Milepæler

fotballbaby

Forelsket i forumet
Marshmallows 2022
✨️Julestjernene2023✨️
Kunne ikke se at vi hadde en slik tråd enda:)

Del dine milepæler her ❤️
 
Jeg er 10+0 idag, synes det er en liten milepæl ❤️
Også har jeg enda ikke blødd en dråpe blod denne gangen, det føler jeg også er en milepæl ❤️
 
10+0 idag! Aldri kommet så langt før. Heller ingen blødninger i dette svangerskapet, heller aldri skjedd før! :Heartred
 
Jeg har bestilt NIPT som skal ta om en uke 9+0, når jeg får svar på den og alt ser bra ut da kan jeg puste ut og glede meg! Vet ikke hvorfor men jeg er med tredje barnet plutselig kjemperedd at barnet ikke skal være frisk. Men når det svaret kommer da skal det fires og fortelles!
 
I dag er jeg såvidt kommet lenger enn når jeg begynte å blø sist svangerskap. ❤️ Måtte det bare holde seg slik og at begge to vokser fint videre ❤️
 
Så enig i at 10+0 er en milepæl! Jeg kom dit på lørdag og det føltes veldig godt!
 
10+0 i går:love7
 
- 11+0 idag :D
- Vi har nå fortalt nyheten til både mini og svigers.
 
Jeg har også kommet en dag over der vi mistet sist. Det var en MA og vi fant det ikke ut før uke 13. men gyn kontanterte med at fosteret døde 10+3. og i dag er jeg 10+4
 
En milepæl jeg kunne vært foruten i dag: første runde med oppkast. Trodde kanskje jeg slapp unna når jeg kom til 9 uker uten.
 
Jeg syns det er litt stas og en milepæl da en ny termingruppe åpnes opp i forumet. Såg att mai 2022 startet opp nå, det er ett tegn på att vi begynner å komme ett godt stykke på veg :happy:
 
Jeg syns det er litt stas og en milepæl da en ny termingruppe åpnes opp i forumet. Såg att mai 2022 startet opp nå, det er ett tegn på att vi begynner å komme ett godt stykke på veg :happy:
Jaaa, jeg ble så glad når jeg så at Mai var i gang :love7
 
Back
Topp