B
Bellabanan
Guest
Masse lykke til i dag! Klem!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ja, det skulle jeg også ønske!! Heldigvis ikke så lenge å vente nei, jeg krysser alt jeg har og sender gode tanker!!

Tusen takk!Masse lykke til i dag! Klem!!
Massevis av klemmer til deg![]()

Ja, helt grusomt dette. Og hadde nok ikke vært så redd nå hadde det ikke vært for den lange veien. Å begynne å kverne på nytt forsøk midt på natta er ikke noe særlig. Ja skal undersøkes nå snart.Så fælt!! Jeg tror nok alt er fint! Men grusomt med slike opplevelser. Du skal få undersøkelse idag?![]()
Tusen takk! Har tatt laktulose i går, og det hjalp masse. Er de blødningene som ikke gir seg helt som uroer meg mest akkurat nå.Lykke til på sykehuset, håper noe så enkelt som lactulose eller lignende kan være løsningen![]()
Tusen takk!Masse lykke til![]()
Tusen takk! Det var detTenker masse på degIkke noe gøy å lese at blødningene tok seg opp igjen
Håper så inderlig at det er helt uskyldig
![]()
Hurra!! Så fantastiske nyheter. Og så deilig det må være å få en grunn til blødningene. Det er litt mer beroligende enn "alt ser fint ut, men jeg vet ikke hvorfor du blør". Da er det bare å passe litt mer på hva du spiser, jaDa er vi ferdig på undersøkelse. Vi fikk til og med svar på hvorfor jeg blør: morkaka ligger over mormunnen. Baby hadde det helt fint. Vi tror at magesmertene fortsatt er forårsaket av forstoppelse. Så nå må jeg begynne å tenke over hva jeg spiser![]()
Puh, da kan vi puste letta ut!Da er vi ferdig på undersøkelse. Vi fikk til og med svar på hvorfor jeg blør: morkaka ligger over mormunnen. Baby hadde det helt fint. Vi tror at magesmertene fortsatt er forårsaket av forstoppelse. Så nå må jeg begynne å tenke over hva jeg spiser![]()