Milepæler

Så heldig! Jordmoren min ville ikke lytte da jeg var inne hos henne i uke 14.. Skal tilbake til uka for en lyttetime og da er jeg 16+3!

Hun sa «vi kan lytte, men da må vi ha en avtale om at det ikke er lov å bli redd om vi ikke finner hjertelyd». Tror ikke jeg hadde klart å holde det løftet, hehe, heldigvis fant hun hjertelyden etter veldig kort tid :)
 
Kjenner bevegelse utpå magen hver dag nå og den lille jenta vår har fått navn, Olivia! :Heartpink
 
15+0 i dag og er så koselig å lese her om alle dere som er noen få uker lenger på vei og har begynt å kjenne liv (til og med daglig!). Tror jeg kjente første tydelige bevegelse fra de inni magen i dag. Gleder meg masse til å kjenne det skikkelig og jevnlig her også om ikke lenge! :joyful:
 
Last edited:
17+3 og kjente tydelig liv igår kveld ❤️ Kunne også kjenne de små dultene i hånden. Samme som i tidligere svangerskap
 
Åh så koselig❤️
Jeg kjente et bittelite dult i magen for ca en uke siden (16+3) akkurat der hvo

Oi, klarte å trykke send for fort haha.

…. akkurat der hvor jeg tilfeldigvis holdt hånden min. Jeg er sikker på at jeg kunne kjenne det gjennom til hånden, helt helt svakt! Har vært litt i tvil på om det faktisk var det jeg kjente (slev om jeg følte meg helt sikker), men når jeg ser at andre har opplevd det samme såpass tidlig tror jeg enda mer på at det faktisk var det jeg kjente ❤️
 
Oi, klarte å trykke send for fort haha.

…. akkurat der hvor jeg tilfeldigvis holdt hånden min. Jeg er sikker på at jeg kunne kjenne det gjennom til hånden, helt helt svakt! Har vært litt i tvil på om det faktisk var det jeg kjente (slev om jeg følte meg helt sikker), men når jeg ser at andre har opplevd det samme såpass tidlig tror jeg enda mer på at det faktisk var det jeg kjente ❤️
Det var sikkert det ❤️Jeg har alltid hatt det sånn at når jeg først kjenner bevegelse/spark og er sikker på at det faktisk er det jeg kjenner, så er det også mulig å kjenne på utsiden. Samme sted som med de andre barna også. Helt nede ved keisersnitt arret.
 
Pappaen fikk kjenne spark i dag, 16+5! Hun er en skikkelig luring, jeg har ikke kjent de utenpå magen enda. Bevegelsene stopper med en gang jeg legger hånden der. Men kjenner mye liv ellers, så er uansett koselig :)
 
Back
Topp