? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Da er time til akupunktør bestilt, skal dit neste torsdag, 7/2. Blir spennende, og litt skummelt. [:)] 
 
Så bra, akupunktur har jeg virkelg troen på. [:)]
 
Vi satser på at akupunktur + pergo = SPIRE!!!
 
*gjesp*
 
Jeg har fått en bivirking av pergotime, det er søvnforstyrrelser. Jeg la meg kl. 23.30, sto opp igjen (gidder ikke ligge å dra meg lengre) så så jeg på film til 03, og la meg igjen og vrei meg til kl. 06. Da måtte jeg opp på jobb. [&:] [:'(]
 
Så nå er jeg trøtt, men skal IKKE sove for jeg skal sove godt i natt. Legge meg tidlig.
 
Nå skal jeg på lagunen og spise med min kjære, og kjøpe nye briller. [:)]
 
Søvnen min er blitt bedre. Har fått sove bedre de siste dagene, og det er bra for jeg har jobbet hele uken og må jo være opplagt da.
 
Nå er jeg på syklusdag 9, og er 3 dager til jeg skal til gyn igjen å sjekke om jeg har EL denne månden. Da skal jeg se om jeg ikke fryser til denne gangen, og faktisk tørr snakke med han. [&:] Jeg fryser til, og tørr ikke spørre han om ting.. men jeg skal prøve å manne meg opp denne gangen også.
 
Nå skal jeg på seinvakt, også er det fri i to dager [:)] 
 
Ha en fin fastelavenjenter! [:)]
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Rosamunde

Nå vokste håpet i meg når jeg leste forrige side og starten på denne, men hva skjer??? Søren altså [:@][&:] Blir sint og lei meg på dine vegne.
 
Vanskelig å komme med noen trøstende ord egentlig, for ord blir noen gang fattige. Men vit at jeg tenker på hvordan det går med deg!


Tusen takk Rosamunde!

Ser du har endret tickeren din? Er det en liten gutt der inne?


Ja, det så slik ut på ultralyden. Jordmor/legen sa hun var sikker på det, men jeg tar et ørlite forbehold siden det i noen tilfeller er feil. Ble også flyttet noen få dager frem hva termin angår.
 
Ellers ønsker jeg deg lykke til hos akupunktøren og gynekologen! Denne gangen skal det gå fint å få stilt de spørsmålene du har på hjertet [:)]
 
Ville bare ønske deg lykke til med akupunktur og gynekolog!!!! [:D]
 
ORIGINAL: Rosamunde

Ja, det så slik ut på ultralyden. Jordmor/legen sa hun var sikker på det, men jeg tar et ørlite forbehold siden det i noen tilfeller er feil. Ble også flyttet noen få dager frem hva termin angår.
 
Ellers ønsker jeg deg lykke til hos akupunktøren og gynekologen! Denne gangen skal det gå fint å få stilt de spørsmålene du har på hjertet [:)]

 
Er nok en liten gutt der inne da [:)] Så koselig. Gratulerer med prinsen.
 
Jeg lover å prøve å spørre, men vet ikke om jeg tørr.
 
ORIGINAL: lagenrto

Ville bare ønske deg lykke til med akupunktur og gynekolog!!!! [:D]

 
Takk! Gruer meg litt jeg nå... (som vanlig)
 
Jeg gruer meg skikkelig! [:(] Igår fikk jeg helt hetta, begynte å gråte og engste meg for timen. Stakar sambo, han sa at han kunne være med men det passet forferderlig dårlig på jobben (akkurat idag) men hvis jeg ikke klarte å spørre han så skulle han være med meg neste gang.
(Vi har frem til nå ikke sett behøvet, da han bare har UL for å sjekke etter EL osv.)
 
Så nå sitter jeg her, litt mindre skjelven enn igår.
 
Det er 3,5t. til jeg skal være der.
 
Bare innom for å ønske deg masse lykke til idag hos gyn[:)] Håper det går bra og at du klarer å få stilt de spørsmålene du har, men vet det ikke er like lett alltid[&o] 
 
 
Håper det går bra med deg Dunn!!! [:)] Sender over masse mot og positive tanker!! [:)]
 
Takk for lykkeønskninger raja, sola og Appel!
 
Lagde en tråd om det på "prøvd lenge"!  
 
ORIGINAL: Apple

Vet du hva, Dunn? Nå har jeg bestemt at de to eggene dine som ligger på lur skal bli til de mest perfekte små spirer i magen din, og så skal du joine meg på oktoberforumet! [;)]

 
Det vil jeg gjerne! [:)] 
 
Da var timen hos akupunktøren over.
 
Jeg hadde time 15:30, akupunktøren virket kjempe hyggelig. Vi snakket masse, om hva jeg ville ha hjelp til, og at jeg gikk til gynekolog for å få EL og gikk på pergotime. Snakket omat jeg hadde to egg, men hun mente at uansett så var det bare ett som vant. Så det dumme var at hun ikke viste hvilken side EL var på. Hun spurte en hel haug med rare spørsmål for å finne energiene mine.. Vi snakket om den korte lutealfasen min, (som gyn sier at er litt kort, men behøver ikke ha noe å si), men som hun mente var kort og ville gjøre den lengre. Hun fant de energiene hun skulle og satte nåler i meg. 
 
Siden hun ville fikse den korte fasen min ville hun ha meg tilbake på mandag allerede. [:)]  
 
 
 
Så bra, jeg har absolutt tro på akupunktur!!! [:)] Lykke lykke til, hadde vært supert å fått deg over i en terminlubb nå. (Selv om du komme rtil å bli savnet her!!)
Du får gi oss oppdatering på mandag! [:)]
 
Synd den ikke kan trylle frem noen svømmere... [&o]
 
Klem og god helg!!
 
ORIGINAL: Sola1979

Så bra, jeg har absolutt tro på akupunktur!!! [:)] Lykke lykke til, hadde vært supert å fått deg over i en terminlubb nå. (Selv om du komme rtil å bli savnet her!!)
Du får gi oss oppdatering på mandag! [:)]

Synd den ikke kan trylle frem noen svømmere... [&o]

Klem og god helg!!

 
Ja, man skulle kunnet trylle frem noen svømmere. Er spent på hva dr. Purvis sier. Håper han kan gi dere noen "gode" nyheter.
 
Jeg satser på å gå over neste gang, med to egg (som akupunktøren mente jo at bare ett ble sluppet uansett men likevel....) og at det endelig fester seg nå.  
 
ORIGINAL: Apple

Man kan fint slippe to egg, det er jo derfor det finnes toeggede tvillinger rundt omkring! [;)] Lykke til med ny akupunkturtime! [:)]

 
Dette vet jeg, men stor er sannsynligheten når vi ikke klarer å få et egg til å feste seg en gang? [;)]
 
Jeg har begynt å tro at jeg ikke hadde EL av meg selv, (tempene mine var jo ikke supre akkurat) og at det er den korte lutealfasen min som er en del av problemet her. Uff...
 
Da var bursdagen min over for denne gang, og jeg er blitt 24år. Tenk, jeg begynte prøvingen da jeg var 22,5år og enda sitter vi her uten baby. Ikke har vi en spire i magen en gang. Tiden går så fort og sakte på samme tid.
 
Idag skal vi ha familen til min sambo på besøk, og feire bursdagen min. Det blir koselig.
 
Helt enig med deg... Tiden går både fort og sakte... [8|]
 
Håper du får en flott dag i dag og Dunn!! [:)]
 
Da var neste akupunktur time over, og denne gangen kjente jeg bedre når hun stakk. Men det er fortsatt greit [:)] 
Da hun var ferdig silblødde jeg fra øret. [&:] Det ene punktet der hadde visst mye energi sa hun. [:)]
 
Jeg fikk ny time 27/2, (men vi må se ann syklusen min)
 
Egentlig håper jeg jo at tante rød ikke kommer denne dagen (som er IKM), men hvis den gjør så får jeg jo god hjelp.
 
Back
Topp