KOPIERT FRA ASSISTERT;
DEN 29/6:Tok en test i dag og den var mer neg enn pos...men samtidig synes jeg at jeg kan skimte en veeeeeeeldig mikroskopisk strek der,men jeg får si den er neg,også heller evt bli pos overrasket hvis den slår ut pos i morgen el om 2 dager.TR er ikke kommet foreløbig,har heller ingen tegn på henne heller foreløbig...Så da får jeg bare teste igjen,mulig det var for tidlig i dag oxo...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
DEN 30/6:
I natt våkna jeg kl 4 at jeg måtte så på do...og da var jeg veldig usikker på om jeg skulle ta testen,men siden jeg skulle opp kl 7 i dag så gjorde jeg d,for da var d jo bare 3 timer fra siste gang jeg var på do evt...Tok en CB digital og den slo ut"ikke gravid".Men jeg var på do kl 24 oxo,så jeg vet ikke om jeg har holdt på urin lenge nok heller...
Når jeg tenker meg om fra tidligere graviditeter,så har det gått noen dager over ikm,før d har slått ut på en test på meg,så nå kommer ikke jeg til å teste før om 2 dager igjen,hvis TR holder seg unna[:)][:)]