Milepæler

12+2 i dag og hadde endelig første møte med jordmor, opprettet helsekort, søkt om fødeplass og hørte på hjertelyden - det var på tide :D

12+0 idag :D❤️ (regnet etter eggløsning og de 2 forrige ultralydene)

9+0 og knøttet har gått fra embryo til foster ❤️

9+0 og knøttet har gått fra embryo til foster ❤️

Ikke for å være slem eller noe, men blir det ikke neste uke at embryoet blir til foster? Jeg er 9+0 i dag, og ser i diverse apper jeg bruker, at embryofasen er over i løpet av uke 11, altså etter fullgåtte 10 uker (10+ 0-6). Så det vil si tidligst om en uke hos meg :happy:

Men altså, vi har gått 9 fulle uker nå, det er jo en milepæl i seg selv! Embryoet livnærer seg av morkaken og ikke plommesekken lengre, det er også en milepæl spør du meg :joyful:

Ikke for å være slem eller noe, men blir det ikke neste uke at embryoet blir til foster? Jeg er 9+0 i dag, og ser i diverse apper jeg bruker, at embryofasen er over i løpet av uke 11, altså etter fullgåtte 10 uker (10+ 0-6). Så det vil si tidligst om en uke hos meg :happy:

Men altså, vi har gått 9 fulle uker nå, det er jo en milepæl i seg selv! Embryoet livnærer seg av morkaken og ikke plommesekken lengre, det er også en milepæl spør du meg :joyful:

Jeg følger denne appen :)

Vedlegg

• A344AC69-E18C-4CA2-B3ED-47A342B81AC2.png
    A344AC69-E18C-4CA2-B3ED-47A342B81AC2.png
    1,6 MB · Visninger: 39

Ble nysgjerrig nå, så måtte søke opp. På første linken jeg kom over sto det også den samme uke. Men for meg spiller det for så vidt ingen rolle, jeg er der jeg er i svangerskapet og koser meg med det :love7

https://sml.snl.no/embryo

12+6 ingen blødninger, vært på 3 TUL, søkt fødeplass. Fått fødeplass og time til OUL, klarer nok snart å senke skulderene:-)

Første bevegelse:love7 Jeg er helt sikker på at jeg kjenner bevegelse nå. To ganger idag er det akkurat som jeg har hatt en liten fisk helt nederst i magen i et par sekunder:Heartred

Back
Topp