Min dagbok

Dette var leit å lese. Sender deg en god klem [emoji173]️
 
:Heartred:Heartred:Heartred
 
Klem[emoji173]️
 
Så leit FruAlve :( [emoji173]️ håpet virkelig for dere nå! Spesielt når andre ting går imot en, og dette topper kaka. Så absolutt urettferdig[emoji173]️ håper dere kan finne trøst i gutten dere har og snart se fremover til nytt forsøk[emoji173]️
Takk for støtten. Jeg ringer klinikken i dag for å høre litt om veien videre. Håper jeg får starte på forsøk nr 2 om en mnd.
 
Når man føler at livet tramper på deg for så å holde deg nede og vri hælen rundt. Alt går i mot og da var det dette lille håpet jeg hadde om at dette innsettet skulle lykkes som holdt meg oppe. Jeg lurer virkelig på når det skal snu nå. Når skal vi få ny lykke inn i livet vårt igjen? Er det sykdommen min som gjør at vi ikke lykkes? Hvor lenge skal jeg vente på å behandle sykdommen på grunn av dette prosjektet? Det er så vondt å tenke på at jeg må gå rundt med dobbel smerte i en evig lang ventetid som aldri synes å gå over. Smerter i kroppen pga sykdommen og smerter i sjelen fordi vi ikke får vår etterlengtede søsken.
 
Da har jeg fått snakket med klinikken og jeg skal ha lang protokoll og menopur neste gang. Får begynne kommende syklus med spray så da blir ikke ventetiden så aldeles lang heller. Er egentlig litt glad for at det ikke ble flere fryseforsøk på dette prøve-seg-frem første forsøket.
 
Da har jeg fått snakket med klinikken og jeg skal ha lang protokoll og menopur neste gang. Får begynne kommende syklus med spray så da blir ikke ventetiden så aldeles lang heller. Er egentlig litt glad for at det ikke ble flere fryseforsøk på dette prøve-seg-frem første forsøket.

Så bra du får starte så snart :)
Hadde du lang protokoll forrige gang også?
 
Så bra du får starte så snart :)
Hadde du lang protokoll forrige gang også?
Ja det var ett godt holdepunkt! Hadde kort protokoll sist. Og ble et ferskt og et fryst innsett av 11 egg ut så det var ikke et kjemperesultat. De sier hver gang jeg snakker med dem at vi trenger jo bare ett egg.. :shy:
 
Da kom TR i dag og den er ringt inn. Oppstart spray 23 april. Så da er det bare å vente og vente og vente .. Og vente!
 
Vet du hvilke sprøyter og dose du skal på?
Menopur var navnet. Men dosen vet jeg ikke før jeg får papirene i posten. Kan oppdatere deg når jeg vet. Enn du?
 
Menopur var navnet. Men dosen vet jeg ikke før jeg får papirene i posten. Kan oppdatere deg når jeg vet. Enn du?
Skal på Menopur og Gonal-F 150 av hver. Første gang de blander slag og doblet dosen[emoji85]
 
Skal på Menopur og Gonal-F 150 av hver. Første gang de blander slag og doblet dosen[emoji85]
Bra de prøver noe nytt da?! Synes det er kjedelig med ventinga nå men glad de prøver noe annet enn forrige gang.
 
Da kom TR i dag og den er ringt inn. Oppstart spray 23 april. Så da er det bare å vente og vente og vente .. Og vente!

Føles lenge, men plutselig er dagen her. Håper dagene går fort for deg[emoji173]️
 
Føles lenge, men plutselig er dagen her. Håper dagene går fort for deg[emoji173]️
Joda de gjør nok det. Men skal høre med mannen om ikke vi kan reise bort en liten tur før den 23. Så vi kan glede oss til noe og at ventetiden kan føles litt kortere.
 
Joda de gjør nok det. Men skal høre med mannen om ikke vi kan reise bort en liten tur før den 23. Så vi kan glede oss til noe og at ventetiden kan føles litt kortere.

Ja det er veldig lurt :)
Vi gjorde det nå sist, tok en uke til Spania. Når vi var tilbake var det plutselig en mindre uke å vente :)
 
Sliter med psyken nå altså. Dette er så tungt og det er så alt for lenge å vente. Kunne ønske jeg kunne spole en måned frem i tid! What to do?
 
Sliter med psyken nå altså. Dette er så tungt og det er så alt for lenge å vente. Kunne ønske jeg kunne spole en måned frem i tid! What to do?

Er ikke så mye man kan gjøre.. Har ikke noen gode forslag, annet enn at tiden går nå fremover og etterhvert er du i gang igjen :)
 
Sliter med psyken nå altså. Dette er så tungt og det er så alt for lenge å vente. Kunne ønske jeg kunne spole en måned frem i tid! What to do?
Føler veldig med deg! Er såå lei venting. Hadde besøk av ei venninne nå. Hun hadde med seg baby og den babyen ble unnfanget da vi hadde prøvd på søsken i nesten ett år, og nå er hun snart 2 mnd[emoji15] Er lei venting, men er dessverre ikke en dritt å gjøre med det.
 
Sliter med psyken nå altså. Dette er så tungt og det er så alt for lenge å vente. Kunne ønske jeg kunne spole en måned frem i tid! What to do?

Ventetiden suger. Føles som at man bygger opp til et slags klimaks for hver dag, og først DA begynner selve spillet...
det er dritt, men forhåpentligvis er alt «glemt» snart [emoji813]️
 
Back
Topp