Min dagbok,veien til ett nytt mirakelbarn

dette blir spennende å følge med på Laila[:D]
tenker masse på dere.
stor klem

Åååååå dette blir sååå spennande Laila[8D][:D] Håper du får svaret fort og dokke kjem raskt igang. Det blir nok tøffe perioder ja, men no veit dei korleis oppfølging du trenger så får vi no tru du får den[;)] Og så er no vi her og klare til å skravle om du trenger det[;)] Go`klem!!

Tusen takk alle sammen[:D][:D]
Nå er d bare å vente på ett brev i postkassen[;)]

Juhuuuuuuu dette gikk kjapt
Fikk time til gynekologen i posten i dag[:)][:)]den 31.03.09 kl 0850[;)]

Da er d bare å krysse fingrene for at jeg får cerclagen[:)]*håpe*

ORIGINAL: ~~Laila~~

Juhuuuuuuu dette gikk kjapt
Fikk time til gynekologen i posten i dag[:)][:)]den 31.03.09 kl 0850[;)]

Da er d bare å krysse fingrene for at jeg får cerclagen[:)]*håpe*

det må jeg si!!
noen ganger så kan de virkelig[:D][:D][:D][:D]

jepp,trodde ikke det skulle gå så fort[;)]men like greit da[8D][;)]

har ikke vært inne her før jeg[&:] men for en historie[X(] 

blir spennende å se fremover nå da[:D][:D][:D] 

skal krysse alt jeg har for deg hvertfall[:)] 

Tusen takk lovemykidz[;)]
Dagboken har jeg ikke hatt så lenge,så det er jo ikke så rart du ikke har fått den med deg[;)]
Kommer til å skrive alt som skjer i det kommede svsk her på denne tråden,litt koselig å se tilbake på[:)][:)][:)]

Tusen takk tina[;)]

ORIGINAL: ~~Laila~~

Tusen takk lovemykidz[;)]
Dagboken har jeg ikke hatt så lenge,så det er jo ikke så rart du ikke har fått den med deg[;)]
Kommer til å skrive alt som skjer i det kommede svsk her på denne tråden,litt koselig å se tilbake på[:)][:)][:)]

blir spennende å følge med på[:)] 

Ja nå er det bare 2 dager til timen på gyn...kjenner jeg er smånervøs for hva hun kommer til å si...
                        Men håper det går veien,og at jeg får cerclagen

I morgen er dagen,time kl 0850[:D]er så spent

I dag er dagen dere[:D][:D]er så spent
kommer innom med oppdatering,når jeg kommer tilbake[;)]

Jeg er nå tilbake fra gyn med gladnyhet[:D][:D]
                   Jeg har nå fjernet spiralen og jeg får cerclagen[:D]Johoooooooooo
                   Det var virkelig en tung bør som lettet mine skuldre når hun sa;selvfølgelig får du den[:D]

Og jeg har virkelig vært i aksjon i dag,hehe...tok å ringte fertilitetsklinikken med en gang og sa jeg skulle beg med fryseforsøk/søskenforsøk,hun sa  d var ganske fullt nå,men jeg skulle ringe opp igjen fredag,for hun måtte snakke med legen[:)][;)]regner jo med å måtte vente litt,men jeg håper å kunne fått til ett forsøk før sommeren
Det negative i dag er at når jeg var hos gynekologen,så kikka hun på eggstokkene mine,og det var over 14 eggfolikkler på hver side[&o]sjanseløst å bli gravid på egenhånd da,for hun sa d var veldig mye...

Men nå er jeg hvertfall i gang[:D][:D]

Så supert Laila!!! No vart eg virkelig glad på dine vegne[:D][:D] Blir kjempe spennande framover!!!
Men nyskjerrig, ka er eggfolikkler....?

ORIGINAL: jimn

Så supert Laila!!! No vart eg virkelig glad på dine vegne[:D][:D] Blir kjempe spennande framover!!!
Men nyskjerrig, ka er eggfolikkler....?
eggfolikkler er tomme eggposer som ligger tett i tett rundt begge eggstokkene mine,og det forstyrrer syklus slik at jeg ikke får normal eggløsning og normal mens syklus(har pco)Så da er d nesten umulig å bli gravid på egenhånd[&o]Men har nå ringt fertilitetsklinikken sør, og jeg skulle ringe opp igjen på fredag som kommer...hun måtte snakke med legen om hvordan vi gjør d fremover,så kanskje jeg får en dato da å forholde meg til[;)]

Så utrolig spennende Laila. Sitter her med gåsehud og en liten tåre i øyekroken....blir skikkelig spent og rørt på dine/deres vegne. Jeg skal krysse alt jeg har for at det klaffer for dere, og at det går bra for dere.

Så syns jeg det er skikkelig sporty av deg å dele dine tanker med oss, om veien til ett nytt mirakelbarn.

Stor klem fra Silje

Tusen takk for gode ord Silje[:)][:)]

ÅH, så glad jeg ble nå på deres vegne[:D][:D][:D][:D]
Jeg skal ihvertfall sprette champagnen den dagen du blir gravid OG den dagen du føder[;)]

Dette kommer til å gå så bra skal du se[:D][:D]
mange klemmer

Back
Topp