Min dagbok

Nå er jeg så klar for oppstart. Tr kom i går og ringte den inn i dag. Merkelig følelse å for første gang i livet bli ordentlig glad for at den kom! Starter med første sprøyte i kveld. Kan nesten ikke vente de timene en gang! Fikk første kontroll-time tirsdag. Nå skjer det, nå er vi i gang!
 
Nå er jeg så klar for oppstart. Tr kom i går og ringte den inn i dag. Merkelig følelse å for første gang i livet bli ordentlig glad for at den kom! Starter med første sprøyte i kveld. Kan nesten ikke vente de timene en gang! Fikk første kontroll-time tirsdag. Nå skjer det, nå er vi i gang!

Så spennende!!! Masse lykke til med sprøytestart og hele forsøket[emoji7]
 
Det kjennes godt den sprøyta. Kjennes ut som det området på magen er mye varmere enn resten av kroppen. Kjenner humøret er på bunn og jeg finner ingen motivasjon til å gjøre noe på jobb. Har mye som skulle vært gjort på jobb, men hodet mitt er ikke der i det hele tatt. Har ordnet meg legetime på slutten av dagen i dag og vil bli sykmeldt i starten på uka. Jeg orker ikke noe styr med å sette Orgalutran på jobb, da den skal settes mellom 9 og 11 på dagen. Og kontroll tirsdag så det blir uansett mye frem og tilbake og da heller jeg mot å heller bare være helt borte fra jobb den dagen. Har heldigvis en fleksibel jobb og kan jobbe hjemmefra ved behov. Og kjenner med en gang på dårlig samvittighet for alt jeg skulle gjort på jobb som det er frister på.. Sliter med å tenke positivt nå. Så fort det snur, i går var jeg så gira fordi jeg skulle starte! Håper på bedre dag i morra da!
 
Skjønner hva de mener med at det er en hard påkjenning for kroppen denne prosessen. Jeg er helt ferdig. Klarer ikke dra på jobb og må nok få ordnet meg full sykmelding en periode fremover. På en måte er det en lettelse at jeg allerede nå merker at det er hardt for kroppen, for da har jeg ikke nødvendigvis det i vente. Kontroll litt senere i dag, er ganske rolig overfor den, men er spent på hvordan det står til.
 
Første kontroll unnagjort og alt stod bra til. Ny kontroll fredag og uttak i starten av neste uke. Ble fullt sykmeldt i dag og fortsetter å være det til etter uttak. Blir for tøft å være på jobb, har mer enn nok med meg selv i dette.
 
Så bra du fikk en sykemelding[emoji173]️ hadde også det under stimulering.. virkelig en stor påkjenning ja. Men har du fått beskjed om Orgalutran i det tidsrommet? Jeg satt den alltid rett etter Gonal-f kl.08 om morgenen[emoji5] gikk helt fint det, og storfangst med 23 egg ut og 12blasto på frys;)
 
Så bra du fikk en sykemelding[emoji173]️ hadde også det under stimulering.. virkelig en stor påkjenning ja. Men har du fått beskjed om Orgalutran i det tidsrommet? Jeg satt den alltid rett etter Gonal-f kl.08 om morgenen[emoji5] gikk helt fint det, og storfangst med 23 egg ut og 12blasto på frys;)
Ja, jeg føler meg helt utenfor for tiden, men tenker at det er jo ikke akkurat noen vanlig sak å lage barn på denne måten så å ta en time out fra jobben føles greit på den måten, selv om det er aldri så mye å gjøre der..

Sliter med matlysten også! Klarer liksom ikke spise og da blir jeg jo enda slappere.

Ang Orgalutran så er det det de har sagt på klinikken ja! Men kunne jo spørre for nysgjerrighets skyld i dag på kontrollen om jeg kunne satt den tidligere. Hadde jo vært mer praktisk å sette den før 8 hvis jeg skulle på jobb.

Wow så bra fangst det ble på deg! Nå nettopp du har hatt eller er det tidligere? Når får du innsett igjen?
 
Første kontroll unnagjort og alt stod bra til. Ny kontroll fredag og uttak i starten av neste uke. Ble fullt sykmeldt i dag og fortsetter å være det til etter uttak. Blir for tøft å være på jobb, har mer enn nok med meg selv i dette.

Er nok lurt med sykemelding[emoji1303] fått det selv nå, skal være sykemeldt til over innsett! Man blir jo helt tullerusk av dette, og jeg har en jobb hvor det passer dårlig å gå på sprøyter! Så kjenner det skal bli helt greit å bare slappe av hjemme under stimuleringen[emoji5]

Masse lykke til med uttak[emoji8][emoji8]
 
Er nok lurt med sykemelding[emoji1303] fått det selv nå, skal være sykemeldt til over innsett! Man blir jo helt tullerusk av dette, og jeg har en jobb hvor det passer dårlig å gå på sprøyter! Så kjenner det skal bli helt greit å bare slappe av hjemme under stimuleringen[emoji5]

Masse lykke til med uttak[emoji8][emoji8]
Ja, absolutt veldig greit å koble ut jobb mens det står på. Det føles riktig nå å gjøre det sånn. Tusen takk!
 
Ny kontroll i dag og uttak ble satt til onsdag. Ble litt skuffet da jeg hadde håpet mandag. Menmen, tiden frem til onsdag går også fort! Kjenner ikke at jeg gruer meg noe særlig til uttak, gruer meg mer til tiden etter innsett! I dag er jeg skikkelig lei alle sprøyter og hormoner og dårlig form. Fredag er jo den beste dagen i uka, men i dag og forrige fredag har jeg hatt dårlig humør. Men går nok bedre i morgen igjen, så er ikke ille negativ heller! God helg alle!
 
Ja, jeg føler meg helt utenfor for tiden, men tenker at det er jo ikke akkurat noen vanlig sak å lage barn på denne måten så å ta en time out fra jobben føles greit på den måten, selv om det er aldri så mye å gjøre der..

Sliter med matlysten også! Klarer liksom ikke spise og da blir jeg jo enda slappere.

Ang Orgalutran så er det det de har sagt på klinikken ja! Men kunne jo spørre for nysgjerrighets skyld i dag på kontrollen om jeg kunne satt den tidligere. Hadde jo vært mer praktisk å sette den før 8 hvis jeg skulle på jobb.

Wow så bra fangst det ble på deg! Nå nettopp du har hatt eller er det tidligere? Når får du innsett igjen?

Absolutt lov med en time-out! Håper både matlyst og glede kommer snart tilbake, men man er ekstremt påvirka av all medisinering. Men bra med dag for uttak! Dette går fint, jeg synes ikke det var vondt :) ble godt smertelindret!

Ja, jeg satt begge sprøytene kl.08. Fikk beskjed om at de skulle setter før kl11 på formiddagen bare. Men ble lettest med 8 ifht til jobb[emoji1360]

Hadde uttak i september. Pga så mange egg og fare for overtimulering, ble det totalfrys på alle blastoer. Hadde påfølgende 2 forsøk i oktober (negativ) og november (gravid, men mistet). Så nytt innsett nå i februar etter en syklus pause så kroppen fikk komme til seg selv.

God helg[emoji173]️ håper du klarer å nyte !!
 
Absolutt lov med en time-out! Håper både matlyst og glede kommer snart tilbake, men man er ekstremt påvirka av all medisinering. Men bra med dag for uttak! Dette går fint, jeg synes ikke det var vondt :) ble godt smertelindret!

Ja, jeg satt begge sprøytene kl.08. Fikk beskjed om at de skulle setter før kl11 på formiddagen bare. Men ble lettest med 8 ifht til jobb[emoji1360]

Hadde uttak i september. Pga så mange egg og fare for overtimulering, ble det totalfrys på alle blastoer. Hadde påfølgende 2 forsøk i oktober (negativ) og november (gravid, men mistet). Så nytt innsett nå i februar etter en syklus pause så kroppen fikk komme til seg selv.

God helg[emoji173]️ håper du klarer å nyte !!
Takk for støttende ord, håper uttaket mitt går like fint som ditt gikk! Håper masse for deg i februar - at det klaffer da!

Går bedre med humøret i dag, får ikke tid til å tenke så mye med familien rundt meg.
 
Bestilte noen strimmel-tester på billigetester i går. Lurer på å sjekke ut komplettapotek i dag. Må vel bare hamstre inn litt slikt nå :shy:
 
Bestilte noen strimmel-tester på billigetester i går. Lurer på å sjekke ut komplettapotek i dag. Må vel bare hamstre inn litt slikt nå :shy:
Skummelt å ha mange tester i hus, jeg har skuffen full :shy:
 
Bestilte noen strimmel-tester på billigetester i går. Lurer på å sjekke ut komplettapotek i dag. Må vel bare hamstre inn litt slikt nå :shy:

Lurt å handle på salg!! Jeg hamstra babyplan på black friday og har aaaltfor masse liggende[emoji23][emoji23]
 
Uttaksdag

Uttaket mitt i dag gikk så bra! Var ferdig på 25 minutter. Var ikke spesielt vondt og det gikk jo så fort. Ble helt surrete av pillene jeg tok i forkant og ble mer og mer kvalm etter vi var ferdig. Måtte plutselig spy da vi satt i bilen og fikk unngått å kjøre inn i tunnelen og fikk stoppet på et busstopp.. Har ligget på sofaen hele dagen og fortsetter nok med det.

De fikk ut 11 egg fra min enslige eggstokk og det var mer enn jeg turte å håpe på så jeg er kjempeglad nå.
 
Gratulerer med flott fangst :)
 
Gratulerer, håper de utvikler seg fint:happy:
 
Back
Topp