Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Går både sakte og fort egentlig13 uker alt!! Sikkert gått sakte for deg da, men. Får håpe disse smertene gir seg snart altså.
Ja, må bare tenke fornuftig at dette aller mest sannsynlig går bra. Nå har jo du fått øket dine sjanser betraktelig med fin UL så får vi håpe på noen bekymingsfrie dager også!Hurra for 13 ukerJeg tror nok ikke det blir bekymringsfritt på noen som helst slags måte for noen av oss desverre
Håper bare det går bra for oss alle! Du er jo såpass langt på vei nå at oddsene for at det skal gå bra er veldig store
![]()
Gratulerer med 13 uker![]()
![]()
Hipp hurra for 13 uker![]()
Woooow, 13 ukerbegynner jo å bli størrelse på den lille i magen nå❤
Gratulerer så masse med 13 uker![]()
Wow, 13 uker! GratulererHåper det blir mindre magevondt fremover! Klem
Gratulerer med 13 uker.
Så synd at du har smerter og bekymret deg. Det skulle ikke vært lov... når veien har vært så lang.![]()
Tusen takk alle sammen!Gratulerer med 13 uker, håper magen stabiliserer seg!!![]()
Tusen takk!Tenk at du er 13 uker daDet går framover og det er så herlig! Håper du får noen uker etterhvert med bedre form og mindre vondt nå
![]()

Tusen takk!Gratulerer![]()
Godt å høre! Kjenner alt for godt til magetrøbbel her jeg sitter og plagesGår både sakte og fort egentligNå har smertene gitt seg heldigvis.

Æsj alså! Har selv merket murringer idag.. brunt er jo gammelt da, så ofte ikke noe å bekymre seg for. (Easy?Ekkel følelse i dag igjen. Har økte murringer og det kommer en del brunt. Klarer ikke å slappe av når det er sånn! Hater den berg og dalbanen dette er.
) men tenker at det kan jo komme fra blødningen du hadde for en tid siden?Ja, tenker også at det er gammelt og kommer fra forrige blødning. Er bare så vanskelig å la fornuften styre hodet når hodet bare blir redd. Hodet jobber hele tiden med å forklare hvorfor dette skjer, det er logisk at livmoren er inne i en vokseperiode og at smertene kommer av det og blødningen kommer pga morkakens plassering. Alt virker fornuftig, men er det bare så slitsomt dette.Æsj alså! Har selv merket murringer idag.. brunt er jo gammelt da, så ofte ikke noe å bekymre seg for. (Easy?) men tenker at det kan jo komme fra blødningen du hadde for en tid siden?
Er nok bare gammelt blod, men smertene som tydeligvis følger med irriterer meg! Kjente ikke så mye til dem i går kveld, men nå på morran murrer det for fullt. Men er rolig og prøver å la fornuften seire i dette.Neei kutt ut da, hvordan går det nå?![]()
Ja, hater det jeg også! Det er så irriterende, kan det ikke bare holde seg borte?! Synes selv også det virker ufarlig, men hater det jo likevel. Tenker det er logisk at livmoren vokser mye for tiden (smerter og økt murring )og at dermed flytter morkaka seg og det kommer blod. Enig?Hater blod!!! Så håper det går bra med degHøres veldig ufarlig ut når det er brunt og du er så langt på vei også, men er jo bare fælt uansett
![]()
Æsj altså, synes det er på tide kroppen din oppfører seg snart! Smerter og murringer er nok helt sikkert bare livmoren som vokser, men jeg forstår så altfor godt følelsen! Jeg fikk plutselig smerter i går, og noe rant, og jeg var helt sikker på at nå blir det SA likevel. Heldigvis ga det seg og det var kun lutinus, men jeg tror nok ikke vi får slappe av i det hele tatt gjennom svangerskapeneEr nok bare gammelt blod, men smertene som tydeligvis følger med irriterer meg! Kjente ikke så mye til dem i går kveld, men nå på morran murrer det for fullt. Men er rolig og prøver å la fornuften seire i dette.
Skal du på noen flere ul?Ja vi har det nok ganske likt med disse til tider irrasjonelle bekymringerÆsj altså, synes det er på tide kroppen din oppfører seg snart! Smerter og murringer er nok helt sikkert bare livmoren som vokser, men jeg forstår så altfor godt følelsen! Jeg fikk plutselig smerter i går, og noe rant, og jeg var helt sikker på at nå blir det SA likevel. Heldigvis ga det seg og det var kun lutinus, men jeg tror nok ikke vi får slappe av i det hele tatt gjennom svangerskapeneSkal du på noen flere ul?
Jeg prøver å nyte innimellom når jeg føler at ting er riktig, men så kommer dette plutselig og da er det slutt på moroa.. Ingen flere UL planlagt før OUL den 3.7. Men skal til jordmor på tirsdag så håper jo hun vil lytte. Ellers må jeg nok dra til min kjære lege med UL-apparat snart!Ja, hater det jeg også! Det er så irriterende, kan det ikke bare holde seg borte?! Synes selv også det virker ufarlig, men hater det jo likevel. Tenker det er logisk at livmoren vokser mye for tiden (smerter og økt murring )og at dermed flytter morkaka seg og det kommer blod. Enig?![]()