Min graviditet

Ja :) på torsdag :) så håper alt er greit med den lille. Lest for mye skrekkhistorier
ååå ikke lenge igjen å vente da... Prøve å være positiv <3
 
ååå ikke lenge igjen å vente da... Prøve å være positiv <3
Nei :) prøver :) men tror ikke jeg finner helt roen før jeg vet at alt er som det skal :)
 
16+ 0 og allerede fått vite kjønn :) men kjøper ingenting før ettet oul. Det er 2,5 uke til. Så håper Eg de er enig da :) for da skal jeg shoppe på ebay :)
 
16+ 0 og allerede fått vite kjønn :) men kjøper ingenting før ettet oul. Det er 2,5 uke til. Så håper Eg de er enig da :) for da skal jeg shoppe på ebay :)
så gøy da :D grattis
 
Baby <3 16+0 received_10153713725200079.jpeg
 
I dag ble det litt shopping :)received_10153713972145079.jpeg
 
Nå håper jeg virkelig at det er en jente i magen. Planen var å vente med shopping til etter oul om 2 uker ca. Men syntes jordmor var veldig sikker på jente. Klarte ikke å vente. Bestilt babyluer, hårpynt og bodykjole. Så brukt litt penger.. Følte jeg mistet babyshopping sist så nå gikk jeg gjerne litt bananas :p selv om det er 24 uker til termin.. IMG_20160806_123609.JPG
 
16+5 og 166 dager til termin. Babyen skal veie ca 135 gr.
Føler jeg bekymrer meg litt for mye at noe gale kan skje. Så føler meg nesten redd for å offentliggjøre det. Min jobb vet det og mine svigerforeldre. Mine foreldre vet enda ikke. Nå skal vi på familie besøk til helgen og jeg er redd for å si noe.. Etter forrige torsdag så begynte jeg veldig å glede meg. Slå meg til ro med alt er greit. Så i helgen følte jeg at jeg måtte på do absolutt hele tiden. Og det skremte meg litt for jeg følte trusen ble litt vell våt, selv om jeg gikk på do hele tiden. Følte jeg mistet helt kontroll og aldri fikk tømt blæren. Ble litt usikker om det var utflod, lekkasje eller fostervann.
Selvfølgelig hjelper det lite å lese om dem som har vannavgang så alt for tidlig. Før forrige fødsel hadde jeg flere dager hvor jeg manglet blærekontroll og jeg var usikker på om vannet var gått. Dette varte frem til riene startet noen dager senere. Derfor har jeg følt meg livredd.

Heldigvis bedret det seg allerede mandag. Jeg føler jeg har kjent bevegelser og klamrer meg til at alt er ok på ultralyd om ca 2 uker. Så føler meg litt paranoid og ønsker bare å komme forbi uke 24, da har en baby en sjangse å overleve på sykehuset. Så det er 7 uker og 2 dager til.

Jeg har også begynt å snakke til magen og brukt navn på lille S. Men vi har enda ikke snakket ordentlig om hun skal hete dette. Ellers venter vi på post til lille s. Luer, hårpynt og bodykjole. Men jeg tror ikke jeg kjøper mer enda. Vil gjerne vite at alt går veien før jeg shopper så mye mer.

Neste uke må jeg prøve å dra til lege å ta alle prøver. Litt kjedelig jeg ikke fikk lov å ta dem for 2 uker siden. Jeg venter med å ringe til jordmor til etter ordinær ultralyd
 
Fikk disse nydelige tingene i posten i dag :) 732d1b04d9b777118f7f53ae83f3215e-image.jpeg 925c36c59ed86fd3a1e52c06e92dde6a-image.jpeg
 
Tenk at jeg allerede er 18 uker på vei. 18+0. Om 4 dager er det både barnehage start og ultralyd. Så nå er jeg 6 uker unna den magiske grensen hvor de redder liv.
 
18 + 3. I går syntes jeg at jeg kjente spark på utsiden av magen. I morgen er det oul :) formen er veldig svingende. I ene øyeblikket er jeg i fin form, neste er jeg kjempe trøtt eller så uggen, dårlig i magen st jeg må legge meg ned eller småkvalm. På jobb etter sang og lesing så blir jeg småkvalm og må rape.. I morgen er det også barnehage start. Så det blir spennende. Ellers er jeg ikke særlig optimistisk i forhold til å holde meg i jobb ut tiden.. Når jeg føler dette allerede nå..
 
Da blir det ingen start i barnehagen i dag. Småen er selvfølgelig blitt syk. Forkjølelse og feber.. I går fikk vi kjøpt ny sovevogn til barnehagen som er litt mer lik den han er vandt til. Om 4 timerr får vi se baby
 
Da blir det ingen start i barnehagen i dag. Småen er selvfølgelig blitt syk. Forkjølelse og feber.. I går fikk vi kjøpt ny sovevogn til barnehagen som er litt mer lik den han er vandt til. Om 4 timerr får vi se baby
Spennende :)
 
Da har vi sett lille S engang til :) selv om jeg følte hun fokuserte så mye på organene at vi ikke fikk sett så mye på hele henne. Men hun er fremdeles en liten frøken :)
 
19+3. 5 dager unna halveis. Syntes tiden går sakte og fort på engang. Jeg trenger mye søvn om dagen og i går hadde jeg litt smerter nedentil. Det ble bedre av å slappe av og ble verre av mye bevegelser. Lurer på om det var bekkenet som lagde krøll. Jeg har i dag ikke merket noe som er bra. Jeg løper ikke konstant på do lengre og ikke har jeg våknet så masse om nettene for det hellet.

Småen har begynt I barnehagen og det går fint. Denne uken skal jeg hente han litt tidlig i barnehagen. Ellers kan jeg bli tatt ut i streik på tirsdag.
 
Har vist bestilt 2 stellevesker. Skulle egentlig bare ha en $_10.jpg $_1.JPG
 
Back
Topp