? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Hei Dunn [:)]
 
Er bare en tur innom dagboka for å gi deg en klem og ønske deg lykke til videre. Håper virkelig det snart er deres tur til å juble over positiv test.
 
Håper du får en positiv test om 10 dager Dunn!!! [:)]
 
Takk for hilsen Sola og hege!!
 
Jeg burde egentlig vite bedre, enn å gå på symptomjakt. Men gjør det hver gang!  [&:][&:] 
 
Tickeren min sier at jeg skal teste om 6 dager, men TR kommer nok før det. Imorgen er den dagen jeg fikk mensen forrige syklus (+/- en dag), synes syklusene mine etter EL er litt korte jeg da.. hvis den kommer imorgen? Kjenner jeg blir litt stresset av det. [:'(] 
 
Ingen spotting enda? Merkelig, i den forrige syklusen hadde spottet i 6 dager idag, men jeg har jo ikke tatt pergo denne perioden. Og jeg bruker jo ikke alltid spotte så lenge, men likevel?
 
Håper virkelig TR holder seg borte, blir en spennende helg!
 
Å, nå håper jeg det er din tur Dunn!! Krysser fingrene for deg!
 
krysser alt jeg kan for dere nå duun , masse lykke til[:D]
 
Oi, så mange hilsner det var her da. [:)] 
 
Enda ingen spotting, og ingen mens.. men enda kan TR komme i løpet av helgen. Så jeg prøver å ikke håpe for mye, men det er jaggu ikke lett..?! (Jeg tror den kommer altså... )
 
God natt jenter!
 
Dumme meg måtte jo teste imorges [:'(] 
 
Nå må jeg bestille flere også...
 
Kommer til å titte spent innom dagboka di i helga, for å se etter gode nyheter. [:)] Kan jo være for tidlig å teste. Sender en lykke til klem
 
Det ble ingen god nyhet jenter! Denne syklusen ble også 25 dager (som siste) og TR kom såvidt igår. Er vel bare å ringe gyn på mandag å høre hva vi skal gjøre. [:(] [:(]
 
Det verste er, at denne gangen så har jeg enda ikke felt en tåre. Vet ikke om jeg har mer igjen for denne prøvingen nå, er jo ikke noe kos lengre.. når jeg går til gyn for å sjekke EL også å hoppe i køya etterpå. [:(] Dette er jo egentlig ikke normalt.
 
Nå skal jeg dra på IKEA, å shoppe bort mine sorger.
 
Uff uff Dunn, alltid like trist når tr melder sin ankomst og knuser alle håp om en spire. Tenker på deg, dette er ikke lett.
Hvor lenge skulle dere prøve Pergo? 6 mnd?
Jaja, jeg er her enda hvertfall og har ikke tenkt å stikke til noe terminforum med det første. [&o]
 
uff det var virklig synd duun [:(] hadde håpet for deg denne gangen. sender deg en trøste klem og håper du fikk shoppet litt på ikea da
 
ORIGINAL: Sola1979

Uff uff Dunn, alltid like trist når tr melder sin ankomst og knuser alle håp om en spire. Tenker på deg, dette er ikke lett.
Hvor lenge skulle dere prøve Pergo? 6 mnd?
Jaja, jeg er her enda hvertfall og har ikke tenkt å stikke til noe terminforum med det første. [&o]

 
Jeg er ikke sikker på hvor lenge han vil ha meg på pergo, men det vanlige er vel 6 månder ja? Jeg får jo EL av de ihvertfall.
 
Bra noen er igjen sammen med meg, selvom jeg skulle ønske at du var vekk herfra for leeeeengst!!!
 
ORIGINAL: Nesing

Uff, dette var trist å lese, Dunn! Håper virkelig gyn har noen gode ting på lager nå slik at dere får noe konkret å forholde dere til i tiden fremover. -Ting som kan gi deg pågangsmotet og troen tilbake! Det er vel fortjent!

Tenker på deg og ønsker deg lykke til hos gyn!

 
Jeg håper også han fortar seg noe, men jeg er jo så redd for å snakke når jeg er der. Fryser jo, men nå får vi se hva han sier imorgen...
 
ORIGINAL: Apple

Å nei, Dunn, dette var trist... [&o] Blir så lei meg på dine vegne. Håper gyn har noen gode svar når du ringer dit i morgen. Dere fortjener den beste hjelpen dere kan få! Stor klem!

PS: Håper du koste deg på Ikea. Ikea er perfekt når man vil shoppe bort litt sorger.

 
IKEA er jo rein terapi det! [;)] Men vi var flink, er ofte dyrt på IKEA.
 
Nå har jeg begynt på et stort broderi prosjekt, noe å henge fingra i, og kose meg med. Blir kjekt når det blir ferdig, og ikke minst en baby å bruke den på [;)] 
 
Nå vokste håpet i meg når jeg leste forrige side og starten på denne, men hva skjer??? Søren altså [:@][&:] Blir sint og lei meg på dine vegne.
 
Vanskelig å komme med noen trøstende ord egentlig, for ord blir noen gang fattige. Men vit at jeg tenker på hvordan det går med deg!
 
ORIGINAL: Rosamunde

Nå vokste håpet i meg når jeg leste forrige side og starten på denne, men hva skjer??? Søren altså [:@][&:] Blir sint og lei meg på dine vegne.
 
Vanskelig å komme med noen trøstende ord egentlig, for ord blir noen gang fattige. Men vit at jeg tenker på hvordan det går med deg!

 
Tusen takk Rosamunde!
 
Ser du har endret tickeren din? Er det en liten gutt der inne?
 
Back
Topp