Min første dagbok - drømmen om vår første lille hjerteknuser

Så godt å høre at det gikk fint hos gynekologen ♥️ Og så utrolig flink du er med vektnedgangen, jeg er helt imponert! Jeg har holdt på siden mars og nærmer meg straks 10kg av.

Krysser fingrene nå for at det plantes et lite frø nå! Slal følge spent med! Stor klem

Negativ test både 8DPO, 9DPO og 10DPO, men i kveld har jeg hatt litt stikking i magen? Jeg har også hatt murringer som minnet meg om mensmurringer, men ikke noe antydning til tr enda. Forrige syklus spottet jeg allerede 5 dager før tr og frem til det begynte for fullt. Spent på om det faktisk er tr som kommer nå, eller om det er en liten spire som klamrer seg fast :rolleyes: Samtidig er jeg redd for å håpe for mye, for sist måned følte jeg også at noe var annerledes i magen. Kanskje jeg bare har så lyst til at det skal skje noe, så kroppen tuller med meg..

Negativ test både 8DPO, 9DPO og 10DPO, men i kveld har jeg hatt litt stikking i magen? Jeg har også hatt murringer som minnet meg om mensmurringer, men ikke noe antydning til tr enda. Forrige syklus spottet jeg allerede 5 dager før tr og frem til det begynte for fullt. Spent på om det faktisk er tr som kommer nå, eller om det er en liten spire som klamrer seg fast :rolleyes: Samtidig er jeg redd for å håpe for mye, for sist måned følte jeg også at noe var annerledes i magen. Kanskje jeg bare har så lyst til at det skal skje noe, så kroppen tuller med meg..
Kan være for tidlig å teste :) håpet gjelder frem til tanta kommer for fult :)

Kan være for tidlig å teste :) håpet gjelder frem til tanta kommer for fult :)
I august fikk jeg ikke positiv test før 13DPO, så jeg prøver å tenke at det fremdeles er håp selvom jeg også til tider føler meg veeeeeldig håpløs :( Men du har helt rett i at håpet ikke er ute før tr kommer! Takk for påminnelsen :Heartpink

I august fikk jeg ikke positiv test før 13DPO, så jeg prøver å tenke at det fremdeles er håp selvom jeg også til tider føler meg veeeeeldig håpløs :( Men du har helt rett i at håpet ikke er ute før tr kommer! Takk for påminnelsen :Heartpink
Og jeg fikk positiv test 2 dager etter IKM med min datter i 2013 :) Skal krysse fingrene :) :)

Heeei!

Tatt en test nå med utvannet kveldsurin, men jeg bare måtte.... Har redigert kontrasten for at det skal synes litt mer, men kan være bare skyggestrek. 11 DPO tror jeg at jeg er i dag. Bare jeg som skimter noe? Gleder meg til å ta en ny test i morgen med mer konsentrert urin:nailbiting:

Er selvfølgelig veldig redd for at jeg får forhåpninger nå.. Har ikke fått TR enda, kun helt lyyyyys rosa utflod ved tørk som nesten ikke syntes.

Vedlegg

• 240FC4DC-4545-4A9C-9833-89F979765EC3.jpeg
    240FC4DC-4545-4A9C-9833-89F979765EC3.jpeg
    22,4 KB · Visninger: 123
Ser strek!!:wideyed:
Har du testa noe mer?? Spennende :nailbiting:

Ååhhhh!!! Hurra:woot: gratulerer ❤❤❤

Gratulerer, så fantastisk :Heartred
Ååhhhh!!! Hurra:woot: gratulerer ❤❤❤
ÅÅÅÅÅ jippi :) :) :)
Jeg sier et forsiiiiiktig takk :shy: Er veldig redd for at det ikke skal gå. Det er jo så veldig tidlig egentlig. Kun 12/13 DPO. Men jeg prøver å fokusere på det positive nå, og tenke at vi får det til. Så får vi bare håpe at spiren sitter til februar :Heartpink

Back
Topp