Min dagbok,veien til ett nytt mirakelbarn

ORIGINAL: ~~Laila~~

I have a good feeling hehe...[:D][:D]
men tørr ikke håpe for mye tilfelle jeg tar feil[;)]

Jeg håååååååååååååååååååååper så innmari at testen er positiv..hadde vært supert og er spesielt siden eggene er fra "annet svangerskap"[:D]

Ja hadde vært spesielt det om vi fikk beholde Robins "tvilling"[;)]Jeg har så lyst til å snikteste i morra[8D] men jeg får se....

Speeeeeeeeeent nå altså!!![:D]

KOPIERT FRA ASSISTERT;
DEN 29/6:Tok en test i dag og den var mer neg enn pos...men samtidig synes jeg at jeg kan skimte en veeeeeeeldig mikroskopisk strek der,men jeg får si den er neg,også heller evt bli pos overrasket hvis den slår ut pos i morgen el om 2 dager.TR er ikke kommet foreløbig,har heller ingen tegn på henne heller foreløbig...Så da får jeg bare teste igjen,mulig det var for tidlig i dag oxo...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

DEN 30/6:

I natt våkna jeg kl 4 at jeg måtte så på do...og da var jeg veldig usikker på om jeg skulle ta testen,men siden jeg skulle opp kl 7 i dag så gjorde jeg d,for da var d jo bare 3 timer fra siste gang jeg var på do evt...Tok en CB digital og den slo ut"ikke gravid".Men jeg var på do kl 24 oxo,så jeg vet ikke om jeg har holdt på urin lenge nok heller...
Når jeg tenker meg om fra tidligere graviditeter,så har det gått noen dager over ikm,før d har slått ut på en test på meg,så nå kommer ikke jeg til å teste før om 2 dager igjen,hvis TR holder seg unna[:)][:)]

håper den sitter! krysser fingrene for deg!!! XXXXXX
[:D]

Tusen takk[:D]

Fremdeles ingen TR [8D]

Dobbeltkrysser alt vi kan[:D]

Åååååå så spennande!!!!! Krysser alt eg har[;)] Klem

krysser alt for at den skal være positiv. [:)]

ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~

har du testa?? *spent*

Beklager at jeg ikke har fått vært her å oppdatert,har besøk denne uka,og har vært på vift hver dag morgen til kveld[:)]kosa oss[;)]
Ang testinga så skjønner jeg ikke så mye av den,tok en ny torsdag den ble oxo negativ,men har fremdeles ikke fått mensen heller[8|]tror jeg har fått uvi,svidd litt når jeg tisser noen dager,men i dag er d ille...har d noe å si for resultatet av testen tror dere hvis jeg har fått uvi? [8|]
Jeg prøver hvertfall en ny test i morgen,også tenkte jeg å levere en urinprøve til legen på mandag[:)][:)]

Dette her skjønner jeg ingenting av,testene mine har alltid slått ut 1-2 dager etter ikm tidligere...

Jeg blir så frustrert av dette jeg...tok en test i dag oxo,men fremdeles "ikke gravid"[8|]den står veldig lenge å venter på svaret,men d er sikkert normalt[8|]heller ingen mens i sikte[8|]Hadde bare fertlilitetsklinikken ikke hatt ferie,skulle jeg ringt....men får ta med en urinprøve til fastlegen mandag....

vet ikke om uvi har noe å si..
hm.. håper testene dine ombestemmer seg snart[;)]

bruker du å ha veldig regelmessig mens til vanlig eller? håper veldig at du er gravid Laila, krysser fingre og tær for deg!

Pia81; Jeg bruker vanligvis ikke ha mens regelmessig,men nå bruker jeg hormonpreparater for å stimulere kroppen til det[:)]så egentlig skulle mensen vært her tirsdag om jeg ikke er gravid...men har nå i etter tid hørt at crinone vaginalgel(som jeg bruker)kan utsette en mens om man ikke er gravid[8|]men jeg vet ikke jeg...

Akuratt nå tror jeg ikke på at jeg er gravid,men jeg får jo bare vente å se...skal levere en urinprøve til legen i dag,men har ikke time,men forventer igrunn ett neg svar i dag å.Akuratt nå hadde det beste vært å fått mensen,for da hadde jeg hvertfall visst med sikkerhet at jeg ikke er gravid[:)]

Da anser jeg første fryseforsøk som over...var på legekontoret med urinprøve i dag,fremdeles negativ hcg prøve[:(]hun lab dama ringe på en gynekolog der og spurte om jeg skulle fortsette på crinone og progynova,for mensen har jo fremdeles ikke kommet,men hun mente at hcg skulle ha slått ut nå om jeg var gravid,så da er jeg vel ikke det...
klarer liksom ikke helt slå d fra meg kjenner jeg siden mensen ikke er kommet,også har jeg så mye stikninger der nede og skikkelig kvalm,men det kan vel kanskje være crinonen og progynovan??!!vet ikke...

Da får jeg bare prøve å nyte sommeren,så blir det vel ett nytt fryseforsøk i august kanskje[:)]må nå hvertfall ringe de etter ferien[;)]

Ønsker dere en riktig god sommer jenter[:D][:D]stoor klem;)

uff så dumt da laila 

kan ikke være for tidlig å teste ennå da?

håper at det går bedre med neste forsøk! [:)] 

stor klem!

beklager at jeg ikke har svart deg lovemykidz...har ikke vært så mye inne her i sommer...
Det som gjorde at jeg ikke fikk mens til tross for neg tester,var crinone vaginalgel som jeg måtte bruke under en slik behandling...den kan klusse til syklusen og d visste jeg ikke[8|][:)]

Men nå skal jeg snart prøve på ett nytt forsøk,beg på medisinene om 2 ukers tid,venter på papirene i posten[;)]Har 2 egg til igjen på frys

Back
Topp