Milepæler

Nå er jeg sikker på at jeg kjenner bevegelse! :Heartred 18+0

14+0 og andre trimester! Noen av appene mine sa det forrige uke og på 13+0, men nå er jeg i allefall det :-D

Kommer etter helt til slutt med 14+0, og andre trimester :love017:smiley-bounce016:Heartpink:Heartpink

Woho! Syns ofte jeg «ligger bak» når jeg ser i andre tråder her, så syns det var litt hyggelig at du skrev det, haha. 14+5 her. Til syvende og sist bestemmer de seg jo selv for når de skal komme ❤️

Woho! Syns ofte jeg «ligger bak» når jeg ser i andre tråder her, så syns det var litt hyggelig at du skrev det, haha. 14+5 her. Til syvende og sist bestemmer de seg jo selv for når de skal komme ❤️

Helt sant! :D Ja jeg har jo termin siste dag i mars, så jeg henger alltid bakpå :hilarious: Men de kommer jo til å komme før uansett :rolleyes: ❤️

Woho! Føler også alltid jeg ligger bak, helt sprøtt når folk har sånn 7 dager til OUL og jeg har liksom sånn 30 dager igjen :hilarious: Så vi er flere bak i løypa!

Jeg henger også langt her bak! ☺️ 15+1 og OUL om… 25 dager eller noe.

Første time hos jordmor og fikk høre hjertelyden :love7

Var på OUL i dag! Alt bra og venter en gutt :Heartblue

Var på OUL i dag, og så en frisk og rask baby. Og nå er jeg 99,9% sikker på jeg rakk å se et lite spark utenpå magen! Kjente masse liv mens jeg lå på magen i sofaen, så tenkte jaja, kan jo snu for å se. Rakk å se en liten rykning ved navelen før det ble rolig:Heartpinktypisk mannen holdt på med oppvasken:laughing002

Back
Topp