Min dagbok

Lykke til på sykehuset, håper noe så enkelt som lactulose eller lignende kan være løsningen :Heartred

Så fælt!! Jeg tror nok alt er fint! Men grusomt med slike opplevelser. Du skal få undersøkelse idag?❤️
Ja, helt grusomt dette. Og hadde nok ikke vært så redd nå hadde det ikke vært for den lange veien. Å begynne å kverne på nytt forsøk midt på natta er ikke noe særlig. Ja skal undersøkes nå snart.

Lykke til på sykehuset, håper noe så enkelt som lactulose eller lignende kan være løsningen :Heartred
Tusen takk! Har tatt laktulose i går, og det hjalp masse. Er de blødningene som ikke gir seg helt som uroer meg mest akkurat nå.

Tenker masse på deg ❤️ Ikke noe gøy å lese at blødningene tok seg opp igjen :( Håper så inderlig at det er helt uskyldig ❤️

Da er vi ferdig på undersøkelse. Vi fikk til og med svar på hvorfor jeg blør: morkaka ligger over mormunnen. Baby hadde det helt fint. Vi tror at magesmertene fortsatt er forårsaket av forstoppelse. Så nå må jeg begynne å tenke over hva jeg spiser :shy:

Da er vi ferdig på undersøkelse. Vi fikk til og med svar på hvorfor jeg blør: morkaka ligger over mormunnen. Baby hadde det helt fint. Vi tror at magesmertene fortsatt er forårsaket av forstoppelse. Så nå må jeg begynne å tenke over hva jeg spiser :shy:
Hurra!! Så fantastiske nyheter. Og så deilig det må være å få en grunn til blødningene. Det er litt mer beroligende enn "alt ser fint ut, men jeg vet ikke hvorfor du blør". Da er det bare å passe litt mer på hva du spiser, ja :P

Puh, da kan vi puste letta ut!
Ikke bare er ting bra, men du fikk faktisk en forklaring! Ikke dårlig bare det :)

Sviskekompott, yoghurt, fiber, vann.. Hvis du tar jern kan det være synderen, det føkker opp alt her hvertfall.. Og babyen har det fint og skal vokse og styre på fram til termin og alt er bare velstand :Heartred

Så godt å høre at alt er bra med den lille:Heartred ikke godt når det er flere ting som gjør at man blir bekymret og man forbinder med abort. Så flott at du nå vet årsaken til plagene.

Åh så godt å lese! Og så fint å vite grunnen til blødningene. Håper magen blir bedre:Heartred

Back
Topp