skal virkelig få innført smokken nå. Begynner smått å ta den no. Vekten kan roe seg ned litt no.. 6 uker i morgen. Legen så på han. Alt var greit utenom nakken. En favoritt stilling, liker ikke andre siden. Så er han så sterk i nakken at han snur seg tilbake veldig lett når vi trener nakken.. Henvist til fysioterapeu. Rart neste veeing er i slutten av mai..

6 ukers kontroll overstått. Vaksinen fikk han i munnen som han smattet i seg. Vektmessig går han opp mye.. Veier 5035 gr. 2 kg 20 gr opp på 5 uker og 2 dager. Skal virkelig få innført smokken nå. Begynner smått å ta den no. Vekten kan roe seg ned litt no.. 6 uker i morgen. Legen så på han. Alt var greit utenom nakken. En favoritt stilling, liker ikke andre siden. Så er han så sterk i nakken at han snur seg tilbake veldig lett når vi trener nakken.. Henvist til fysioterapeu. Rart neste veeing er i slutten av mai..
Han tar jo igjen Liana. Hun ble veid til 6850 eller noe sånt i dag.

Han tar jo igjen Liana. Hun ble veid til 6850 eller noe sånt i dag.
Vokser alt for fort. Liana er jo litt liten da vektmessig :P tenkt å bruke mye smokk nå.. Kanskje det roer seg litt ned..

6 uker, første bytur. Ble ikke så kjekt. Skulle finne ting til dåp og traff en venninne som var kjekt. Etterpå gikk jeg litt nede i byn. En mann begynte å følge etter meg, ruset og skummel. Var kjempe ekkelt. Var masse folk på et område så jeg måtte gå dit å spørre om hjelp, heldigvis hjalp de meg å holde han på avstand. Fikk sjokk å så bak meg resten av byturen. Klarte ikke å slappe av. På bybanen var nok en ruset mann. Han gikk heldigvis av tidlig. 2 på endag.. Litt mye. Nabo bygget der bor flere narkomane men de ser jeg ikke like myr, å ikke er de pågående heller!! Men nå vet jeg ikke om de i byen var ruset på nark eller alkohol.. Godt å være hjemme igjen.

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg Synd vi ikke kunne kjøpe alle bildene...

Back
Topp