Min dagbok

Åååh så koselig da! Mener de at han har festa seg, eller?
Åh, nå lurer jeg på hvordan min ser ut også.. :Heartblue

Tenk innen 4 uker ish så er du mamma igjen :Heartred:Heartred

Åååh så koselig da! Mener de at han har festa seg, eller?
Åh, nå lurer jeg på hvordan min ser ut også.. :Heartblue

Tenk innen 4 uker ish så er du mamma igjen :Heartred:Heartred
Han har ikke festet seg nei. Han ligger på skrå, med hode nederst i magen min. Synes han kunne glidd nedover nå så jeg fikk litt mer plass til lungene og ribbeina, de er most! Men hun som sjekket i dag sa at sannsynligheten for at han snur seg nå er veldig liten, så slår meg til ro med at det forblir hodeleie hvertfall, selv om han er helt på skeiva inni der :hilarious: Ja, nesten så jeg kunne se søskenlikheten, men det er vel mer ønsketenkning! Får bare holde ut og ha et 4 ukers perspektiv fra nå så går vel innspurten greit håper jeg.

Ja, begynner å innse at jeg har kommet langt jeg også! Ser liksom enden der fremme. Tipper han kommer innen 4 uker hvertfall! Er veldig klar for å få han ut!
Det må være en fantastisk følelse! Gleder meg til jeg er der! Jeg er ikke klar på noen måte enda :hilarious:

Yey for siste innspurt :smiley-bounce022:smiley-bounce022

Det må være en fantastisk følelse! Gleder meg til jeg er der! Jeg er ikke klar på noen måte enda :hilarious:
Håper du blir klar etterhvert! Hvertfall når det begynner å bli skikkelig tungt med stor mage på slutten så blir vel du også klar! Kunne ønske jeg var litt mindre utålmodig!

Håper du blir klar etterhvert! Hvertfall når det begynner å bli skikkelig tungt med stor mage på slutten så blir vel du også klar! Kunne ønske jeg var litt mindre utålmodig!
Ja bare vent, gi meg noen uker så er jeg der jeg også :hilarious: Sykt å tenke på at med storebror hadde jeg bare 6 uker igjen på denne tiden :wideyed:

Er det i dag det er termin?? :woot::woot: Tenker på deg og ønsker deg masse masse lykke til når ting begynner å skje! Håper du ikke må vente så mye
lenger :Heartred

Er det i dag det er termin?? :woot::woot: Tenker på deg og ønsker deg masse masse lykke til når ting begynner å skje! Håper du ikke må vente så mye
lenger :Heartred
Ja, i dag er dagen gitt! Og ingen baby i sikte.. Så en oppdatering her sitter litt inne, for humøret er ikke akkurat på topp nå. En tung dag i dag, bokstavelig talt. Men skal til sykehuset i morgen så legger alt håp i litt starthjelp da! Tusen takk :Heartred

Masse lykke til med fødsel ❤️ Håper du slipper å vente lenge på å møte en liten etterlengtet venn ❤️❤️

Åååå koman lille bebis!! Mamman din venter på deg ❤️ Heldigvis er du nærmere nå enn noen gang og jeg håper det bare plutselig setter i gang av seg selv, jo før jo bedre ❤️

Kjære deg❤️ MassemasseMASSE lykke til med fødselen når den tid kommer! Jeg håper virkelig du får en fin fødsel som gir deg styrke og stolthet over deg selv og din egen kropp! Håper du treffer på yndlingsjordmora mi, da kan det bare bli bra! Klem❤️

Masse lykke til med fødsel ❤️ Håper du slipper å vente lenge på å møte en liten etterlengtet venn ❤️❤️
Tusen takk! Ja, nå er vi så utålmodig her!

Åååå koman lille bebis!! Mamman din venter på deg ❤️ Heldigvis er du nærmere nå enn noen gang og jeg håper det bare plutselig setter i gang av seg selv, jo før jo bedre ❤️
Ja som vi venter her! Helt rar tilstand å være i! Hadde vært perfekt om det startet av seg selv, men har fått mye falske forhåpninger i det siste. Spesielt om natta er det mye vonde tak, som bare gir seg på morran igjen, kjempefrustrerende. Men snart er vi der, enten han vil eller ikke!

Ja som vi venter her! Helt rar tilstand å være i! Hadde vært perfekt om det startet av seg selv, men har fått mye falske forhåpninger i det siste. Spesielt om natta er det mye vonde tak, som bare gir seg på morran igjen, kjempefrustrerende. Men snart er vi der, enten han vil eller ikke!

Våkner du av de om natta? Det gjør jeg.. Håper det ikke blir flere falske alarner hos deg nå! :)

Kjære deg❤️ MassemasseMASSE lykke til med fødselen når den tid kommer! Jeg håper virkelig du får en fin fødsel som gir deg styrke og stolthet over deg selv og din egen kropp! Håper du treffer på yndlingsjordmora mi, da kan det bare bli bra! Klem❤️
Tusen takk!! Jeg håper det samme og er ved godt mot om at fødselen kommer til å gå bra. Selv om motet svikter litt innimellom når det ikke skjer noe. Kan du sende meg navnet på yndlingsjordmora du på melding? Jeg har snakket med ei som begynner på H og skal til henne i morgen og det hadde vært fantastisk om hun kan ta imot den lille. Men det skal nok godt gjøres at det klaffer.

Back
Topp