Min dagbok

Ja det er merkelig det der, drømmer om folk man aldri har møtt :rolleyes: Det høres helt perfekt ut ❤️ Gleder meg til jeg kommer etter inn i bobla!
Bare liten stund ogjen nå så er du der :Heartred
 
Tusen takk for alle gratulasjoner alle sammen! Det er helt magisk dette. Vi har jo fått en nydelig gutt og er så utrolig takknemlige og glade. Og for oss IVFere imellom så vil jeg si at svangerskapet føltes tungt og langt og full av bekymringer (hadde jo mye blødninger som gjorde meg veldig bekymret, men ville nok vært det uansett) og jeg følte meg ikke som andre "vanlig" gravide. Men nå tror jeg at jeg føler meg som en "vanlig" barselkvinne og med det mener jeg at bekymringer slipper taket og IVF-tankene dyttes bort i denne baby-bobla. Så hold ut alle, når babyen endelig kommer til dere så vil den få fokuset og IVF blir et blekt minne!

Helt herlig å lese:Heartbigred unner deg såå mye at alle vonde følelser, tanker og bekymringer er borte! Kos dere såå masse!! Gleder meg sånn til jeg kan signere denne statusen! :Heartred
 
Endelig ❤️ gratulerer så masse ❤️❤️❤️
 
Liten oppdatering fra meg også, synes jo det er koselig å lese oppdateringer fra de andre som har fått babyene sine.

Lillegutt er blitt over 6 uker og alt etter fødselen har gått som smurt. Selve fødselen også for den saks skyld. Starten på amminga er vond, men etter 4 uker og soppbehandling var vi over kneika. Hadde forventet litt startproblemer. Nå er det nesten smertefritt å amme, men ikke helt. Lille er rolig baby og gråter ikke, med mindre han er sulten. Men som andregangs og med baby som har tegn på sult før gråt så unngår vi stort sett det. Han legger fint på seg og alt er i orden med han ellers. Lykke på jord å ha en frisk baby!

Så heldig er vi og nå tenker jeg at nedturene er historie. Klarer som regel å tenke at vi har hatt nok og at jeg dermed har lagt bak meg bekymringene om å få flere nedturer. Man kan jo ikke skaffe seg nye bekymringer hele tiden! Nå nyter jeg mammatilværelsen og har laget meg en hverdag med amming, trilleturer og tar ellers ting som de kommer. Nevnte jeg forresten at vi har fått en nydelig unge? Han er til å spise opp!

Og tiden? Den flyr! Tiden sto stille i svangerskapet, mens nå lurer jeg på hvor tiden blir av!
 
Herlig, rett og slett! ❤️ Plutselig sitter vi her nesten alle med hver vår baby, hvem skulle tro det for bare en liten stund siden liksom? Vi er heldige, og selvom hverdagen har blitt snudd på hodet er det så inderlig verdt alt sammen ❤️
 
Fantastisk å lese ❤️
 
Liten oppdatering fra meg også, synes jo det er koselig å lese oppdateringer fra de andre som har fått babyene sine.

Lillegutt er blitt over 6 uker og alt etter fødselen har gått som smurt. Selve fødselen også for den saks skyld. Starten på amminga er vond, men etter 4 uker og soppbehandling var vi over kneika. Hadde forventet litt startproblemer. Nå er det nesten smertefritt å amme, men ikke helt. Lille er rolig baby og gråter ikke, med mindre han er sulten. Men som andregangs og med baby som har tegn på sult før gråt så unngår vi stort sett det. Han legger fint på seg og alt er i orden med han ellers. Lykke på jord å ha en frisk baby!

Så heldig er vi og nå tenker jeg at nedturene er historie. Klarer som regel å tenke at vi har hatt nok og at jeg dermed har lagt bak meg bekymringene om å få flere nedturer. Man kan jo ikke skaffe seg nye bekymringer hele tiden! Nå nyter jeg mammatilværelsen og har laget meg en hverdag med amming, trilleturer og tar ellers ting som de kommer. Nevnte jeg forresten at vi har fått en nydelig unge? Han er til å spise opp!

Og tiden? Den flyr! Tiden sto stille i svangerskapet, mens nå lurer jeg på hvor tiden blir av!
Ja alle sier man må nyte den tiden, for det går alt for fort, og JA DET GJØR DEN :arghh: så nyt.. ❤️:hilarious:
Her er småen 8 mnd allerede og jrg lurer og på hvor søren den tiden ble av :wideyed:
Gratulerer igjen :joyful:
 
Så herlig oppdatering ❤️ Kos deg masse videre med lille skatten ❤️
 
Så herlig oppdatering❤️❤️ Kjenner jeg gleder meg veldig til lillebror her kommer❤️
 
Så herlig oppdatering! Synd at det ble litt trøblete amming, men så bra jobba og at dere kom dere gjennom det :happy: NYT!

Det at tiden flyr, bare hata jeg at folk sa til meg sist men de har virkelig rett alså :oops::Heartred
 
Back
Topp