Min graviditet

Nope. Skal hente understellet som høre til å legge den ut på finn.no
Kan lett få 5-600 kr for den vognen. Fungerer jo enda. Spesielt som sovevogn i bh
Sant det :) oki ting å gjøre det

Uke 31. Det er nyttårsaften. Gikk på vekten i dag. Vært mye søtsaker og lite aktivitet den siste tiden. Fikk sjokk når jeg sammenlignet vekten nå og for en uke siden. Hadde gått opp 2,1 kg og forrige uke var totale vekten 1,9 så vekten er vist doblet. 4 kg. Har en tro på at litt av vekten blir borte igjen etter at jeg blir mer aktiv igjen. Ikke at jeg har tenkt å gå ned i vekt, men vekten har vært opp og ned no lenge. Sist jeg gikk opp hadde jeg fri også og når jobb begynte igjen forsvant litt av den igjen. Babyen vokser jo godt selv om vekten min er veldig opp og ned.

Uke 31. Det er nyttårsaften. Gikk på vekten i dag. Vært mye søtsaker og lite aktivitet den siste tiden. Fikk sjokk når jeg sammenlignet vekten nå og for en uke siden. Hadde gått opp 2,1 kg og forrige uke var totale vekten 1,9 så vekten er vist doblet. 4 kg. Har en tro på at litt av vekten blir borte igjen etter at jeg blir mer aktiv igjen. Ikke at jeg har tenkt å gå ned i vekt, men vekten har vært opp og ned no lenge. Sist jeg gikk opp hadde jeg fri også og når jobb begynte igjen forsvant litt av den igjen. Babyen vokser jo godt selv om vekten min er veldig opp og ned.
Jeg var også på vekten for første gang siden jul.... IKKE BRA!!!!! men tror også d er mye avfallsstoffer, vann, og slam rett å slett.. Så hvis jeg klarer komme tibake til normalt kosthold og litt bevegelse, så blir d vel mer riktig :P

Jeg var også på vekten for første gang siden jul.... IKKE BRA!!!!! men tror også d er mye avfallsstoffer, vann, og slam rett å slett.. Så hvis jeg klarer komme tibake til normalt kosthold og litt bevegelse, så blir d vel mer riktig :p
Hjelper nok på med normalt kosthold. Jeg har ikke godt av å være hjemme får alltid lyst på noe søtt eller salt :P men har ikke spist så veldig Sundt i graviditeten egentlig. Spist det jeg har hatt lyst på :P ikke all mat som smaker godt lengre :P men kroppen trenger nok litt bevegelse :)

Føler jeg har fått en bul på magen den siste uken. Kanskje det hjalp med 2 kg ekstra fett på kroppen xD 31+0 nyttårsaften image.jpg

:HeartredPål nå er du ikke så snill med mammaen din. Du har alltid vært mye aktiv, ikke når andre vil se og kjenne men ellers. Sparkene dine har forsovidt aldri gjort vondt, ikke før nå de siste dagene. Nå begynner de å bli smertefulle i enten ribbebein, eller på siden nesten i ryggen. Du veier heldigvis bare 2 kg nå. Men hvordan blir det med sparkene dine når du blir større rundt 3 kg? Noen babyer knekker ribbebeina til mødrene sine, Pål kan du være snill å ikke gjøre det når du blir større og sterkere? Pappaen din liker godt å kjenne sparkene dine, å kysser gjerne magen god natt, så vil ikke at du skal slutte, bare sparke svakere eller andre steder :Heartred Det er 9 uker til termin og 2 dager, du er velkommen til å komme før, men ville vært fint om du venter til vi har flyttet inn i ny leilighet. Da skal vi få montert ferdig sengen din og vi har gjerne fått den nye barnevognen i hus. Dine besteforeldre er litt utholdmodige å ønsker å treffe deg snart. De har funnet bodyer som skildrer deres interesser. Er det opp til dem vil du bli glad i motorsykler og fotball. Dette kan du selv bestemme når du blir født, men de ønsker tid sammen med deg. Du er deres første barnebarn og de vil ditt beste, og helst ha noen like interesser som dem. Vi gleder oss til å treffe deg, din mor begynner allerede å bli vandt til å våkne hver natt :love017

Nytt år nye muligheter :) blir masse som skjer i år, flytting, permisjon og fødsel. Turer til østlandet blir det vist 2 av neste sommer. Jeg har begynt å tenke litt på fødsel. Det jeg har funnet ut er at epuderal sinker fødsel og øker sannsynlighet for rifter. Derfor har jeg tenkt å prøve meg uten. En fødsel er smertefullt så tiden vil vise om jeg klarer det. Jeg har også lyst å spørre om badekar siden vann Lindrer godt nedentil. Ellers har jeg tenkt å spørre jordmor og leger med å ikke løpe inn og ut av rommet. Jeg kan bli stresset av det. Kanskje det blir lettere å slappe av hvis jeg drar i en ledning eller samboer henter dem når jeg føler for det. Ellers ønsker jeg ikke at noen skal vite at fødselen er i gang utenom meg, samboer og sykehuset. Tror jeg vil føle ekstra press hvis noen andre vet om fødselen og ønsker å komme på besøk som kommende besteforeldre. Vil heller kontakte dem når fødselen er overstått og vi er klar for litt besøk. Er litt greit med alenetid rett etter fødselen å ha de første timene for oss selv. Tror ikke jeg skal publisere det på Facebook, men ringe og sende melding til dem som skal få vite det :) Har ikke pakket fødebaggen eller babybaggen. Har litt tanker om hva jeg skal ha med, men ingen steder å pakke det enda.

Yohoo brev fra NAV. Varsel om mulig avslag :eek: Arbeidsgiver har vist ikke skrevet under og stemplet inntektskjemaet. Hun sendte til meg en kopi som jeg nå ser var uten underskrift. Tror hun sendte sitt skjema i posten til NAV men vet ikke om det er underskrift der heller.. NAV er stengt så går ikke Ann å ringe. Blæh :mad: I brevet fra NAV stod det først at søknaden ikke kunne behandles før de fikk inntektskjemaet med underskrift. Da trodde jeg ikke skjemaet var kommet i hele tatt... Var vanskelig å forstå at de manglet underskriften på skjemaet de har fått.. De burde skrevet: inntektskjemaet vi har fått mangler underskrift.

Yohoo brev fra NAV. Varsel om mulig avslag :eek: Arbeidsgiver har vist ikke skrevet under og stemplet inntektskjemaet. Hun sendte til meg en kopi som jeg nå ser var uten underskrift. Tror hun sendte sitt skjema i posten til NAV men vet ikke om det er underskrift der heller.. NAV er stengt så går ikke Ann å ringe. Blæh :mad: I brevet fra NAV stod det først at søknaden ikke kunne behandles før de fikk inntektskjemaet med underskrift. Da trodde jeg ikke skjemaet var kommet i hele tatt... Var vanskelig å forstå at de manglet underskriften på skjemaet de har fått.. De burde skrevet: inntektskjemaet vi har fått mangler underskrift.
Når søkte du siden du har fått svar?

Ah. Jeg sendte inn 19 desember og har ikke hørt no ennå :(
Kanskje skjemaen dine er i orden :) skal jo gå litt tid. Ringte inn dagen etter ble vell 23. Da hadde alle skjemaene kommet inn kanskje de så fort gjennom dem etterpå siden jeg hadde ringt. Sjefen skulle sende skjemaet i posten 22 eller 23 jeg sendte elektronisk. Kan være skjemaet hennes har underskrift og stempel, kan være det har kommet etter de sendte ut dette..

8 uker og 6 dager til termindato.det er faktisk ikke lenge til. Eller 2 mnd og 3 dager. Etter jeg skrev innlegget om harde spark, så har det vært litt roligere med sparkene og svakere. Første dagen ble jeg bekymret fordi det føltes så lite, andre dagen var det mye igjen. Rart det der.. Greit når de ikke gjør vondt. I dag var vi å kjøpte reiseseng. Vi hadde litt penger til overs etter vi kjøpte vognen. Vi gikk for en reiseseng fra jysk. Synes den var fin og praktisk med stellebord. Stellebordet kan taes av og brukes på et bord eller noe annet når babyen begynner å bli litt tung. Er begrenset hvor mye vekt man kan ha på toppen før sengen ikke tåler det, men ok å ha stellebord til reiser. image.jpg

8 uker og 6 dager til termindato.det er faktisk ikke lenge til. Eller 2 mnd og 3 dager. Etter jeg skrev innlegget om harde spark, så har det vært litt roligere med sparkene og svakere. Første dagen ble jeg bekymret fordi det føltes så lite, andre dagen var det mye igjen. Rart det der.. Greit når de ikke gjør vondt. I dag var vi å kjøpte reiseseng. Vi hadde litt penger til overs etter vi kjøpte vognen. Vi gikk for en reiseseng fra jysk. Synes den var fin og praktisk med stellebord. Stellebordet kan taes av og brukes på et bord eller noe annet når babyen begynner å bli litt tung. Er begrenset hvor mye vekt man kan ha på toppen før sengen ikke tåler det, men ok å ha stellebord til reiser. Vis vedlegget 97225
Så lurt da :)

Ja synes det var litt praktisk :) er så deilig med alt vi har fått på plass :) bare synd vi skal flytte om en måneds tid så ingenting kan gjøres klart :(

31+5. I dag var første vanlige arbeidsdag etter jul og nyttår. Jeg ringte NAV i dag etter brevet jeg fikk. NAV hadde fått brev fra jobben samme dag som de sendte ut brevet til meg så alt var i orden. Butikken vi bestilte vogn i ringte i dag. Bare for å si at den endelige bestillingen var sendt til fabrikken. Ønødvendig telefon egentlig. Vi hadde allerede en tid vi skulle få den til som ble bekreftet. I dag har jeg hatt mye smerter i ribbebeina. Har vært kjedelig. Etter jobb vond nakke og skuldre som ikke har noe forklaring. Vært rolig og grei arbeidsdag. Selv om stegning ikke er så gøy å løfte stoler og bøye meg for å ta ut stikkontakter.

Samboer er så god for tiden :Heartred Han gjør så mye hjemme, veldig godt når jeg blir for trøtt og sliten. I går vasket og tørket han et litermål.alle tallene var borte. Jeg sa på spøk at vi nesten burde skrive på nye streker son at det nesten stemte. I dag når jeg våknet så jeg at han faktisk hadde gjort det :laughing025 Han hadde vist brukt dl mål og målt opp 1 og en dl og laget streker :p han brettet klærne mine og sine egne slengte han i skuffen uten bretting. Sier god natt til Pål nesten hver dag :p For en hærlig samboer jeg har ;)

Back
Topp