? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: Apple

ORIGINAL: Dunn

[:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] [:@] 


Hva er det, Dunn? [8|]


Jeg er sint idag! [:@] 

Noen på jobben min er dum!!!
*borte*
 
Pluss at jeg er litt sånn, f*** kan vi ikke bli gravid nå da. Vi vil det jo så gjerne.. Så jeg har en dårlig dag!!
 
Ååååhhh.. det var deilig å si det!! [:)]
 
hei duun det er helt klart lovå være sint [:@][:@][:@] [:D] du fortjener vel like mye respekte som alle andre.. stå på du ... ønsker deg masse lykke til
 
Vi har idag bestilt oss tur til Dubrovnik 12 - 19.april. ÅÅåå som jeg gleder meg! Hadde vært så kjekt med en liten blindpassasjer i magen.. [:)] *drømme*
 
(Dette reddet dagen min litt.. [;)])
 
Da er symptomjakten i gang! [&:] 
 
Den gode følelsen jeg hadde på begynnelsen av syklusen er borte, og jeg bare venter på mensen. Den skal komme man/tirs, men vi er enig i at vi ikke skal teste før fredag hvis den ikke kommer. Men som sagt, den kommer nok som den skal etter helgen.. (men greit å ha det planlagt)
 
Jeg skal på jobb i helgen, så jeg har litt annet å tenke på enn symptomer (selvom det stortsett er i senga jeg kommer på de..) så er det greit å ha litt annet å gjøre også.
 
Leste en artikkel på første siden idag, hvor lang tid tar det egentlig å bli gravid?
 
Tenk, at vi er av 10% som ikke klarete det på 18månder. [&o] [:'(]  
 
"
Oversikten nedenfor er basert på tall fra USA og viser hvor hvor stor prosentandel av prøvere som ble gravid innen totalt 18 måneder
 




Innen første måned
25 prosent

Innen seks måneder
60 prosent

Innen ni måneder
75 prosent

Innen 12 måneder
80 prosent

Innen 18 måneder

90 prosent
                  "
 
Offda Dunn du og jeg koser oss godt i de 10% vi, men du for kose deg med ferien da, det blir jo litt av en opplevelse i Dubronvik, eh...jeg er litt blank kan du fortelle litt mer om fereien din, hvor det er henn og hva slags planer dere har der, og hva du kan oppleve der?
 
Så håper jeg at spiren sitter for din del, eller temlig snart, lykke til det fortjener du[;)]
 
Jeg er blant de 40 % som ikke er blitt gravid innen 6 måneder[&:] *Hrmf*
 
Har du forresten vært i Dubrovnik før? Jeg og mannen min og lurte på om vi skulle reise i april en gang. Kunne tenkt meg noe storbygreier.. Han har bursdag den måneden, og vi har vært sammen da, så kunne vært kjekt å funnet på noe hyggelig[:)]
 
ORIGINAL: Angelicka23

Jeg er blant de 40 % som ikke er blitt gravid innen 6 måneder[&:] *Hrmf*

Har du forresten vært i Dubrovnik før? Jeg og mannen min og lurte på om vi skulle reise i april en gang. Kunne tenkt meg noe storbygreier.. Han har bursdag den måneden, og vi har vært sammen da, så kunne vært kjekt å funnet på noe hyggelig[:)]

 
De % kan være deprimerende! [:(] 
 
Nei, vi har ikke vært der før. Det som er så greit er at man kan reise rundt til forskjellig steder.. Gleeeeeeeeeeeeder meg til sol, og sommer litt før sommeren [:)]  Det var forresten kjempe billig med fly dit.
 
ORIGINAL: twinanne

Offda Dunn du og jeg koser oss godt i de 10% vi, men du for kose deg med ferien da, det blir jo litt av en opplevelse i Dubronvik, eh...jeg er litt blank kan du fortelle litt mer om fereien din, hvor det er henn og hva slags planer dere har der, og hva du kan oppleve der?

Så håper jeg at spiren sitter for din del, eller temlig snart, lykke til det fortjener du[;)]

 
Jeg vil ikke være i de 10% egentlig, ville gjerne vært av de 90%! [:(]
 
Dubrovnik er en by i kroatsia. [:)] Vi skal dit å bade, sole oss, kose oss rett og slett bare på ferie [:)] Ååhh.. som jeg gleder meg!
 
Da skal jeg ha kontroll på neste syklus, så da har jeg begynt å tempe igjen for å sjekke om EL faktisk finner sted.

Syklusdag 24, 15/3 - 37,01
Syklusdag 25, 16/3 -
Syklusdag 26, 17/3 -
Syklusdag 27, 18/3 -

Ny syklus?
 
Åhh, kunne godt tenke meg å reise ja!! Er skikkelig reisesyk for tiden!
 
Føler jeg nærmer meg denne her prosenten nå:
 
Innen ni måneder
75 prosent

Har prøvd 7 og en halv måned nå.. Kjipe greier altså! Misunner dem som blir gravide bare dem ser på hverandre[8|]
 
Da skal jeg ha kontroll på neste syklus, så da har jeg begynt å tempe igjen for å sjekke om EL faktisk finner sted.

Syklusdag 24, 15/3 - 37,01 (etter litt slumringe)
Syklusdag 25, 16/3 - ikke temp, pga. smerter
Syklusdag 26, 17/3 - 36,77
Syklusdag 27, 18/3 -

Ny syklus?
 
Jeg har begynt såvidt å spotte [:(] [:(] [:(] 
 
Da skal jeg ha kontroll på neste syklus, så da har jeg begynt å tempe igjen for å sjekke om EL faktisk finner sted.

Syklusdag 24, 15/3 - 37,01 (etter litt slumringe)
Syklusdag 25, 16/3 - ikke temp, pga. smerter
Syklusdag 26, 17/3 - 36,77
Syklusdag 27, 18/3 - 36,68 (Idag kommer vel TR)

Ny syklus?
 
Syklusdag 1, 19/3 - 36,38. Med denne tempen, og spottingen imorges er det ingen håp lengre her er TR på vei...
 
 
Så da stiger vi over i pp 22. Det hadde jeg aldri trodd da vi begynte å prøve.
 
Da sitter jeg her å håper og håper igjen! Ingen TR enda, men dagen er jo ikke ferdig. Ikke spotter jeg mere heller.. har såvidt sett det denne gangen.
 
Er jeg dum? Som sitter her å håper at nå, endelig har vi klart det. (Selvfølgelig mens jeg skriver dette kommer TR..? )
 
Jaja, skal holde dere oppdatert jenter.
 
ååååååååååååååå sjitt denne var lang[:D]
 
 
eg ville bare komme innom her for å si at eg e glad for at du finnes.
 du er kjempe god å ha her inne og på msn[:)]
 
STOR klem fra Helene[:D]
 
Da skal jeg ha kontroll på neste syklus, så da har jeg begynt å tempe igjen for å sjekke om EL faktisk finner sted.

Syklusdag 24, 15/3 - 37,01 (etter litt slumringe)
Syklusdag 25, 16/3 - ikke temp, pga. smerter
Syklusdag 26, 17/3 - 36,77
Syklusdag 27, 18/3 - 36,68 (Idag kommer vel TR)

Ny syklus?

Syklusdag 1, 19/3 - 36,38. Med denne tempen, og spottingen imorges er det ingen håp lengre her er TR på vei...


Så da stiger vi over i pp 22. Det hadde jeg aldri trodd da vi begynte å prøve. 
 
ORIGINAL: VilSåGjerne

ååååååååååååååå sjitt denne var lang[:D]


eg ville bare komme innom her for å si at eg e glad for at du finnes.
du er kjempe god å ha her inne og på msn[:)]

STOR klem fra Helene[:D]

 
Hei Helene!
 
Ja, den er jo aaaalt for laaaang! (Men det er all skarvlingen med Pusita sin feil da... [8D])
 
Tusen takk for gode ord, takk det samme til deg. Trengte det akkurat idag!
 
Klem fra Hildegunn
 
Vi satser på en julebaby  

Syklusdag 1, 19/3 - 36,38. Med denne tempen, og spottingen imorges er det ingen håp lengre her er TR på vei...
Syklusdag 2, 20/3: 36,46
 
 
Back
Topp