Det blir detDet er jo greit daslitan
blir mye kjekkere på tur nå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir detDet er jo greit daslitan
blir mye kjekkere på tur nå
![]()
Det er viktigDet blir detkoste meg på tur i dag
Nope. Skal hente understellet som høre til å legge den ut på finn.noDet er viktigkastet den andre vognen? xD
Sant detNope. Skal hente understellet som høre til å legge den ut på finn.no
Kan lett få 5-600 kr for den vognen. Fungerer jo enda. Spesielt som sovevogn i bh
Jeg var også på vekten for første gang siden jul.... IKKE BRA!!!!! men tror også d er mye avfallsstoffer, vann, og slam rett å slett.. Så hvis jeg klarer komme tibake til normalt kosthold og litt bevegelse, så blir d vel mer riktigUke 31. Det er nyttårsaften. Gikk på vekten i dag. Vært mye søtsaker og lite aktivitet den siste tiden. Fikk sjokk når jeg sammenlignet vekten nå og for en uke siden. Hadde gått opp 2,1 kg og forrige uke var totale vekten 1,9 så vekten er vist doblet. 4 kg. Har en tro på at litt av vekten blir borte igjen etter at jeg blir mer aktiv igjen. Ikke at jeg har tenkt å gå ned i vekt, men vekten har vært opp og ned no lenge. Sist jeg gikk opp hadde jeg fri også og når jobb begynte igjen forsvant litt av den igjen. Babyen vokser jo godt selv om vekten min er veldig opp og ned.
Hjelper nok på med normalt kosthold. Jeg har ikke godt av å være hjemme får alltid lyst på noe søtt eller saltJeg var også på vekten for første gang siden jul.... IKKE BRA!!!!! men tror også d er mye avfallsstoffer, vann, og slam rett å slett.. Så hvis jeg klarer komme tibake til normalt kosthold og litt bevegelse, så blir d vel mer riktig![]()
Pål nå er du ikke så snill med mammaen din. Du har alltid vært mye aktiv, ikke når andre vil se og kjenne men ellers. Sparkene dine har forsovidt aldri gjort vondt, ikke før nå de siste dagene. Nå begynner de å bli smertefulle i enten ribbebein, eller på siden nesten i ryggen. Du veier heldigvis bare 2 kg nå. Men hvordan blir det med sparkene dine når du blir større rundt 3 kg? Noen babyer knekker ribbebeina til mødrene sine, Pål kan du være snill å ikke gjøre det når du blir større og sterkere? Pappaen din liker godt å kjenne sparkene dine, å kysser gjerne magen god natt, så vil ikke at du skal slutte, bare sparke svakere eller andre steder
Det er 9 uker til termin og 2 dager, du er velkommen til å komme før, men ville vært fint om du venter til vi har flyttet inn i ny leilighet. Da skal vi få montert ferdig sengen din og vi har gjerne fått den nye barnevognen i hus. Dine besteforeldre er litt utholdmodige å ønsker å treffe deg snart. De har funnet bodyer som skildrer deres interesser. Er det opp til dem vil du bli glad i motorsykler og fotball. Dette kan du selv bestemme når du blir født, men de ønsker tid sammen med deg. Du er deres første barnebarn og de vil ditt beste, og helst ha noen like interesser som dem. Vi gleder oss til å treffe deg, din mor begynner allerede å bli vandt til å våkne hver natt 
Når søkte du siden du har fått svar?Yohoo brev fra NAV. Varsel om mulig avslagArbeidsgiver har vist ikke skrevet under og stemplet inntektskjemaet. Hun sendte til meg en kopi som jeg nå ser var uten underskrift. Tror hun sendte sitt skjema i posten til NAV men vet ikke om det er underskrift der heller.. NAV er stengt så går ikke Ann å ringe. Blæh
I brevet fra NAV stod det først at søknaden ikke kunne behandles før de fikk inntektskjemaet med underskrift. Da trodde jeg ikke skjemaet var kommet i hele tatt... Var vanskelig å forstå at de manglet underskriften på skjemaet de har fått.. De burde skrevet: inntektskjemaet vi har fått mangler underskrift.
Søkte rett før jul 22. Eller 23. DesemberNår søkte du siden du har fått svar?
Ah. Jeg sendte inn 19 desember og har ikke hørt no ennåSøkte rett før jul 22. Eller 23. Desember
Kanskje skjemaen dine er i ordenAh. Jeg sendte inn 19 desember og har ikke hørt no ennå![]()

Så lurt da8 uker og 6 dager til termindato.det er faktisk ikke lenge til. Eller 2 mnd og 3 dager. Etter jeg skrev innlegget om harde spark, så har det vært litt roligere med sparkene og svakere. Første dagen ble jeg bekymret fordi det føltes så lite, andre dagen var det mye igjen. Rart det der.. Greit når de ikke gjør vondt. I dag var vi å kjøpte reiseseng. Vi hadde litt penger til overs etter vi kjøpte vognen. Vi gikk for en reiseseng fra jysk. Synes den var fin og praktisk med stellebord. Stellebordet kan taes av og brukes på et bord eller noe annet når babyen begynner å bli litt tung. Er begrenset hvor mye vekt man kan ha på toppen før sengen ikke tåler det, men ok å ha stellebord til reiser. Vis vedlegget 97225
Ja synes det var litt praktiskSå lurt da![]()
Han gjør så mye hjemme, veldig godt når jeg blir for trøtt og sliten. I går vasket og tørket han et litermål.alle tallene var borte. Jeg sa på spøk at vi nesten burde skrive på nye streker son at det nesten stemte. I dag når jeg våknet så jeg at han faktisk hadde gjort det
Han hadde vist brukt dl mål og målt opp 1 og en dl og laget streker