? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Tenker på deg Dunn... Håper det går greit med dere, det ER tungt og slitsomt i perioder å være prøver... Men etter nedturer må det komme oppturer, så et eller annet sted i fremtiden kommer en skikkelig opptur i form av en nydelig liten baby. Og da vil all prøvingen bare være et sårt minne.
 
Godt med en pause nå og da, en må huske på at vi skal ha et liv ved siden av, vi skal klare å ta vare på partnere, og å ha god livskvalitet ved siden av å være prøver... Men ikke alltid lett...
 
Sender en godklem
 
Glemte å skrive her igår..
 
Skal til gyn igjen 14/1 for å sjekke om jeg har EL.
 
Idag skal vi å kjøpe ny tv.. [:)] Håper de har den inne...
 
Ny tv er jo kjekt[:D] Kalla tv skal dere kjøpe da?

*Krysser fingrene for at du har EL i pausemnd*[:D]

Må det snart bli din tur!
 
Stilig tv dere har kjøpt!! God helg! [:)]
 
Nå har jeg begynt å få EL slim, litt redd EL er for tidlig. Altså, jeg klager ikke på EL.. men jeg skal til gyn på mandag og sjekke. Men vi satser på at det går bra.
 
Håper så på en pergo spire (eller pause spire)
 
ORIGINAL: Sola1979

Stilig tv dere har kjøpt!! God helg! [:)]

 
Thanks! Gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder oss til den kommer.
 
EL-slim er jo bra [:D] Kos dere masse i helga da [;)]
 
Og lykke til på mandag.
 
Da er lappen skrevet til gyn, alle spørsmålene mine som jeg skal ta opp på mandag.
 
Da var det over denne gangen også, huff blir så stresset av å gå til han. Fryser når jeg kommer inn der, tørr nesten ikke snakke med han. Uff..
 
Men altså, egget så sprekkferdig ut. Så det ville skje i løpet av denne dagen. Så vi skal stå på som kaniner nå.. denne gangen skal det f*** meg gå!
 
Jeg fikk mannet meg opp til å spørre om lutealfasen og spotting da. Han mente 11 dager var lite, og han mente den burde være 16 dager. Skulle se det ann i denne syklusen også.. om den var like kort da skulle han se mer på det. Men han trodde ikke at jeg fikk mensen - så klart! [:)] 
 
ORIGINAL: Apple

Dere får stå på i kveld!!!

Dette med spotting og lutealfase har jeg også spurt om tidligere. Om det kan skyldes for lavt progesteronnivå for eksempel. Men har aldri blitt ordentlig hørt på det... Du får si fra hvis han finner ut noe, så kanskje det kan bidra til litt oppklaring om denne forbaska spottingen.

 
Jeg har liksom en følelse av at jeg trenger flere pp med pergo (eller mer egentlig..) så jeg skal nok prøve å være flink å skrive det ned. Vi skulle snakke om dette evnt. neste gang. Men nå fikk jeg jo oppklart noe med spottingen da, for jeg har faktisk litt lavt progesteron nivå. Men ikke farlig lavt.
 
Jeg skal gi beskjed jeg Apple, hvis jeg finner ut av det.
 
masse masse lykke til vennen , dette skal nok bli bra[;)]
 
Lykke lykke til, håper det går deres vei nå!!! [:)]
 
Takk for hilsen tulla og sola!
 
Nå er nok EL over, og vi har gjort det vi kan. Da var det bare å vente... [&:] [&o] 
 
Håper ventetiden går unna i en fei, og en positiv liten spire banke på!!!! Krysser fingrer og tær for deg Dunn! [;)]
 
ORIGINAL: lagenrto

Håper ventetiden går unna i en fei, og en positiv liten spire banke på!!!! Krysser fingrer og tær for deg Dunn! [;)]

 
Tusen takk [:)] Koselig du stikker innom. HVordan går det med deg?
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: lagenrto

Håper ventetiden går unna i en fei, og en positiv liten spire banke på!!!! Krysser fingrer og tær for deg Dunn! [;)]


Tusen takk [:)] Koselig du stikker innom. HVordan går det med deg?

 
Joda... [&o] Sitter på jobb langt borte fra min kjære med det som kjennes ut som tidenes eggløsning... Skulle nesten tro jeg hadde mensen så mye smerter jeg har hatt idag... [:o][&:]
Men motet er på topp altså! Bedre lykke neste gang er fortsatt noe vi må leve etter syns nå jeg. Har vel ikke lov å klage før det har gått iallefall et helt år siden vi startet prøvingen! [;)]
 
ORIGINAL: lagenrto

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: lagenrto

Håper ventetiden går unna i en fei, og en positiv liten spire banke på!!!! Krysser fingrer og tær for deg Dunn! [;)]


Tusen takk [:)] Koselig du stikker innom. HVordan går det med deg?


Joda... [&o] Sitter på jobb langt borte fra min kjære med det som kjennes ut som tidenes eggløsning... Skulle nesten tro jeg hadde mensen så mye smerter jeg har hatt idag... [:o][&:]
Men motet er på topp altså! Bedre lykke neste gang er fortsatt noe vi må leve etter syns nå jeg. Har vel ikke lov å klage før det har gått iallefall et helt år siden vi startet prøvingen! [;)]

 
Usj, [:'(] så kjipt å være så langt unna i EL tiden. Når kommer du hjem igjen da? Er jo vanskelig å time det når du jobber så langt unna.. jeg synes arbeidsgiver kunne gitt fri under EL  [8D] [;)] 
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: lagenrto

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: lagenrto

Håper ventetiden går unna i en fei, og en positiv liten spire banke på!!!! Krysser fingrer og tær for deg Dunn! [;)]


Tusen takk [:)] Koselig du stikker innom. HVordan går det med deg?


Joda... [&o] Sitter på jobb langt borte fra min kjære med det som kjennes ut som tidenes eggløsning... Skulle nesten tro jeg hadde mensen så mye smerter jeg har hatt idag... [:o][&:]
Men motet er på topp altså! Bedre lykke neste gang er fortsatt noe vi må leve etter syns nå jeg. Har vel ikke lov å klage før det har gått iallefall et helt år siden vi startet prøvingen! [;)]


Usj, [:'(] så kjipt å være så langt unna i EL tiden. Når kommer du hjem igjen da? Er jo vanskelig å time det når du jobber så langt unna.. jeg synes arbeidsgiver kunne gitt fri under EL  [8D] [;)] 

 
hehe, det syns jeg også! [:D] Da jeg fikk oppdraget sa jeg at jeg helst skulle vært hjemme til og med over denne helgen... så da spurte hun hva jeg skulle... [:-] Kunne jo ikke si det!!!! Så sa bare at det var noe familiegreier! heheh, men ikke god nok grunn det altså... [8D] Jajaja, vi får ha bedre lykke neste gang! [;)]
 
Back
Topp