? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: *Majamor*

Nei og nei, jeg har vært på vinterferie og var sikker på å komme hjem til gode nyheter.
Sender deg en god klem!

 
Her er nok ingen gode nyheter nei! TR kom for fullt igår, idag gjør det vondt! [:(]
 
ORIGINAL: Rosamunde

Svarte bananer altså, Dunn [:@]
 
Neste gang, neste gang..... [:D][:)][;)]
 
Klem er herved oversendt!

 
Ja, svarte bananer! [:@] 
 
Vi håper virkelig neste gang, vi kan jo ikke gi opp..
 
Tusen takk for klem!
 
Hvordan går det med den lille? Du har vel begynt å fått mage nå?
 
Må aldri gi opp![:D] Lykke til neste gang!
 
Hei Apple! (Er sååå koselig å se tickeren din med mirakelbabyene.. )
 
Egentlig er jeg ikke klar for en ny pp, for jeg vil ikke starte på en ny pp. Vil være gravid NÅ! Men dessverre vil ikke naturen det slik. Jeg håper også dette er den siste pp (for denne babyen ihvertfall.. [;)])
 
Ringte gyn for å få svar på blodprøve fra forrige mandag, progesteronen var 15,3. Hun kontordama sa det var høyt, at den burde vare mindre enn 4? [8|] Den er jo tatt på dag 23 som er normalt? Og hva er farlig hvis den er litt for høy? [8|] Det er litt lettere å snakke med akupnktøren enn gynekologen så kanskje jeg skal spørre henne imorgen? Har fått time for å sjekke EL 4/3 igjen.. og imorgen er det akupunktør.
 
ORIGINAL: Dunn


Ringte gyn for å få svar på blodprøve fra forrige mandag, progesteronen var 15,3. Hun kontordama sa det var høyt, at den burde vare mindre enn 4? [8|] Den er jo tatt på dag 23 som er normalt? Og hva er farlig hvis den er litt for høy? [8|] Det er litt lettere å snakke med akupnktøren enn gynekologen så kanskje jeg skal spørre henne imorgen? Har fått time for å sjekke EL 4/3 igjen.. og imorgen er det akupunktør.

 
Hm, det hørtes rart ut... Stemmer jo ikke med de referanseverdiene jeg har funnet... Kanskje hun trodde de var tatt i folikkelfasen??
Har svart på prøvd lenge, men under 4 i lutealfasen er ikke normalt. Så hun må ha tatt feil... Jeg hadde 32,1 og det viste el.
 
ORIGINAL: Sola1979

ORIGINAL: Dunn


Ringte gyn for å få svar på blodprøve fra forrige mandag, progesteronen var 15,3. Hun kontordama sa det var høyt, at den burde vare mindre enn 4? [8|] Den er jo tatt på dag 23 som er normalt? Og hva er farlig hvis den er litt for høy? [8|] Det er litt lettere å snakke med akupnktøren enn gynekologen så kanskje jeg skal spørre henne imorgen? Har fått time for å sjekke EL 4/3 igjen.. og imorgen er det akupunktør.


Hm, det hørtes rart ut... Stemmer jo ikke med de referanseverdiene jeg har funnet... Kanskje hun trodde de var tatt i folikkelfasen??
Har svart på prøvd lenge, men under 4 i lutealfasen er ikke normalt. Så hun må ha tatt feil... Jeg hadde 32,1 og det viste el.

 
Men vi snakket jo om at den var tatt etter EL også, men må jo ha skjedd en misforståelse der. Kanskje hun trodde det var før EL, og derfor.. eller at det er skjedd feil på blodprøve arket?
 
Takk for svar ihvertfall.
 
ORIGINAL: Apple

Høy progesteron etter eggløsning er bare bra, så rart hun kontordama mente det var for høyt. [8|] Aldri noe jeg har hørt før i hvert fall. Problemet er jo ofte at man har for lavt progesteron i lutealfasen, ikke for høyt. Du kan ikke få snakke med gynekologen direkte da?

 
Jeg kan sikkert det, men faktisk bare en uke til GU så jeg kan snakke med han da. Jeg skal være flink jente denne gangen - tror jeg.
 
ORIGINAL: Apple

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Apple

Høy progesteron etter eggløsning er bare bra, så rart hun kontordama mente det var for høyt. [8|] Aldri noe jeg har hørt før i hvert fall. Problemet er jo ofte at man har for lavt progesteron i lutealfasen, ikke for høyt. Du kan ikke få snakke med gynekologen direkte da?


Jeg kan sikkert det, men faktisk bare en uke til GU så jeg kan snakke med han da. Jeg skal være flink jente denne gangen - tror jeg.


Ikke tror, men vet! [;)] Jeg skal sende over masse "kvinne-seg-opp-støv", så får du spurt om det du lurer på! [:)]

 
Takk Apple! I  need it! Nå har jeg jo noe konkret å spørre han om.. så håper det går denne gangen.
 
You go girl!! [:)]
 
Da var tredje akupunktør time over. Var en del "forandringer" hos meg som var bra. Det betyr at energiene begynner å bli mer i balanse. Skal tilbake 6/3.
 
Dette høres spennedes ut, men hvordan kan hun si at energien var mer i balanse, merkert hun det på stikkene eller bare skal hun hvite det i henhold til prosedyren sin? Jeg er nok ikke helt med hva som skjer under akkupunktur enda, hvet jo om alle disse punktene da, men det høres i allefall ut som det funker som det skal da. Venter på neste episode akkupunktur fra deg jeg, vi skal faktisk ha dette på samme dag til uken.
 
Hei Twinanne!
 
Hun kunne se det på tungen min, hun ser på blegg, farge, konsistens osv. for å sjekke, og da kunne hun se at den var på rett vei. I tillegg så kom det jo en del spørsmål, om hvordan ting hadde vært under denne mensen, og det som var forandret var forandret i riktig retning [:)] Så slik vet hun det! Er det ikke vanlig med tunge analyse hos din akupunktør kankjse? De gjør det jo så forskjellig..
 
Ja, gleder meg til inn igjen. Blir kjekt.
 
 
Det kommer nok mer etterhvert, det var masse spørsmål denne første gangen, men det er sikkert ganske vanlig. Men det er jo flott at hun ser forbedringer på deg, jeg tror faktisk at de ser i øynene også, hun stirret meg litt værl nøye i øya uten at hun sa hvorfor, det er ikke godt å si hva de ser på.
 
ORIGINAL: twinanne

Det kommer nok mer etterhvert, det var masse spørsmål denne første gangen, men det er sikkert ganske vanlig. Men det er jo flott at hun ser forbedringer på deg, jeg tror faktisk at de ser i øynene også, hun stirret meg litt værl nøye i øya uten at hun sa hvorfor, det er ikke godt å si hva de ser på.

 
He he, jeg tror ikke min ser i øynene. Iså fall ser hun gjennom øyelokkene. For jeg holder de for det meste igjen, en refleks da jeg venter på stikkene.. he he
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Rosamunde

Svarte bananer altså, Dunn [:@]
 
Neste gang, neste gang..... [:D][:)][;)]
 
Klem er herved oversendt!


Ja, svarte bananer! [:@] 

Vi håper virkelig neste gang, vi kan jo ikke gi opp..

Tusen takk for klem!

Hvordan går det med den lille? Du har vel begynt å fått mage nå?

 
Treig som alltid jeg, Dunn [&:] Joda, det går bra med junior i magen. Har begynt å kjenne en del liv nå, og det er ganske spesielt. Jeg hadde en litt vel rund mage fra før, men begynner nå å se mer at det er en babymage. Jordmor er ihvertfall fornøyd med hvordan den vokser.
 
Ha en god helg forresten [:D]
 
ORIGINAL: Rosamunde

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Rosamunde

Svarte bananer altså, Dunn [:@]
 
Neste gang, neste gang..... [:D][:)][;)]
 
Klem er herved oversendt!


Ja, svarte bananer! [:@] 

Vi håper virkelig neste gang, vi kan jo ikke gi opp..

Tusen takk for klem!

Hvordan går det med den lille? Du har vel begynt å fått mage nå?


Treig som alltid jeg, Dunn [&:] Joda, det går bra med junior i magen. Har begynt å kjenne en del liv nå, og det er ganske spesielt. Jeg hadde en litt vel rund mage fra før, men begynner nå å se mer at det er en babymage. Jordmor er ihvertfall fornøyd med hvordan den vokser.
 
Ha en god helg forresten [:D]

 
Hi hi, sendte deg nettopp en PM [:)]
 
titter innom for å ønske lykke til og håper akupunkturen hjelper [:D]
 
[:)] Idag har jeg og ei venninne bestilt tur til London i oktober.
Vet det kanskje kræsjer med en baby, men det er vi begge forbredt på, og da har vi tapt 600kr hver og det har vi råd til. Gleeeeeeeeeeeder meg! [:)] 
 
Åååååå....
London er jo så moro!
 
Lenge siden jeg har klart å somle meg inn her og oppmuntre deg...
 
Men herfra sendes det ekte babystøv i massevis, med gulp og grønn bæsj!!
 
Back
Topp