Min dagbok,veien til ett nytt mirakelbarn

Da er jeg igang igjen,har brukt medisiner 1 uke alt,og var på ul i dag...Alt er klappet og klart for innsett av 2 egg førstkommende tirsdag[;)]

kom til fertilitetsklinikken og var veldig avslappa i forhold til å skulle sette inn 2 egg i dag.Vi kommer inn der og hun forteller det at det ene egget var ødelagt i fryseren og det andre var ikke helt opptimalt det heller...Hun sa det var ett tregt egg,cellefordelinga var delt i 3 i morres,og til innsett var cellene delt seg til 4,men hun satte det inn.Hun sa også at slike egg har ført til graviditet før,så hun var opptimistisk,men jeg har ingen godfølelse denne gangen...Nå har vi ingen flere egg til frys heller,så går d ikke,blir d hele pakka igjen neste gang.

Jaja...jeg er blitt ruger igjen,men en trist en... har ingen godfølelse for denne gang...

Kjempespent og krysser fingrene for dere,Laila[:D]

kopiert fra dagboken på ass.befr:

Ingen bombe akuratt at testen min viste negativt i dag.Var igrunn veldig innstillt på det.Ringte fertilitetsklinikken, og de ville eg skulle fortsette med progynova og crinone til og med i morgen,så ta en ny test torsdag morgen,for d har visst hent at fryseegg trenger litt mer tid sa hun.Får bare gjøre som hun sa,men forbereder meg på nytt forsøk[:)]Nå må jeg gå igjennom hele prosessen igjen å produsere egg,for har ikke mer fryseegg igjen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da tok eg en ny test i dag som jeg fikk beskjed om av fertilitetskl.,den var fremdeles neg,var igrunn forberedt på det da...Så nå skulle jeg ringe når jeg får mensen(sikkert innen noen få dager)slik at de kan sette opp en oppstartsdato neste mnd på når jeg må beg fra skratsh,kunne visst ikke beg på denne mens.Så kanskje om en mnd tid er jeg igang igjen [:)]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da har jeg snakket med fertilitetsklinikken i dag og jeg skal starte på primolut den 10 okt,så blir det innsett av egg i uke 50,spennende...venter spent på papirene,siden jeg ikke har brukt den nesesprayen før[:)]så her blir testing rundt julaften engang,krysser fingrene for en flott julegave i år[8D][;)]

Synd det ikke ble positiv test men du er snart i gang igjen nå da[:)]
Det SKAL bli positiv test til jul,Laila[:D]
Lyyyyyyykke til[:D]

Nå er d over 2 uker siden jeg snakket med de,og papirene med resepter er fremdeles ikke kommet,må vel komme i løpet av uken som kommer håper jeg[8|]...er så spent på hva slags nesespray jeg skal bruke
ellers er formen bra for tiden,men har innmari ømme bryster og mensmurringer i eggstokkene for tiden,hva d kommer av vet jeg ikke,var jo liksom ferdig med mensen den 12 sept[8|]hmmm...jaja...har igrunn aldri skjønnt meg på den kroppen min da [8D][:D]

Tenker på deg og er sååå spent på hva vinteren bringer for dere[:)]

Hei mandy[:D]
ja d blir spennende fremover,om 3 dager starter jeg på nesesprayen,og den 25 nov på sprøytene[;)]Ul er den 2 des,og uttak/innsett uke 50.Testinga blir t jul[;)]

tjohooo

Åååå,fryser på ryggen..så spennende dager!!! Det skal bli positiv test til jul!!! Bare vent og se[;)]
Tenkte på deg i dag,er snart 1 år sia vi møttes i Trondheim. Skulle gjerne tatt tur dit i år også[:D]

Jeg holder på med puregon pen for tiden.I dag tidlig satte jeg dose nr 5 (skal ha 125IE pr gang)så utifra mine beregninger så skulle d ha vært 100 IE igjen i dag i den ampullen jeg bruker,også skulle jeg ta resterende 25IE fra ny ampulle...
Også til saken;
Da jeg satte dosen til vanlig tid i dag så klemte jeg på pennen som vanlig og den kom helt på plass,så da fikk jeg satt 125 IE,og utgangspunktet så skulle d jo bare være 100 IE igjen...Jeg åpner pennen og sjekker ampullen og d er fremdeles noe igjen i den samme ampullen,så hva kan ha skjedd tro??jeg kan jo ikke ha fått i meg riktig dose hver dag da??åhh...hadde bare fertilitetsklinikken vært åpen i dag så skulle jeg ringt.
Hjelpes...ganske fortvila nå ja[&o][&o]

Til dere som er innom å følger med meg her,så har jeg en mer oppdatert dagbok inne på assistert befruktning[;)]blir så mye å oppdatere 2...

Gratulerer så masse med ny graviditet Laila, så gla på dine vegne :) Stor klem [;)]

Takk for det[:D]hehe...men hvem er du?gammel bruker med nytt nick??[8D]gravid du å??[:)]

Back
Topp