Ja! Blir stadig bedre i magen ogsåÅååh så gode nyheterHåper magevondten kommer seg veldig snart
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Blir stadig bedre i magen ogsåÅååh så gode nyheterHåper magevondten kommer seg veldig snart
![]()
Håper du også møter forståelsesfulle folk! Ja, de følelsene som kom da jeg var på jobb og så blod tror jeg ikke jeg kommer til å glemme. Det var voldsomt og ute av kontroll rett og slett.Det er godt å høre! Er jo ufattelig skummelt når veien har vært så lang.. Jeg kommer til å være veldig nervøs veldig lenge tror jeg hvertfall. Så det er veldig godt at dere møter forståelse![]()
Er meierismør innafor? Jeg elsker meierismør! Hehe.Du kan gå for fett og, i store mengder smører det godt, og i større mengder kommer det bare ut igjen![]()
Vi har jo en jordmor blant oss her som forklarerKroppen assMen da vet du iallefall at om du blør i tiden fremover er det bare derfor
![]()
Ja, det et tøft døgn! Jeg skjønner hva du menerNeimen, uff, så tøft du har hatt det da! Godt å høre at det var en sånn uskyldig blødning, denne slags blødning er veldig vanlig i takt med at livmoren sin vokser, og vil gi seg etterhvert når morkaka er ferdig med å "slepe" seg over livmorhalsåpningen din, om du skjønner hva jeg mener? Jeg har opplevd å bli litt treg i magen av Lutinus, og har derfor forebyggende hatt 2-3 svisker morgen og kveld, og det funker som bare det. Godt er det oget lite tips om du syns Lactulosen blir ekkel!
eneste måten for meg å få i meg laktulose er å blande i rikelig med eplejus. Den er heslig
Ja, nå altså, nå må det bare gå riktig vei her inne for oss!Fy søren skjønner at den reaksjonen var heftig! Blir så vanvittig redd. Men pjuh alt er bra, og godt at magen blir bedre og!!
Takk som spør! Jeg har det mye bedre. Magen nærmer seg normal. Så jeg har det bra nå. Så var det å finne på noe å spise som er bra for magen og som frister. Det er ikke lett!Hvordan er formen idag?
Nei, den ser jegTakk som spør! Jeg har det mye bedre. Magen nærmer seg normal. Så jeg har det bra nå. Så var det å finne på noe å spise som er bra for magen og som frister. Det er ikke lett!

Ja, kjør påEr meierismør innafor? Jeg elsker meierismør! Hehe.
Ja, kjør på![]()