Min dagbok

Jeg heier sånn i innspurten! God bedring, også håper jeg kynnerne er til nytte og ikke bare vonde. Snart er han her!! :Heartred:Heartred
Tusen takk! Ja, nå er det bare siste innspurt!

36+0

Da tror jeg seteleie er et faktum. Han har vekslet mellom hode og tverrleie, men i går var ting plutselig annerledes. Hikkinga som jeg alltid har kjent langt nede var i går kveld høyt oppe i magen. Og jeg synes bevegelsene er annerledes og på andre steder. Og kjennes ut som et hode opp ved ribbeina. Kontroll på onsdag så det blir jo spennende.

Ellers er det lite action her og det er bra. Sitter hjemme uten planer hver dag, klarer ikke gå eller gjøre noe særlig uansett. Mannen hadde fri her om dagen og da tok vi unna mye julegaveshopping med meg i rullestol. På den måten går ting mye fortere, jeg går jo sirupsakte og blir sliten av ingenting. Så nå er julegaver til familie og venner mer eller mindre unnagjort, stor lettelse!

Ferdig med den tredje ab-kuren dette svangerskapet i dag. Så må levere urinprøve for dyrkning på mandag. Blir jo også litt spennende.

Ellers har jeg vonde kynnere spesielt på kveldene, det murrer og stikker nedi der, så det føles som fødsel er i gang nesten annenhver dag. Med førstemann tror jeg ikke jeg kjente noe særlig før fødselen startet. Håper og tror litt at jeg slipper overtid denne gangen også. Mye fødselstanker for tiden altså, dere får bare bære over med meg! I natt drømte jeg at han var født og jeg gikk og bar han sovende fra kafé til kafé. En fin og levende drøm. Ble litt skuffa da jeg våknet og innså at han fortsatt er i magen :hilarious:

Oi nei er du så ille!!? Tenk at du er 36 uker da:Heartbigred Helt fantastisk!!! Håper han snur seg med hodet ned igjen. Han her skiftet mellom alle leier frem til uke 37-38 mener jeg.

Fy søren såpass ille i bekkenet ?:wideyed: håper ikke lillebror drøyer for lenge nå :) vi har to julegaver igjen, så er vi ferdig det er så deilig.:angelic:

Oi nei er du så ille!!? Tenk at du er 36 uker da:Heartbigred Helt fantastisk!!! Håper han snur seg med hodet ned igjen. Han her skiftet mellom alle leier frem til uke 37-38 mener jeg.
Tja, både og. Det med rullestol er like mye å forebygge og spare energi. Men ja, energi er det lite av. Har jo jernmangel og tar ikke tilskudd av det pga magebesvær, så er nok mye der det ligger også. Ja, nå er det ikke lenge igjen, bare de siste tunge ukene, men de skal jeg klare fint. Er veldig usikker på hva jeg tror om leie i dag. Får bare vente å se:)

Fy søren såpass ille i bekkenet ?:wideyed: håper ikke lillebror drøyer for lenge nå :) vi har to julegaver igjen, så er vi ferdig det er så deilig.:angelic:
Er en kombinasjon av revmatiske smerter(bak i setet) og bekkevondt foran som gjør meg lite gangfør nå. Pluss lite energi. Men det går greit altså:) vi bruker rullestol for å være effektiv og forebygge. Nei, synes han kan komme om et par uker! Deilig å ha julegavene under kontroll!

Leit å lese at du har så vondt :(
Håper lillemann snart er ute ❤️❤️

Så kjipt at du skal plages sånn nå på slutten, men veldig godt med alt som er gjort! Ta vare på deg selv og samle masse energi nå på slutten! Snart er du i mål, tenk det ❤️

Så kjipt at du skal plages sånn nå på slutten, men veldig godt med alt som er gjort! Ta vare på deg selv og samle masse energi nå på slutten! Snart er du i mål, tenk det ❤️
Ja, men det er jo forventet sånn sett. Regner med de fleste synes ting er tungt på slutten.:) Jeg slapper mye av og mannen styrer og steller og løper i mellom. Han får kjørt seg! Men kan ikke ha dårlig samvittighet for det. Ja snart blir det action :D

Alt er klart ja, vi nester og nester og har ordnet krybba og stelleplassen på badet klart så han kan bare komme sånn sett :)

Åååh, så utrolig koselig! Bare litt misunnelig ;)

Åååh, så utrolig koselig! Bare litt misunnelig ;)
Det skjønner jeg. Jeg var også det. Grusomt misunnelig og taklet dårlig andres graviditet. Det er noe av det beste med å endelig ha klart å bli det selv, at nå klarer jeg hvertfall å late som jeg har et normalt forhold til det å få barn. Du kommer til å bli gravid du også!!

Det skjønner jeg. Jeg var også det. Grusomt misunnelig og taklet dårlig andres graviditet. Det er noe av det beste med å endelig ha klart å bli det selv, at nå klarer jeg hvertfall å late som jeg har et normalt forhold til det å få barn. Du kommer til å bli gravid du også!!

Det er så godt at andre forstår ❤

37+4

Da har jeg hatt den tredje kontrollen av leie, denne gangen med UL, og han ligger heldigvis i hodeleie, på skrå. Herlighet så vondt jeg har i siden nederst i magen, der hodet ligger å stanger :hilarious: Ellers fikk jeg også sett et lite glimt av han i 3D og det så ut som han lå og smilte i søvne! Herlighet så fin han er, jeg blir rørt og stolt! Skjer dette virkelig?! Er mer utålmodig enn noen gang etter å få møte han! Fikk litt energi av dette, jeg har lyst å ordne og stelle, men det er jeg nesten helt ferdig med, så nå sitter jeg og lurer på hva i alle dager jeg skal finne på! Permisjonen startet i går, så nå er det virkelig ventetid her! Blir både sur og lei av å være hjemme alene hver dag, men i dag tok gleden litt over for det lille vidunderet i magen som vi venter sånn på!

37+4

Da har jeg hatt den tredje kontrollen av leie, denne gangen med UL, og han ligger heldigvis i hodeleie, på skrå. Herlighet så vondt jeg har i siden nederst i magen, der hodet ligger å stanger :hilarious: Ellers fikk jeg også sett et lite glimt av han i 3D og det så ut som han lå og smilte i søvne! Herlighet så fin han er, jeg blir rørt og stolt! Skjer dette virkelig?! Er mer utålmodig enn noen gang etter å få møte han! Fikk litt energi av dette, jeg har lyst å ordne og stelle, men det er jeg nesten helt ferdig med, så nå sitter jeg og lurer på hva i alle dager jeg skal finne på! Permisjonen startet i går, så nå er det virkelig ventetid her! Blir både sur og lei av å være hjemme alene hver dag, men i dag tok gleden litt over for det lille vidunderet i magen som vi venter sånn på!
Ååå så langt du har kommet :wideyed: Og så bra alt er bra og at han ligger riktig vei :rolleyes: Nå kan han bare komme ❤️❤️

Ååå så langt du har kommet :wideyed: Og så bra alt er bra og at han ligger riktig vei :rolleyes: Nå kan han bare komme ❤️❤️
Ja, begynner å innse at jeg har kommet langt jeg også! Ser liksom enden der fremme. Tipper han kommer innen 4 uker hvertfall! Er veldig klar for å få han ut!

Er så glad på deres vegne:Heartbigred:Heartbigred Endelig!! Og nå er det ikke lenge igjen!
Så hyggelig av deg! Endelig ja! Og det er virkelig ikke lenge igjen nei selv om jeg er aldri så utålmodig så ser jeg enden på dette.

Back
Topp