Milepæler

I følge ul er jeg vist allerede halvveis! 20+1 :smug:
 
I følge ul er jeg vist allerede halvveis! 20+1 :smug:

Jeg er også 20+1 idag og halvveis ❤️

Ser forresten at du står oppført med termin 5. mars, jeg har 4. mars og er 20+1 idag, hvorfor får ikke jeg det til å stemme?:hilarious::hilarious:
 
Jeg er også 20+1 idag og halvveis ❤️

Ser forresten at du står oppført med termin 5. mars, jeg har 4. mars og er 20+1 idag, hvorfor får ikke jeg det til å stemme?:hilarious::hilarious:

Haha jeg vet ikke :hilarious: var jm som sa ja da er du 20+1, men er vel egentlig akkurat 20?
 
Synes at det å kjenne spark er en milepæl jeg, det kan jo for noen skje før OUL.. For meg er jeg 21+4 men ikke kjent utenpå ennå. Og det å få en kul på magen som faktisk ser ut som en gravidmage og ikke bare sånn typ «har du lagt på deg eller er du gravid» xsmile9
 
Last edited:
Jeg er ganske sikker på at knøttet i magen bare er stor fordi jeg tviler på at jeg hadde eggløsning 4-5 dager etter siste mens :hilarious: så jeg er ganske sikker på at termin er rundt 11-13 og da går overtid i forhold til ul
Haha, termin er nok ofte ikke helt riktig nei, men det er jo + - to uker og de fleste føder jo av seg selv innenfor det tidsrommet. Tror min også er litt stor for jeg vet når eggløsning var og hadde bare samleie en gang i løpet av perioden. Dersom termindato stemmer så hadde eggløsning vært mye tidligere enn samleie og det lever jo bare i 24 timer så da hadde det i teorien ikke blitt noe baby :hilarious: Men tenkte de linkene kunne forklare hvorfor dere hadde samme termin men ulikt uke/dag tall ihvertfall :happy:
 
Fikk vite at vi venter ei frisk lillesøster idag :dummy1:
 
Kjente spark utenpå magen i natt for første gang, fra den nederste tvillingen ❤️ Fantastisk at det var så tydelig, var forberedt på at det skulle ta lang tid pga morkake foran på nederste. ❤️ 17+2
 
18+1 i dag, OUL er overstått, og jeg har faktisk ikke lagt på meg noe. Mulig jeg heller har gått litt ned i vekt. Og hos meg er det bra, da jeg har høy BMI og anbefales å ikke gå opp mer enn jeg må :)

Venter spent på gravidmagen da, den har sjult seg godt frem til nå. Har vært lett å holde graviditeten sjult, men nå vil jeg gjerne få litt mage å se gravid ut :happy:
 
Back
Topp