Min dagbok,veien til ett nytt mirakelbarn

Tusen takk snuppa[:D]
Dette blir spennende,det kribler og rasler i eggstokkene[8D]hihi...

Såååå spennede Laila[:)][:)][:)]

Håper det går deres vei raskere enn raskt[:D][:D]

ORIGINAL: ~~Laila~~

ORIGINAL: jimn

Så supert Laila!!! No vart eg virkelig glad på dine vegne[:D][:D] Blir kjempe spennande framover!!!
Men nyskjerrig, ka er eggfolikkler....?
eggfolikkler er tomme eggposer som ligger tett i tett rundt begge eggstokkene mine,og det forstyrrer syklus slik at jeg ikke får normal eggløsning og normal mens syklus(har pco)Så da er d nesten umulig å bli gravid på egenhånd[&o]Men har nå ringt fertilitetsklinikken sør, og jeg skulle ringe opp igjen på fredag som kommer...hun måtte snakke med legen om hvordan vi gjør d fremover,så kanskje jeg får en dato da å forholde meg til[;)]

Forstår[:)] Blir spennande å høyre fredag korleis det blir[8D][;)]

ORIGINAL: ~~Laila~~

Så supert Laila!!! No vart eg virkelig glad på dine vegne[:D][:D] Blir kjempe spennande framover!!!
Men nyskjerrig, ka er eggfolikkler....?
eggfolikkler er tomme eggposer som ligger tett i tett rundt begge eggstokkene mine,og det forstyrrer syklus slik at jeg ikke får normal eggløsning og normal mens syklus(har pco)Så da er d nesten umulig å bli gravid på egenhånd[&o]Men har nå ringt fertilitetsklinikken sør, og jeg skulle ringe opp igjen på fredag som kommer...hun måtte snakke med legen om hvordan vi gjør d fremover,så kanskje jeg får en dato da å forholde meg til[;)]

Forstår[:)] Blir spennande å høyre fredag korleis det blir[8D][;)]
Jepp,og det er i morgen,er så spent

Da har jeg snakket med fertilitetsklinikken sør idag,og nå er avtalen at de skal sende time i posten,tilsammen med papirer vi må skrive under på å sende tilbake[:)]
Siden jeg har så ustablile sykluser så er d ikke bare å sette opp en time nå,men hvis jeg skulle få min neste mens føre timen,så skulle jeg ringe de[;)]Avtalen er å få gjennomført ett fryseforsøk før sommeren[:D][:D][:D]Blir spennende å se når jeg får time,men d blir sikkert ikke før mai tenker jeg[;)]

å så spennende Laila. gleder meg masse til å følge med framover!!
håper dette går deres vei raskt[;)]

ORIGINAL: tina-75

å så spennende Laila. gleder meg masse til å følge med framover!!
håper dette går deres vei raskt[;)]

signerer denne[:)] supermasse lykke til

Oj, oj så spennande[:D] godt det ikkje blir så lenge å vente for dokke før forsøket[:D] Blir artig å følge med[;)]

Dette gikk jo fort[:D]Fikk papirene i posten allerede i dag[;)]
Der sto det at jeg skal begynne på primolut(den skal gi en blødning)den 27 mai...og da er det innsett av befrukta egg i uke 25[:)][:)]I forbindelse med dette skal jeg ta progynova fra 1 el 2 blødningsdag...Men hvis jeg skulle få en spontan blødning føre 27 mai,så skulle jeg ringe,og da starter jeg tidligere[:)][;)] 

Åhhh,så spennende

Oioioi så fort!! Det ordner seg kjapt dette her ~~Laila~~ [;)] Satser på at det går like fort for at spiren fester seg etter FER'n du skal igjennom [;)]

Jeg heier, og følger med på deg "every step of the way"! [:D]

ORIGINAL: Tussi1

Så flott Laila, blir spennende å følge deg Måtte det klaffe på første forsøk [;)].

Ååååååå så suuuuupert!!!!! Dette går jammen fort[:D][:D] gleder meg slik til fortsettelsen. Krysser fingrane for at det klaffer på første forsøk snuppa!![:D][;)]

Tusen takk alle sammen[;)]
Det blir spennende å se fremover hvor fort d går[;)]

God Påske ønskes alle som titter innom

klem;)

Masse Lykke til[:D][:D][:D][:D]

Har ikke vært så flink til å være her inne i d siste,men d blir nok mer fremover nå[:D]
Jeg har nedtelling til oppstart nå,om 8 dager beg jeg på primolut,som skal gi en blødning sånn ca 3 juniogså skal jeg beg på progynova 1 el 2 blødningsdag...skal ta 3 tab av de daglig,men d sto ikke hvor lenge jeg skulle ta de,men jeg skulle ringe ved oppstart,så da ordner d seg vel[;)]I dag sendte jeg bekreftelsen på å tine egga våres også [:)][:)]
Jeg kjenner jeg gruer meg litt til alle hormonene,men er mest spent[8D]Tenk hvis det skulle klaffe på første forsøk blir terminen 12 mars,hadde blitt en fantastisk bursdagsgave til meg neste år,siden min er den 8 mars [:D][:D]

27/5:starter på primolut,skal ta de tom lørdag 30 mai
28/5:
29/5:
30/5:siste dag på primolut.
31/5:

JUNI 09=)

UKE 23:starter på progynova 1 el 2 blødningsdag,huske å ringe ved blødning.

1:
2:
3:Forventet mens
4:
5:
6:
7:

UKE24:
8:
9:
10:
11:
12:
13:
14:

UKE25:innsett av fryseegg denne uken
15:
16:
17:
18:
19: Mamma og kjæresten kommer på overnatting i helgen[;)]i anledning Tobias sin 3 års dag[:D]
20:
21:Tobias gullet 3 år

UKE26:
22:
23:
24:
25: Ei vennine og hennes 2 barn kommer på besøk,morro[:D]
26:
27:
28:

UKE 27:
29:
30:Ei vennine og hennes barn kommer på besøk,gleder meg[:)]

Åååååå så spennande Laila!!!![:D] Er her jo heller ikkje så masse fortida, men tanker på deg masse!! Masse lykke til i den spennande tida! Stoooor klem[;)]

åh så spennende Laila[:D]
Krysser alt jeg har for at det går bra tidlig i prosessen slik at oppturene kommer på rekke og rad[:D]
Masse lykke til snuppa[:D]

Tusen takk jenter[:D]Gleder meg nå fremover ja[;)]

Back
Topp