Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp!Sommerfest i barnehagen?
En aller annen suppe kanskje?
uff, men det jo såå godthaha vil jeg tro.
Spiser alltid for mye
hoyhoy! det blir nok godtHer griller vi i dag. Tar resten av grillmaten fra mandagen.
Så svinefilet, hamburger og pølser.
Slår til med dessert også.
Fruktsalat og is. Deilig i varmen
Jepp!
Kanskje suppe, men er ikke så fan av ferdigsuppene da. Tror det blir mye jobb å lage selv? Når du sier det så har jeg "ferdig" tikka masala liggende, det er fort gjort !!
Ja nydelig. Klarer ikke stoppeuff, men det jo såå godt
Ja gleder meghoyhoy! det blir nok godt
Ja, men er meldt litt kjølig da. Forhåpentligvis overskyet så slipper jeg å tenke på lillesøster og sola !Tomatsuppe er jo enkelt hjemmelaget også, men hadde gått for tikka masala da.
Ok kjekt med sommerfest. Her er det på mandag.
Jada må det.Ja, men er meldt litt kjølig da. Forhåpentligvis overskyet så slipper jeg å tenke på lillesøster og sola !
Skal du lage noe til sommerfesten?
Jeg skjønte ikke helt her, for stod at "alle tar med mat" (altså middagsmat), og at min avd. tar med dessert. Forstod ikke helt om de mente at jeg KUN skulle lage dessert eller om jeg skulle ta med middagsmat også. Kanskje jeg bare skal satse på å ta med dessertJada må det.
Småbarn skal stå for noe søtt og storebarnavd. noe salt.
Så jeg lager cup cakes.
Litt rart om noen må ta med mer enn andre syns jeg. Så da ville jeg tro at dere tar med dessert.Jeg skjønte ikke helt her, for stod at "alle tar med mat" (altså middagsmat), og at min avd. tar med dessert. Forstod ikke helt om de mente at jeg KUN skulle lage dessert eller om jeg skulle ta med middagsmat også. Kanskje jeg bare skal satse på å ta med dessert
Cup cakes er godt da.
Hvordan lager du det?i dag blir det en kremet sterk gulrotsuppe
koker opp løk, tomat og masse gulrot i buljong og kokosmelk som jeg bruker stavmikser for å kjøre det jevn så har jeg oppi en del red curry paste (jeg liker den veldig sterk ) litt salt og pepper og til slutt svin eller kylling og kikerter supergodHvordan lager du det?
Ja, det hadde vært urettferdig Tar bare med dessert da.Litt rart om noen må ta med mer enn andre syns jeg. Så da ville jeg tro at dere tar med dessert.