Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ertesuppe
Vi tok toropose og pimpa den opp med pølse, bacon, litt løk og chilli-krydder kjempegod! Han var grinete i går kveld, men tror ikke det var middagen.. Heller det at han kun hadde 3 dupper på 20-30 min ila hele dagen :/ overtrøttNam nam! Lager du selv eller pose? Har så lyst på løksuppe, men vet ikke om det blir litt heftig i fht ammingen?! Han reagerte ikke på ertesuppe? Hun reagerer jo vanligvis ikke på noe så det hadde sikkert gått bra
Vi tok toropose og pimpa den opp med pølse, bacon, litt løk og chilli-krydder kjempegod! Han var grinete i går kveld, men tror ikke det var middagen.. Heller det at han kun hadde 3 dupper på 20-30 min ila hele dagen :/ overtrøtt
Hvordan går det med sovinga? Ble faktisk 1 1/2 time herHørtes godt ut ja Uhh slitsomt når de ikke vil sove, det ville ikke hun her i går heller.. Lagt henne nå, håper hun sover mer enn 30 min..
Hvordan går det med sovinga? Ble faktisk 1 1/2 time her
Man: fiskegrateng med kokte poteter, gulrotpure og smørsaus.
Tirs: Semulegrynsgrøt(risgrøt til meg)
Ons: Svinefilet i fløtesaus med portobellosopp. Fullkornsris og salat til.
Tors: Fiskeboller i hvit saus med raspa gulrot og kokte poteter.
Fre: Kyllinggryte med chilli og lime. Fullkornsris og salat til.
Lør: Taco.
Søn: Skinkebiff med ovnsbakte potetbåter, bernaise og stekt asparges+paprika.
Det er faktisk veldig godt ja, ungene og mannen elsker det her!Ååå, semulegrynsgrøt er lenge siden jeg har spist! Det er så godt! Barndomsminner
Dele deres meny for uken forresten?Ååå, semulegrynsgrøt er lenge siden jeg har spist! Det er så godt! Barndomsminner
Dele deres meny for uken forresten?
Så mye deilig daDette skal vi spise til middag denne uken
Søndag: Nachos i form
Mandag: Pasta m/hjemmelaget tomatsaus
Tirsdag: Torsk m/rotmos
Onsdag: Middag hos svigers
Torsdag: Indisk gryte m/salat
Fredag: Hjemmelaget pizza
Så mye deilig da
Ferdig indisk gryte eller fra bunn av? Hva pleier dere ha på pizza?
Denne uken blir det ferdiggryte. Pleier å lage fra bunnen av i helgene men føler ikke jeg rekker i ukedagene bestandig. Lillegutt vil ikke sove om dagen så da blir det lite tid til å pusle på kjøkkenet syns jeg
Denne uka har jeg fått grini meg til å ha pizza med spekeskinke, ruccolasalat og gorgonzolaost på Saboerens favoritt er pølsepizza Ellers er det veldig forskjellig fra gang til gang. Hva pleier dere å ha på pizza?