Min dagbok

Lillegutt ble født i går ettermiddag. Rask og grei fødsel og supersprek baby med godt matvett. Vi er så stolte og lykkelige for å endelig ha han hos oss! Jeg kan ikke ta øynene mine fra han og alt slit for å få han er glemt, hvertfall akkurat nå. Endelig er han her!
Åååå, gratulerer så mye med lille prinsen! ❤️
Herlig at fødselen gikk så greit og at alt står bra til.
Håper nyfødt-tiden blir fin :)
 
Lillegutt ble født i går ettermiddag. Rask og grei fødsel og supersprek baby med godt matvett. Vi er så stolte og lykkelige for å endelig ha han hos oss! Jeg kan ikke ta øynene mine fra han og alt slit for å få han er glemt, hvertfall akkurat nå. Endelig er han her!
Wow!!! Sånn skal det gjøres!! :D åh så utrolig koselig!:woot: Nå gråter jeg litt:Heartred gratulerer sååå mye!:Heartbigred
 
Åååå hipp hurra!!!! Gratulerer så uendelig mye fineste du ❤️ Det er litt rart, for jeg drømte nemlig i natt at jeg logga meg inn her så hadde du bytta profilbildet ditt til et bilde av gutten din, for han hadde blitt født! Så stemte det sånn nesten iallefall :D Kos deg gløgg med bylten din! Endelig ❤️❤️
 
Gratulerer så mye ❤️❤️
 
Ååh❤️ Gratulerer såå mye!! Endelig!!❤️❤️
 
Gratulerer så mye❤️
 
Gratulerer så mye ❤
 
Åå, gåsehud! Gratulerer så mye! ❤️ Det var effektivt :D
 
Gratulerer så mye❤️ Endelig kom han! Så deilig det må være å endelig ha han i armene dine❤️
 
Gratulerer så mye ❤️❤️
 
Lillegutt ble født i går ettermiddag. Rask og grei fødsel og supersprek baby med godt matvett. Vi er så stolte og lykkelige for å endelig ha han hos oss! Jeg kan ikke ta øynene mine fra han og alt slit for å få han er glemt, hvertfall akkurat nå. Endelig er han her!
Å, kjære vene❤️ Gratulerer så uendelig mye, FruAlve! Endelig!
 
Åh, kjære deg!!! Endelig!!! Gratulerer SÅ mye :Heartred:Heartred Er så glad for å høre at alt har gått bra og at dere har det fint! Og fy søren så bra jobba av deg - hele denne lange ventetiden, svangerskapet og fødselen :Heartred
 
Wow!!! Sånn skal det gjøres!! :D åh så utrolig koselig!:woot: Nå gråter jeg litt:Heartred gratulerer sååå mye!:Heartbigred
Tusen takk gode deg! Snart er det din tur og det blir så verdt å vente på, jeg lover!
 
Åååå hipp hurra!!!! Gratulerer så uendelig mye fineste du ❤️ Det er litt rart, for jeg drømte nemlig i natt at jeg logga meg inn her så hadde du bytta profilbildet ditt til et bilde av gutten din, for han hadde blitt født! Så stemte det sånn nesten iallefall :D Kos deg gløgg med bylten din! Endelig ❤️❤️
Så gøy med den drømmen! Vi drømmer om hverandre her inne, vi som har fulgt hverandre så lenge nå. Tusen takk, her koses det og ammes døgnet rundt, vi er helt i bobla:Heartred
 
Åh, kjære deg!!! Endelig!!! Gratulerer SÅ mye :Heartred:Heartred Er så glad for å høre at alt har gått bra og at dere har det fint! Og fy søren så bra jobba av deg - hele denne lange ventetiden, svangerskapet og fødselen :Heartred
Tusen takk kjære deg! Ja når fødselen endelig startet så gikk alt veldig bra og det er fint å få litt medvind også. Vi er så takknemlige. Du har så mye godt i vente. :Heartred:Heartred
 
Gratulerer så mye! :)
 
Så gøy med den drømmen! Vi drømmer om hverandre her inne, vi som har fulgt hverandre så lenge nå. Tusen takk, her koses det og ammes døgnet rundt, vi er helt i bobla:Heartred
Ja det er merkelig det der, drømmer om folk man aldri har møtt :rolleyes: Det høres helt perfekt ut ❤️ Gleder meg til jeg kommer etter inn i bobla!
 
Tusen takk for alle gratulasjoner alle sammen! Det er helt magisk dette. Vi har jo fått en nydelig gutt og er så utrolig takknemlige og glade. Og for oss IVFere imellom så vil jeg si at svangerskapet føltes tungt og langt og full av bekymringer (hadde jo mye blødninger som gjorde meg veldig bekymret, men ville nok vært det uansett) og jeg følte meg ikke som andre "vanlig" gravide. Men nå tror jeg at jeg føler meg som en "vanlig" barselkvinne og med det mener jeg at bekymringer slipper taket og IVF-tankene dyttes bort i denne baby-bobla. Så hold ut alle, når babyen endelig kommer til dere så vil den få fokuset og IVF blir et blekt minne!
 
Back
Topp