Min dagbok

Våkner du av de om natta? Det gjør jeg.. Håper det ikke blir flere falske alarner hos deg nå! :)
Ja, i natt våket jeg 3.30 av vonde tak og sov ikke mer etter det pga mange vonde tak. Skikkelig menssmerter fra h sammen med kynnere. Dabbet av igjen i 6 tiden :arghh:
 
Lykke til når det skjer! Håper du får en fin fødselsopplevelse :)
 
Gratulerer med termindato, selv om du sikkert ville ha født og "glemt" denne datoen nå. Ønsker deg masse lykke til imorgen, håper de vil gi deg litt starthjelp. Et det slik at JM på ditt sykehus kan bestemme igangsetting ? Her er det nemlig bare leger.
 
Gratulerer med termindato, selv om du sikkert ville ha født og "glemt" denne datoen nå. Ønsker deg masse lykke til imorgen, håper de vil gi deg litt starthjelp. Et det slik at JM på ditt sykehus kan bestemme igangsetting ? Her er det nemlig bare leger.
Tusen takk! Ja, skulle gjerne hatt det overstått nå. Nei jeg tror ikke det, men hun jeg skal til er i et psykisk helseteam som har hatt ekstra oppfølging på meg. Og hennes anbefaling vil nok bety en del. Men absolutt spent på morgendagen ja. Det minste jeg forventer er å få sjekket modning og bli strippet. Men man vet aldri.
 
Tusen takk! Ja, skulle gjerne hatt det overstått nå. Nei jeg tror ikke det, men hun jeg skal til er i et psykisk helseteam som har hatt ekstra oppfølging på meg. Og hennes anbefaling vil nok bety en del. Men absolutt spent på morgendagen ja. Det minste jeg forventer er å få sjekket modning og bli strippet. Men man vet aldri.
Håper hun har endel hun skal si da, på avgjørelsen eller at hun bistår deg med å prate meg lege evt ? Jeg skal jo inn neste uke og håper på samme utfall som deg.
 
Hurra for termin og snart fødsel❤️
 
Ja, i dag er dagen gitt! Og ingen baby i sikte.. Så en oppdatering her sitter litt inne, for humøret er ikke akkurat på topp nå. En tung dag i dag, bokstavelig talt. Men skal til sykehuset i morgen så legger alt håp i litt starthjelp da! Tusen takk :Heartred

Skjønner det veldig godt! Håper du får god hjelp og forståelse i morgen, hold ut :Heartred:Heartred
 
Ja som vi venter her! Helt rar tilstand å være i! Hadde vært perfekt om det startet av seg selv, men har fått mye falske forhåpninger i det siste. Spesielt om natta er det mye vonde tak, som bare gir seg på morran igjen, kjempefrustrerende. Men snart er vi der, enten han vil eller ikke!
Så trasig! Som maserier da eller bare kynnere? Håper det tar seg opp skikkelig i natt og at du oppdaterer om drømmefødsel i morgen ❤️
 
Be absolutt om å bli strippet :) Insister på det hvis du må :) Masse lykke til! Min fødsel startet typ 12 timer etter jeg ble strippet. Riktignok en uke på overtid da..
 
Masse lykke til med siste innspurt, kjære deg ❤️ Håper ikke du må vente altfor lenge!
 
Håper hun har endel hun skal si da, på avgjørelsen eller at hun bistår deg med å prate meg lege evt ? Jeg skal jo inn neste uke og håper på samme utfall som deg.
Håper hun bistår meg i alt jeg trenger i dag :rolleyes:
Og så blir det spennende for deg i neste uke!
 
Så trasig! Som maserier da eller bare kynnere? Håper det tar seg opp skikkelig i natt og at du oppdaterer om drømmefødsel i morgen ❤️
Ja, det er så skuffende! Ingenting i natt, har sovet godt. Det er ikke vanlige kynnere hvertfall. Kanskje det som kalles maserier ja? De bygger seg opp og er skikkelig vonde og varer i 1 til 2 minutter!
 
Be absolutt om å bli strippet :) Insister på det hvis du må :) Masse lykke til! Min fødsel startet typ 12 timer etter jeg ble strippet. Riktignok en uke på overtid da..
Ja, mener det var stripping som satte i gang med storebror den gangen også, så går for det, minimum! Tusen takk!
 
Back
Topp