Milepæler

Alt var bra på OUL, og lille gir fortsatt fra seg masse liv med sparkene sine ❤️
 
20 uker idag!! Det har gått fort og sakte på samme tid:) Neste milepæl er uke 24 siden jeg fødte prematurt sist. Håper så inderlig på å gå løpet ut denne gang :dummy1:
 
Fikk vite at det var jente i dag på OUL, og alt så bra ut ❤️ En stor milepæl for meg å ha OUL der alt er i orden, har sett så fram til denne dagen. Nå er planen å senke skuldrene og prøve å nyte graviditeten framover og håpe på bedre form.
 
Startet dagen med å feire at jeg var kommet i uke 20, meeen ble flyttet tilbake 6 dager på OUL noen timer senere - selv med IVF.. Jeg får feire igjen neste uke! Fint å være ferdig med OUL, få bekrefte at alt er som det skal med babyen og vente på time til fødselsforberedende samtale på sykehuset rundt uke 24, som er en milepæl i seg selv!
 
20 uker på vei i dag og ca halvveis:Heartred
Irriterer meg litt at appene nå sier at jeg er 49,5% fullført… Det hadde liksom vært så passende å være akkurat halvveis i dag på et «rundt» tall, men det er nok bare jeg som er rar som henger meg opp i det, haha:joyful:
 
23+0! Deilig å krysse levedyktighetsgrensen, selv om jeg håper han blir inni her til termin :D
 
Kan jeg spørre om du i utgangspunktet er slank? Og om magen har vokst mye? Henger dette sammen med hvem som kjenner først?
Jeg er slank i utgangspunktet ja, tror det har litt å si :) jeg ser tydelig gravid ut, men har kun gått opp en kilo i vekt. Har morkaken på fremre vegg så er avhengig av at han treffer rett sted for at jeg kan kjenne det eller se det var utsiden. Og så tror jeg det hjelper at han er en ganske aktiv type :hilarious:
 
19+0! Ikke en stor milepæl, men de siste ukene har tiden gått så saaaakte, så jeg jubler over alle de små stegene :) tenker at for hver dag som går er jeg en dag nærmere å få møte henne ❤️
 
Kan jeg spørre om du i utgangspunktet er slank? Og om magen har vokst mye? Henger dette sammen med hvem som kjenner først?
Svarer jeg også:)

Jeg er betegnet som "normalvektig" før graviditet, akkurat i øverste sjiktet. Har lagt på meg noen kg allerede, og har et "koselag" med fett foran livmora. Aldri hatt definerte magemuskler i hele mitt liv. Jeg har kunnet se bittesmå rykninger i magen fra 19+6, og ser nå tydelige spark flere ganger til dagen når jeg sitter/ligger litt bakoverlent. Da er livmora mer tydelig på en måte, og ikke bare koselaget:hilarious: er 23+4 nå og morkaka ligger bak
 
23+0 i går, nå blir neste milepæl 28+0.. jeg håper hun holder seg inne helt til termin og at jeg slipper unna prematur fødsel en gang til❤️
 
Back
Topp