? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Åååååå....
London er jo så moro!

Lenge siden jeg har klart å somle meg inn her og oppmuntre deg...

Men herfra sendes det ekte babystøv i massevis, med gulp og grønn bæsj!!

 
Det forstår jeg! Og nå er jo lille Erica her endelig.
 
Takk for babystøv du.. M lo av deg! [8D]
 
ORIGINAL: Dunn

Det forstår jeg! Og nå er jo lille Erica her endelig.

Takk for babystøv du.. M lo av deg! [8D]

 
Bare vent til det er grønn bæsj oppover rygg og gjennom klær... DA ler han ikke [8D]
 
he he...
 
Er spent på hva GU sier på tirsdag!
 
ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

ORIGINAL: Dunn

Det forstår jeg! Og nå er jo lille Erica her endelig.

Takk for babystøv du.. M lo av deg! [8D]


Bare vent til det er grønn bæsj oppover rygg og gjennom klær... DA ler han ikke [8D]

he he...

Er spent på hva GU sier på tirsdag!

 
Jeg vil gjeeeeerne ha grønn bærsj! For du vet hva jeg også har da...? [:)]
 
Jeg er også spent på hva han sier, hvor lenge han vil holde på osv..
 
ORIGINAL: Apple

Så moro med tur til London da! Jeg vet ikke om jeg skal ønske deg god tur eller at den blir avlyst pga baby, men uansett får du oppleve noe fint! Tror vi satser på baby jeg, London is always there! [:)]

 
ORIGINAL: Nesing

Signerer Apple her! London kan dere reise til når som helst ellers og skyldes avlysningen en spire er det vel ingen som er mer fornøyd enn deg vil jeg tro [;)].

Lykke til med ny undersøkelse i morgen! Håper du får flere svar. [:)]

 
Vi er begge enig om at det beste er at jeg er bittelitt på vei [:)] Og skal den bli avlyst så får jeg noe vidunderlig istedenfor..
Jeg har vært i London to ganger før da, så vet jo hva jeg går til.
 
Takk for det Nesing, imorgen skal  jeg klare å snakke med han!
 
Selvom jeg gruer meg til timen idag er jeg ganske glad!
 
Idag har min kjære sambo og jeg vært sammen i 8 år  
 
JEG KLARTE DET!!! [:)][:)][:)][:)][:)][:)]
 
Jeg er såå stolt av meg selv nå!
 
Jeg skal gå på pergotime 6 månder, altså frem til juni og hvis vi da ikke er gravid så skal vi begynne med IVF. Er så lettet nå, mest fordi jeg faktisk klarte det og for at nå vet jeg prossesen fremover. [:)]
 
Tuuuusen takk for støtten jenter!
 
Takk Apple og Nesing!
 
Ja, er virkelig stolt av meg! [:)] Dere er en super støtte.
 
Jeg håper også pergoen gjør susen, og hvis den ikke gjør det så vet jeg jo hva som venter meg.
 
Lykke til med Pergokurene håper at du slipper IVF, Pergo er mye bedre for kroppen ikke så slitsomt som en IVF.
 
Foresten gratulerer med 8 års bryllupsdag, ligger hakk i hæl på deg der jeg, men det er ikke før nærmere santans på meg da.
 
ORIGINAL: twinanne

Lykke til med Pergokurene håper at du slipper IVF, Pergo er mye bedre for kroppen ikke så slitsomt som en IVF.

Foresten gratulerer med 8 års bryllupsdag, ligger hakk i hæl på deg der jeg, men det er ikke før nærmere santans på meg da.

 
Måtte le litt av det du skrev, 8 års bryllupsdag. [:)] Jeg er ikke gift, vi har "bare" vært kjærester i 8 år. Grunnen til jeg ler er at da hadde jeg giftet meg som 16 åring [:)] For jeg traff mannen i mitt liv da jeg var 15 og ble sammen når jeg var 16
 
Ja, innerst inne så håper jeg vi slipper IVF. Men vi bruker å si at det er typisk at vi må gå igjennm IVF, for av og til går ikke ting slik man vil. Min samboer vil helst at vi klarer dette på egenhånd (noe jeg virkelig forstår) men jeg har ikke lyst å gå å vente i evigheter. Så han er enig i at vi begynner denne prossesen i juni [:)] Men gynekologen sa, at det er ingenting som er i veien for at vi ikke skal bli gravid, alt ser jo fint ut.
 
(Jeg kunne nok tatt av noen kilo [:'(], men jeg jobber virkelig med saken der altså)
 
He he...misforstod der jeg gett, OK så har dere vært sammen i 8 år da. Jeg kjønner deg godt, det er bedre å gå for IVF en å slite seg helt ut sykisk dersom ingen ting hender. Er vel litt i samme situasjon som deg jeg, har blitt gravid på egenhånd som ikke gikk, men det er veldig frustrendes å ikke hvite en grunn hvorfor det ikke klaffer helt. Det er så vanskelig å ikke vite hvorfor det ikke slår til, det blir mange tanker rundt det. Men jeg tror ofte det er en grunn, som er vanskelig å bevise, så da må feilen balanseres men når man ikke hvet hvorfor så er det veldig vanskelig å få gjort noe med det. Kvinnekroppen er jo ganske avansert i seg selv.
 
ORIGINAL: twinanne

He he...misforstod der jeg gett, OK så har dere vært sammen i 8 år da. Jeg kjønner deg godt, det er bedre å gå for IVF en å slite seg helt ut sykisk dersom ingen ting hender. Er vel litt i samme situasjon som deg jeg, har blitt gravid på egenhånd som ikke gikk, men det er veldig frustrendes å ikke hvite en grunn hvorfor det ikke klaffer helt. Det er så vanskelig å ikke vite hvorfor det ikke slår til, det blir mange tanker rundt det. Men jeg tror ofte det er en grunn, som er vanskelig å bevise, så da må feilen balanseres men når man ikke hvet hvorfor så er det veldig vanskelig å få gjort noe med det. Kvinnekroppen er jo ganske avansert i seg selv.

 
Det går så fint så [:)] Bare rettet deg jeg.. Synes 8 er lenge fordet jeg! Planen er jo å gifte seg.. [:)][:)]
 
Ja, det er psykisk slitsomt. For egentlig burde vi bli gravid, også blir vi ikke det.. men jeg håper faktisk akupunktøren før ting i litt balanse så det kan hjelpe. [:)] [:D] 
 
ORIGINAL: Blomst85

Masse lykke til.
 
 for at pergo gjør susen..
 
Håper den sitter snart for dere..

 
Tusen takk blomst85!
 
håper dere lykes denne gangen duun og slipper ivf [:D] masse lykke til
 
Åssen gikk det hos akupunktøren i dag Dunn?? *Spent* [:)]
 
Det er en veldig spennende tid dere er inni i nå, jeg håper alt godt for dere!
Stor helgeklem M
 
ORIGINAL: Sola1979

Åssen gikk det hos akupunktøren i dag Dunn?? *Spent* [:)]

 
Det gikk fint. Hun er så lett å snakke med. [:)] Veldig greit, for hun synes ingen spørsmål er dumme.. og hun ler masse. Det hjelper tror jeg.
 
Fikk ny time på tirsdag, egentlig var det ikke nødvendig slik for baby prosjektet men for energiene i kroppen så kunne jeg få velge.. og da tok jeg en time til. Så neste "baby time" er over påske.
 
Er det lov å ha gode følelser? Jeg har en følelse av at denne månden skal det liksom gå. Er innstilt på at vi klarer det nå. Er jo lov å ha drømmer. [:)]
 
Tickeren min er visst litt feil, jeg har IKM onsdag 19/3 og kommer nok ikke til å teste før påskehelgen om TR ikke dukker opp. Orker ikke negative tester.
 
Idag er jeg "tante" Dunn for gutten til ei venninne av meg, han er jo såå skjønn... *smelt*
 
Ja, absolutt viktig å ha en positiv innstilling og hvem vet... Kanskje denne ekstra gode følelsen viser seg å være riktig, ikke noe hadde vært mer supert enn det!!! [:)]
Ønsker deg lykke til, så lenge får du kose deg som tanta Dunn. Håper på en super beskjed i påsken da!!
 
ORIGINAL: Sola1979

Ja, absolutt viktig å ha en positiv innstilling og hvem vet... Kanskje denne ekstra gode følelsen viser seg å være riktig, ikke noe hadde vært mer supert enn det!!! [:)]
Ønsker deg lykke til, så lenge får du kose deg som tanta Dunn. Håper på en super beskjed i påsken da!!

 
Idag har vært en hektsik dag, først "tante" Dunn frem til kl. 14, også på jobb i 7,5t. *puHhH*
Men gutten er jo så skjønn, så når venninna mi er i krise må jeg jo trå til. Og han er verdens hærligste, og han koser seg sånn hos oss. [:)]
 
I Påsken ja, da skal det være gode beskjeder fra meg. (Håper bare jeg klarer å holde meg da..? [8|])  
 
[:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] 
 
Back
Topp