Min dagbok

Det er godt å høre! Er jo ufattelig skummelt når veien har vært så lang.. Jeg kommer til å være veldig nervøs veldig lenge tror jeg hvertfall. Så det er veldig godt at dere møter forståelse :Heartred
Håper du også møter forståelsesfulle folk! Ja, de følelsene som kom da jeg var på jobb og så blod tror jeg ikke jeg kommer til å glemme. Det var voldsomt og ute av kontroll rett og slett.

Du kan gå for fett og, i store mengder smører det godt, og i større mengder kommer det bare ut igjen :D;)
Er meierismør innafor? Jeg elsker meierismør! Hehe.

Kroppen ass o_O Men da vet du iallefall at om du blør i tiden fremover er det bare derfor ❤️
Vi har jo en jordmor blant oss her som forklarer :) Ja, om å gjøre å være rasjonell hvis det skulle komme mere blod senere!

Fy søren skjønner at den reaksjonen var heftig! Blir så vanvittig redd. Men pjuh alt er bra, og godt at magen blir bedre og!!

Neimen, uff, så tøft du har hatt det da! Godt å høre at det var en sånn uskyldig blødning, denne slags blødning er veldig vanlig i takt med at livmoren sin vokser, og vil gi seg etterhvert når morkaka er ferdig med å "slepe" seg over livmorhalsåpningen din, om du skjønner hva jeg mener? Jeg har opplevd å bli litt treg i magen av Lutinus, og har derfor forebyggende hatt 2-3 svisker morgen og kveld, og det funker som bare det. Godt er det og:happy: et lite tips om du syns Lactulosen blir ekkel!
Ja, det et tøft døgn! Jeg skjønner hva du mener :) Er bare ikke så lett å forklare med egne ord det helsepersonell forteller på en undersøkelse. Så det var bra du kunne forklare. Jeg har spist svisker, sviskemos (for babyer) og drukket sviskejus i dag! Slå den, hehe. Mannen som dro og handlet til meg :Heartred eneste måten for meg å få i meg laktulose er å blande i rikelig med eplejus. Den er heslig:yuck:

Fy søren skjønner at den reaksjonen var heftig! Blir så vanvittig redd. Men pjuh alt er bra, og godt at magen blir bedre og!!
Ja, nå altså, nå må det bare gå riktig vei her inne for oss!

Hvordan er formen idag?
Takk som spør! Jeg har det mye bedre. Magen nærmer seg normal. Så jeg har det bra nå. Så var det å finne på noe å spise som er bra for magen og som frister. Det er ikke lett!

Takk som spør! Jeg har det mye bedre. Magen nærmer seg normal. Så jeg har det bra nå. Så var det å finne på noe å spise som er bra for magen og som frister. Det er ikke lett!
Nei, den ser jeg :happy:

Jeg er faktisk 13 uker i dag. Merkelig å tenke på at jeg skulle vært over kneika for bekymringer og slikt nå. Jeg har en del magevondt og ubehag når jeg går, så da gjør jeg ikke det. Jeg ligger og sitter tar det med ro. Synes det er vanskelig å holde bekymringer helt unna når jeg nå har nye smerter, men ser at jeg ikke er alene her inne om å bekymre meg og må bare leve med det.

Hurra for 13 uker ❤️ Jeg tror nok ikke det blir bekymringsfritt på noen som helst slags måte for noen av oss desverre :( Håper bare det går bra for oss alle! Du er jo såpass langt på vei nå at oddsene for at det skal gå bra er veldig store ❤️

Hipp hurra for 13 uker❤️

Gratulerer så masse med 13 uker :wav

Back
Topp