Min dagbok

Gratulerer med et strålende uttak[emoji5]
 
Tusen takk! Er spent på hva de sier i morgen!

Det skjønner jeg!!! På St.Olavs får vi ikke vite noe dersom det er befruktninger! De ringer kun om det har gått galt og ingen blir befruktet! Så jeg hoppa i taket hver gang telefonen ringte ved forrige ferskforsøk!! Heldigvis var det ingen telefon fra dem, så det ble innsett[emoji7][emoji7]
 
Det skjønner jeg!!! På St.Olavs får vi ikke vite noe dersom det er befruktninger! De ringer kun om det har gått galt og ingen blir befruktet! Så jeg hoppa i taket hver gang telefonen ringte ved forrige ferskforsøk!! Heldigvis var det ingen telefon fra dem, så det ble innsett[emoji7][emoji7]
Skjønner godt du hoppa i taket når det ringte da ja! Glad jeg slipper det, jeg ble lovet telefon i morgen formiddag uansett. Men kjenner litt på nervene når tlf ringer i morgen :bag:
 
Har hatt en god opplevelse så langt med klinikken. Føler meg veldig godt ivaretatt. Fikk litt "spesialbehandling " også i dag i form av Albyl-E og noe som heter Medrol som jeg skal ta fordi jeg er revmatiker. Spurte ikke om noe, men er glad jeg fikk det. Alt som kan hjelpe "lille" :happy:
 
Det ble 7 befruktede. Innsett i morgen, eller lørdag hvis de uvikler seg helt likt. Begynt å ta Lutinus, Medrol og albyl-E nå i dag.

Nå er jeg full av optimisme og tanker om at jeg snart er gravid. Og selvfølgelig veldig redd for at det ikke går. Snakket med mannen om det og vi var enig om at nedturen kommer uansett hvis det ikke skulle gå denne gangen, så jeg skal bare tenke positive tanker nå fremover. Kanskje det også kan hjelpe lille med å feste seg? Kjenner at det blir lettere for hver dag å tenke positivt nå som det skjer på ordentlig!
 
Gratulerer med flott befruktningssresultat[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Gratulerer med flott resultat!! Og tenk i morgen er du ruger[emoji7] om noen knappe uker vet du helt sikkert om du er gravid (for jeg har en magefølelse på at det klaffer hos deg nå:))
 
Gratulerer med flott befruktningssresultat[emoji7][emoji7][emoji7]
Takk! Håper og tror det blir noen på frys :happy:
Gratulerer med flott resultat!! Og tenk i morgen er du ruger[emoji7] om noen knappe uker vet du helt sikkert om du er gravid (for jeg har en magefølelse på at det klaffer hos deg nå:))
Ja tenk det! Takk for optimismen, jeg deler den for øyeblikket!
 
Da har jeg blitt ruger av en 2 dagers 4delt sak :Heartred Måtte den klamre seg fast og bli der den er! Herlighet for en rar følelse. Jeg kan ikke påvirke noe og må bare vente, vente og vente... Gleder meg til å begynne på jobb igjen på mandag. Men først skal helga nytes hjemme med familien stille og rolig. God helg alle!
 
Gratulerer så mye som ruger[emoji7]
 
Gratulerer som ruger :)
 
I helga har jeg gjort meg selv opptatt med først å få besøk av mine foreldre og så hans foreldre. Kjente det var bra å ha folk rundt meg , da var det lett å ikke tenke så mye på dette prosjektet.

Samme med å være tilbake på jobb i dag, det var bra å ha mye å tenke på der. Nå når kvelden kommer og sofaen kaller kjenner jeg at tankene kverner. Hva om det ikke går? Hva om det går! Når kan jeg teste? Når vet jeg svaret helt sikkert? Snakk om å telle dager! Og det gjør jeg enda jeg ikke helt vet hvilken dag jeg kan begynne å teste. Testene ligger klar de. Føles ut som at det kan bli vanskeligere og vanskeligere å vente med å teste for hver dag, men jeg er fast bestemt på å vente lengst mulig. På den måten er det jo lurt at jeg ikke helt vet hvilken dag jeg kan begynne å teste, men må nok bare innse at jeg ikke kommer til å klare å holde meg. Så hvilken dag tror dere jeg kan teste?
 
I helga har jeg gjort meg selv opptatt med først å få besøk av mine foreldre og så hans foreldre. Kjente det var bra å ha folk rundt meg , da var det lett å ikke tenke så mye på dette prosjektet.

Samme med å være tilbake på jobb i dag, det var bra å ha mye å tenke på der. Nå når kvelden kommer og sofaen kaller kjenner jeg at tankene kverner. Hva om det ikke går? Hva om det går! Når kan jeg teste? Når vet jeg svaret helt sikkert? Snakk om å telle dager! Og det gjør jeg enda jeg ikke helt vet hvilken dag jeg kan begynne å teste. Testene ligger klar de. Føles ut som at det kan bli vanskeligere og vanskeligere å vente med å teste for hver dag, men jeg er fast bestemt på å vente lengst mulig. På den måten er det jo lurt at jeg ikke helt vet hvilken dag jeg kan begynne å teste, men må nok bare innse at jeg ikke kommer til å klare å holde meg. Så hvilken dag tror dere jeg kan teste?
Om du vil være helt sikker på resultatet ville jeg ventet til testdag du har fått.
Jeg fikk positiv digital samme dag som positiv tidlig strimmeltest, som var 10 dpo første gang, og 9 dpo denne gangen (nå er det tvillinger da). Fikk negativ morgen og positiv først på ettermiddagen.
Jeg hadde testet noen dager i forveien for å se at Ovitrelle gikk ut av kroppen.
Lykke til med testing:)
 
Om du vil være helt sikker på resultatet ville jeg ventet til testdag du har fått.
Jeg fikk positiv digital samme dag som positiv tidlig strimmeltest, som var 10 dpo første gang, og 9 dpo denne gangen (nå er det tvillinger da). Fikk negativ morgen og positiv først på ettermiddagen.
Jeg hadde testet noen dager i forveien for å se at Ovitrelle gikk ut av kroppen.
Lykke til med testing:)
Det er jo såå lenge til blodprøvedag da! Den skal tas den 15. Ser det er flere som får positiv rundt 10 DPO slik du sier. Regnes uttaksdag som 1 DPO? Eller er det dagen etter uttak som er 1 DPO?
 
Back
Topp