Tacorishva landet du på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tacorishva landet du på?
Åh hvordan lager du det?Tacoris
Veldig enkelt, bare salat (grønnsaker du velger selv, men jeg pleier å ha en type grønn salat, agurk, mais og tomat i hvertfall), tacokrydret kjøttdeig, ris og ost !Åh hvordan lager du det?
Høres godt ut daVeldig enkelt, bare salat (grønnsaker du velger selv, men jeg pleier å ha en type grønn salat, agurk, mais og tomat i hvertfall), tacokrydret kjøttdeig, ris og ost !
Synes ris passer godt inn, tar til seg endel smak og er mettende
Idag blir det grønnsakssuppe, NESTEN Skal ha røkt kjøttpølse oppi. Kjøpte en pose med det og det var så mange i så vil bruke den opp. Har flatbrød ved siden av.
Grønnsaker som skal i er:
Potet
Gulrot
Kålrot
Purre
Sellerirot
Og ellers.. grønnsaksbuljong, kanskje stangselleri (har utrolig mange nå og det er godt kokt!) og pølse.
Håper vesla spiser det, hun er så kresen
Ja, er sånn her og "liker ikke" sier hun.. men gulrot liker hun så kan kanskje sortere litt Gulrot og pølseHøres godt ut da
Grønnsakssuppe er ikke dumt, men ikke en slager her i huset dessverre
OJ ender opp med å sitte å pelle ut bare kjøttbitene eller pølsebitene
Det andre er i følge han "æsj mamma, du kan få"
Her liker han kun kald gulrotJa, er sånn her og "liker ikke" sier hun.. men gulrot liker hun så kan kanskje sortere litt Gulrot og pølse
Hun HATER løk da.. Skjønner ikke det, jeg elsker løk og purre og alt sånt.
Ja, samme her. Liker den kald må liksom kamuflere ting.Her liker han kun kald gulrot
Han spiser løk på pizza her, men ikke ellers
Hva med å grille?Skulle ha kyllingsalat, men nå vet jeg ikke siden planene ble avlyst hmmmmm....får se i butikken!!
Hadde vært noe, men har ikke tatt frem og vasket grillen enda !Hva med å grille?
Det er muligens på tideHadde vært noe, men har ikke tatt frem og vasket grillen enda !
Det må vi få gjort før sommeren er over !