Tusen takk! Ja, nå er det bare siste innspurt!Jeg heier sånn i innspurten! God bedring, også håper jeg kynnerne er til nytte og ikke bare vonde. Snart er han her!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Ja, nå er det bare siste innspurt!Jeg heier sånn i innspurten! God bedring, også håper jeg kynnerne er til nytte og ikke bare vonde. Snart er han her!!![]()

Helt fantastisk!!! Håper han snur seg med hodet ned igjen. Han her skiftet mellom alle leier frem til uke 37-38 mener jeg.
håper ikke lillebror drøyer for lenge nå 
Tja, både og. Det med rullestol er like mye å forebygge og spare energi. Men ja, energi er det lite av. Har jo jernmangel og tar ikke tilskudd av det pga magebesvær, så er nok mye der det ligger også. Ja, nå er det ikke lenge igjen, bare de siste tunge ukene, men de skal jeg klare fint. Er veldig usikker på hva jeg tror om leie i dag. Får bare vente å seOi nei er du så ille!!? Tenk at du er 36 uker daHelt fantastisk!!! Håper han snur seg med hodet ned igjen. Han her skiftet mellom alle leier frem til uke 37-38 mener jeg.
Er en kombinasjon av revmatiske smerter(bak i setet) og bekkevondt foran som gjør meg lite gangfør nå. Pluss lite energi. Men det går greit altsåFy søren såpass ille i bekkenet ?håper ikke lillebror drøyer for lenge nå
vi har to julegaver igjen, så er vi ferdig det er så deilig.
![]()
Det er heldigvis litt midlertidig. Ja, han kan komme om 14 dager synes jeg!Leit å lese at du har så vondt
Håper lillemann snart er ute![]()
Det er heldigvis litt midlertidig. Ja, han kan komme om 14 dager synes jeg!
Ja, men det er jo forventet sånn sett. Regner med de fleste synes ting er tungt på slutten.Så kjipt at du skal plages sånn nå på slutten, men veldig godt med alt som er gjort! Ta vare på deg selv og samle masse energi nå på slutten! Snart er du i mål, tenk det![]()
Alt er klart ja, vi nester og nester og har ordnet krybba og stelleplassen på badet klart så han kan bare komme sånn settDet kan jeg lett forstå
Alt er klart til han kommer?![]()
Alt er klart ja, vi nester og nester og har ordnet krybba og stelleplassen på badet klart så han kan bare komme sånn sett![]()
Det skjønner jeg. Jeg var også det. Grusomt misunnelig og taklet dårlig andres graviditet. Det er noe av det beste med å endelig ha klart å bli det selv, at nå klarer jeg hvertfall å late som jeg har et normalt forhold til det å få barn. Du kommer til å bli gravid du også!!Åååh, så utrolig koselig! Bare litt misunnelig![]()
Det skjønner jeg. Jeg var også det. Grusomt misunnelig og taklet dårlig andres graviditet. Det er noe av det beste med å endelig ha klart å bli det selv, at nå klarer jeg hvertfall å late som jeg har et normalt forhold til det å få barn. Du kommer til å bli gravid du også!!
Ellers fikk jeg også sett et lite glimt av han i 3D og det så ut som han lå og smilte i søvne! Herlighet så fin han er, jeg blir rørt og stolt! Skjer dette virkelig?! Er mer utålmodig enn noen gang etter å få møte han! Fikk litt energi av dette, jeg har lyst å ordne og stelle, men det er jeg nesten helt ferdig med, så nå sitter jeg og lurer på hva i alle dager jeg skal finne på! Permisjonen startet i går, så nå er det virkelig ventetid her! Blir både sur og lei av å være hjemme alene hver dag, men i dag tok gleden litt over for det lille vidunderet i magen som vi venter sånn på!Ååå så langt du har kommet37+4
Da har jeg hatt den tredje kontrollen av leie, denne gangen med UL, og han ligger heldigvis i hodeleie, på skrå. Herlighet så vondt jeg har i siden nederst i magen, der hodet ligger å stangerEllers fikk jeg også sett et lite glimt av han i 3D og det så ut som han lå og smilte i søvne! Herlighet så fin han er, jeg blir rørt og stolt! Skjer dette virkelig?! Er mer utålmodig enn noen gang etter å få møte han! Fikk litt energi av dette, jeg har lyst å ordne og stelle, men det er jeg nesten helt ferdig med, så nå sitter jeg og lurer på hva i alle dager jeg skal finne på! Permisjonen startet i går, så nå er det virkelig ventetid her! Blir både sur og lei av å være hjemme alene hver dag, men i dag tok gleden litt over for det lille vidunderet i magen som vi venter sånn på!
Og så bra alt er bra og at han ligger riktig vei 
Endelig!! Og nå er det ikke lenge igjen!Ja, begynner å innse at jeg har kommet langt jeg også! Ser liksom enden der fremme. Tipper han kommer innen 4 uker hvertfall! Er veldig klar for å få han ut!Ååå så langt du har kommetOg så bra alt er bra og at han ligger riktig vei
Nå kan han bare komme
![]()
Så hyggelig av deg! Endelig ja! Og det er virkelig ikke lenge igjen nei selv om jeg er aldri så utålmodig så ser jeg enden på dette.Er så glad på deres vegneEndelig!! Og nå er det ikke lenge igjen!