Min dagbok

Gratulerer så mye som ruger[emoji173]️ krysser alt som krysses kan for at du slipper en ny runde!!
 
Gratulerer som ruger[emoji173]️ håper for deg denne runden og at du slipper å sette igang med nytt fersk.
Takk! Vet jo hva jeg går til nå så gruer meg heldigvis ikke til ny ferskrunde:) Men påske først - heldigvis!
 
Er glad det er påske straks, avbrekk fra alt - forhåpentligvis dette også.
 
Håper du slipper ny runde[emoji173]️ At gullegget er plassert på riktig plass[emoji5]
 
Happy ruging :) Måtte det være gullegget denne gang!
 
Gratulerer som ruger! [emoji7][emoji173]️ Krysser fingrene for at dette påskeegget er gullegget [emoji173]️
 
Gratulerer som ruger! [emoji7][emoji173]️ Krysser fingrene for at dette påskeegget er gullegget [emoji173]️
Tusen takk! Påskeegget var ett bra navn!
 
Skjedde noe på jobben i dag rett før jeg skulle dra til sykehuset som jeg for alltid kommer til å huske. Hvis det blir baby av dette kommer jeg til å sitte å humre mange ganger over dramatikken som utspant seg når jeg dro. Tør ikke si mere om det, annet enn at det føles litt skjebne over dette hvis det går. Flere uflaks-ting i det siste så kanskje uflaks-kvota nå er fyllt? Lurer på at jeg har en snikende positiv følelse her :rolleyes:
 
Så fikk vi en skikkelig dårlig nyhet i dag ang noen andre i familien så nå føler jeg at det er egentlig bare masse utur for tiden. Når skal det snu?!
 
Leit å lese at livet ditt et fylt med uflaks og kjipe ting for tiden [emoji17] Håper spiren klorer seg fast og blir et skikkelig lyspunkt [emoji173]️
 
Leit å lese at livet ditt et fylt med uflaks og kjipe ting for tiden [emoji17] Håper spiren klorer seg fast og blir et skikkelig lyspunkt [emoji173]️
Ja nå har det virkelig toppet seg her. Kanskje det kan bety at vi har tur med dette innsettet? Siden alt annet går dritt så må jo noe gå bra snart! Hvis ikke er jeg forfulgt av uflaks! Og det går jo ikke an i lengden? Har jo hatt det kjipt i to og et halvt år nå! Er litt positivt innstilt til dette innsettet serru :)
 
Hvordan går det? :)
 
Hvordan går det? :)
Jo takk som spør! Jeg er på påskeferie hos foreldrene mine og tør ikke teste før jeg har dratt hjem igjen! Men skal jo kunne teste nå så jeg tenker mye på dette. Har mye mindre bivirkninger av Lutinus denne gangen. Ved forsøket i januar måtte jeg sove med sportsbh mens nå finnes ikke puppene ømme! Eneste jeg kjenner nå er murringer. Hvordan går det med deg?
 
Jo takk som spør! Jeg er på påskeferie hos foreldrene mine og tør ikke teste før jeg har dratt hjem igjen! Men skal jo kunne teste nå så jeg tenker mye på dette. Har mye mindre bivirkninger av Lutinus denne gangen. Ved forsøket i januar måtte jeg sove med sportsbh mens nå finnes ikke puppene ømme! Eneste jeg kjenner nå er murringer. Hvordan går det med deg?

Føler veldig lite denne gangen, så har ikke helt troa. Men det trenger jo ikke bety noe :) er selv på hytta med familien, har pakka med 4 tester, men tror jeg også venter litt. Kanskje på mandag første test tas :)
 
Ja nå har det virkelig toppet seg her. Kanskje det kan bety at vi har tur med dette innsettet? Siden alt annet går dritt så må jo noe gå bra snart! Hvis ikke er jeg forfulgt av uflaks! Og det går jo ikke an i lengden? Har jo hatt det kjipt i to og et halvt år nå! Er litt positivt innstilt til dette innsettet serru :)

Ja nå må det snu for dere! Hvordan går det med deg? Har du fått testet noe? [emoji173]️
 
Testet i dag 15 DPO. Negativ. Vi har bare ikke noe positivt i livet vårt akkurat nå, bortsett fra sønnen vår. Livet er urettferdig!
 
Så leit FruAlve :( [emoji173]️ håpet virkelig for dere nå! Spesielt når andre ting går imot en, og dette topper kaka. Så absolutt urettferdig[emoji173]️ håper dere kan finne trøst i gutten dere har og snart se fremover til nytt forsøk[emoji173]️
 
❤️
 
Back
Topp