Milepæler

Jeg er 14 uker i dag og forlater dermed første trimester. Hallo andre trimester!:smiley-bounce022:hello2:love2
 
15+4 og jm fant hjertelyd på mandag selv om hun måtte presisere flere ganger at hun egentlig ikke skulle lete etter den før etter oul :hilarious:
 
Takknemlig for å være over i andre trimester ❤️
 
16+1 og i går kjente jeg liv for første gang.
Merket først et par bobler som sprakk tidligere på dagen. Tenkte kanskje det var spark. Men var ikke sikker. Så på kvelden lå mannen med hodet på magen og strøk på magen og da kjente jeg så tydelig to spark med et par minutters mellomrom. Med to barn fra før så kjente jeg den følelse veldig godt igjen. :Heartred:Heartred jeg begynte jo seff å tute og grine :hilarious::hilarious:
 
Første svangerskapskontroll i dag, 14+6, så da har jeg omsider fått helsekort og en bøtte med info.

Neste milepæl blir OUL i midten av oktober. Føles lenge til, men er jo bare 3 uker egentlig.
 
Kommet over i andre trimester ❤️
 
14+0 og endelig andre trimester:talk017

håper du blir mye mye mye bedre enn første trimester, som jeg ikke kommer til å savne…
 
Første jordmortime unnagjort, fin hjertelyd og verdens koseligste jordmor. Opplevelse 10/10:Heartred
 
Back
Topp