Min første dagbok - drømmen om vår første lille hjerteknuser

En liten kveldsoppdatering fra meg..... Jeg er 9 DPO i dag. Da jeg satt i bilen merket jeg at det var litt ømt nederst på høyre side, og jeg tenkte at det minnet meg veldig om sånn det føles før EL. Synes det var litt rart, for jeg er 99% sikker på når EL var. Da jeg kom hjem og gikk på do, oppdaget jeg at det var friskt blod på papiret (ikke mye, og på en måte blandet med utflod). BEKLAGER detaljer :eek:

Jeg begynte å gråte med en gang, for redselen for at det ikke skal gå er jo tilstede i aller høyeste grad... Jeg synes det var så forferdelig å blø under SA sist. MEN, jeg er jo bare 9 DPO????

Hvem skulle tro at man skulle være sååå forvirra under en tid som egentlig skal være koselig og morsom :(

9 DPO og jeg er sååå utålmodig. Røk på en testesmell i går, hvor resultatet ble som jeg trodde: heeelt hvit :hilarious:

Jeg har litt ømme nipler (har ikke hatt det før), noe kjennes annerledes ut i magen. For alt jeg vet kan det hende jeg har ønsket symptomer så mye at kroppen bare har gitt meg noe for å bli fornøyd :shy:

I august ble ikke testen positiv før dagen for ikm om jeg ikke husker feil (endte jo med SA da), så jeg skal ikke miste håpet enda :rolleyes: Edit: Positiv test 13DPO i august

Håper solen skinner like godt hos deg som det gjør hos meg i dag :Heartred

Åå, har lest gjennom dagboken din! For en reise du har vært gjennom. Jeg er optimistisk på at blødningen du opplever nå er en festeblødning! Jeg bestiller januar-baby til oss begge to :Heartred

Åå, har lest gjennom dagboken din! For en reise du har vært gjennom. Jeg er optimistisk på at blødningen du opplever nå er en festeblødning! Jeg bestiller januar-baby til oss begge to :Heartred
Åh, du er så god! Tusen takk for bestillingen, da er det bare å glede seg for oss begge :Heartred Gleder meg så mye til å følge med videre på deg

En liten kveldsoppdatering

I går hadde jeg friskt blod blandet med utflod, men i dag har det kun vært lyyyysebrun utflod. Jeg leste at dersom det først er brunt OG SÅ rødt, er det tegn på TR og man er ikke gravid. Hva med omvendt? Det tenker jeg mye på. Friskt blod først, og så litt lysebrun utflod? Ikke store mengder heller. Tok en g-test som ble negativ på formiddagen. I morgen er det 5 dager til ikm.

Hjelp meg gjerne med å bli litt klokere :Heartpink

Kanskje det er en liten festeblødning du har hatt? Jeg har selv aldri opplevd det, men lest om flere.
Jeg hååååper det!! :nailbiting: Sist det var slik fikk jeg positiv strek noen dager senere, men så ble det tidlig spontanabort isteden. Så jeg håper isåfall at det er festeblødning igjen og at det faktisk går denne gangen.. Men blir så nervøs

Jeg hååååper det!! :nailbiting: Sist det var slik fikk jeg positiv strek noen dager senere, men så ble det tidlig spontanabort isteden. Så jeg håper isåfall at det er festeblødning igjen og at det faktisk går denne gangen.. Men blir så nervøs

Herlighet så spennende!! Da krysser vi fingrene for strek om noen dager:Heartred og at det denne gangen blir baby av det:smiley-angelic001

Har ikke tatt test i dag 11 DPO, men det er kun liten mengde lysebrun utflod når jeg tørker meg. Har vært småkvalm i hele ettermiddag. Frykter forsåvidt at TR er rett rundt hjørnet uansett :(

Skjønner godt at du frykter at det er heksa som er påtur når du har lysebrun utflod :blackalien:
Men sålenge ho ikke kommer for fullt så er det fortsatt håp:happy:
Nei har ikke dagbok. Er egentlig ferdig med de tre vi har. Men kjenner at det er litt trist, så nå er jeg heia-gjeng for dere andre :joyful::talk017

Skjønner godt at du frykter at det er heksa som er påtur når du har lysebrun utflod :blackalien:
Men sålenge ho ikke kommer for fullt så er det fortsatt håp:happy:
Nei har ikke dagbok. Er egentlig ferdig med de tre vi har. Men kjenner at det er litt trist, så nå er jeg heia-gjeng for dere andre :joyful::talk017
Huff ja, vil jo helst ikke ha noe med ho å gjøre nå:nailbiting: Håper jeg våkner i morgen til at det ikke er noooe som helst rart «der nede» :p
Så utroooolig koselig med heiagjeng da!!! Det trenger alle som prøver. For herregud for en berg-og dalbane. Men det tipper jeg du vet alt om:Heartpink:notworthy

Jeg klarte bare ikke la være.... Tok to g-tester nå, men begge negative. Jeg tenker at jeg må forberede meg på at mensen kommer de neste dagene, men samtidig er jeg jo bare 11 DPO. Håpet er vel ikke ute enda? Jeg husker jeg lurte på akkurat det samme forrige gang, heh! Jeg er så utrolig utålmodig. Vil bare vite. Nå.Nå.Nå.

Stor klem :Heartpink

Last edited:
Her kom mensen i dag.. Da er det bare å gjøre seg klar til pp5 :Heartpink Skal også bestille time hos gynekolog for å se hvordan det ser ut der nede og eventuelt få litt hjelp videre.

hjertesukk
Sender deg en klem ❤️

Hei! Har nettopp laget meg en bruker her, men har lest litt i dagboken din fra tid til annen. Sender deg en stor klem ♥️

Hei! Har nettopp laget meg en bruker her, men har lest litt i dagboken din fra tid til annen. Sender deg en stor klem ♥️
Heeei! Velkommen hit, har du tenkt til å lage dagbok også? Isåfall vil jeg gjerne følge med på den. Sender deg en stor klem tilbake, og tusen takk for meldingen :Heartpink

Selvom jeg hater TR, er det godt å ha henne på besøk også. På den måten har jeg fått erfare at syklusen min endelig er stabilisert. Nå var den kun 30 dager, og de siste månedene har den faktisk vært på 30-tallet. DET gleder meg. For meg varer mensen kun 3 dager, og det betyr at det ikke er lenge til vi kan starte prøvingen igjen. Jeg gleder meg skikkelig, er positiv og har troa på at det skal gå denne gangen.

Vi har tenkt til å ha sex annenhver dag fra og med 1. mai (CD8). Da er det 10 dager til eggløsning ifølge Flo-appen. Jeg skal selvfølgelig ta EL-tester for å holde oversikt, men det er planen denne gangen. Forrige pp hadde vi sex 4 av de 5 mest fertile dagene, og da var det 3 dager på rad blant annet.. Tenkte derfor å bytte taktikk denne måneden :love017

Jeg har også bestilt time hos gynekolog, og skal dit 15. mai. Hvem vet, kanskje jeg allerede har blitt gravid innen den tid?

Du kan gjerne krysse fingrene for meg! Stor nattaklem

Back
Topp