Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
åh så spennende Laila[:D]
Krysser alt jeg har for at det går bra tidlig i prosessen slik at oppturene kommer på rekke og rad[:D]
Masse lykke til snuppa[:D]
27/5:starter på primolut,skal ta de tom lørdag 30 mai
28/5:
29/5:
30/5:siste dag på primolut.
31/5:
JUNI 09=)
UKE 23:starter på progynova 1 el 2 blødningsdag,huske å ringe ved blødning.
1:
2:
3:Forventet mens,men kom ikke idag[8|]
4: I dag kom TR,startet progynova tab[;)]Husk å ring fertilitetsklinikken!!
5:
6: PAPPA 55 År!!Barnas dag i Porsgrunn[:D]
7:
UKE24:
8:
9:
10:
11: UL kl 1045 på klinikken[:)]
12:
13:
14:
UKE25:innsett av fryseegg denne uken
15:
16: innsett av egg kl 1330[:D]
17:
18:
19: Mamma og kjæresten kommer på overnatting i helgen[;)]i anledning Tobias sin 3 års dag[:D]
20:
21:Tobias gullet 3 år
UKE26:
22:
23:
24:
25: Ei vennine og hennes 2 barn kommer på besøk,morro[:D]
26:
27:
28:
UKE 27:
29:
30:Ei vennine og hennes barn kommer på besøk,gleder meg[:)]DEN STORE TESTEDAGEN[:D][:D]
Da har jeg kommet hjem fra ul.Alt var klart i livmora mi,tablettene hadde gjort sitt,hadde mye slimhinner som hun sa[:D][:D]Hun sa oxo at vi har 4 egg t frys og at de er veldig brae[:D]Innsettinga er satt opp til tirsdag kl 1330,nå kjenner jeg at jeg er happy og skikkelig entusiatisk
Men siden jeg har den baggasjen jeg har så setter de bare inn ett egg om gangen,risikoen for tvillinger på meg tar de ikke siden jeg har svak livmorhals,men akuratt den beslutninga der skjønner jeg veldig godt,vil igrunn ikke utsette meg selv for det heller [;)]
Nå gleder jeg meg villt fremover
Nå sitter jeg med nervene i høyspenn her...I morgen skal jeg sette inn GULLEGGET,og i dag tar de egget opp av fryser'n.Jeg skulle ikke ringe de,men hvis jeg ikke hørte noe var alt i skjønneste orden[:)]Fremdeles ikke hørt noe fra dem,krysser fingrene her for at opptiningen går bra
tenk at jeg blir ruger i dag[:D][:D]tror liksom ikke d har gått opp for meg enda,hva som er i ferd med å skje[8D]hehe...Får bare håpe jeg ikke får tlf fra de i dag før timen kl 1330...
[:D][:D]]Nå er jeg blitt RUGER [:D][:D]
Da vi kom inn til legen for innsetting fikk vi beskjed om at det første egget de tok opp fra fryser'n var skallet skadet på,så d måtte de kaste.Men de tok opp ett til og det hadde det gått fint med[:D]til morran i dag hadde det delt seg i syv celler og til innsett var d delt seg til 8 celler[:D][:D]Så nå har vi 2 egg igjen t frys [;)]
så da er d bare å håpe håpe håpe