Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9+0 og knøttet har gått fra embryo til foster![]()

Ikke for å være slem eller noe, men blir det ikke neste uke at embryoet blir til foster? Jeg er 9+0 i dag, og ser i diverse apper jeg bruker, at embryofasen er over i løpet av uke 11, altså etter fullgåtte 10 uker (10+ 0-6). Så det vil si tidligst om en uke hos meg
Men altså, vi har gått 9 fulle uker nå, det er jo en milepæl i seg selv! Embryoet livnærer seg av morkaken og ikke plommesekken lengre, det er også en milepæl spør du meg![]()
Ikke for å være slem eller noe, men blir det ikke neste uke at embryoet blir til foster? Jeg er 9+0 i dag, og ser i diverse apper jeg bruker, at embryofasen er over i løpet av uke 11, altså etter fullgåtte 10 uker (10+ 0-6). Så det vil si tidligst om en uke hos meg
Men altså, vi har gått 9 fulle uker nå, det er jo en milepæl i seg selv! Embryoet livnærer seg av morkaken og ikke plommesekken lengre, det er også en milepæl spør du meg![]()

Så hyggelig! Er du langt på vei?Første bevegelseJeg er helt sikker på at jeg kjenner bevegelse nå. To ganger idag er det akkurat som jeg har hatt en liten fisk helt nederst i magen i et par sekunder
![]()
12+6, så er jo fryktelig tidlig, men med forrige så kjente jeg bevegelse ved 16/17 uker, til tross for at morkaka lå foran. Så var forsåvidt tidlig da ogSå hyggelig! Er du langt på vei?![]()
Wow, så gøy!12+6, så er jo fryktelig tidlig, men med forrige så kjente jeg bevegelse ved 16/17 uker, til tross for at morkaka lå foran. Så var forsåvidt tidlig da og![]()