Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ertesuppe![]()
Vi tok toropose og pimpa den opp med pølse, bacon, litt løk og chilli-krydderNam nam! Lager du selv eller pose? Har så lyst på løksuppe, men vet ikke om det blir litt heftig i fht ammingen?! Han reagerte ikke på ertesuppe? Hun reagerer jo vanligvis ikke på noe så det hadde sikkert gått bra![]()
Vi tok toropose og pimpa den opp med pølse, bacon, litt løk og chilli-krydderkjempegod! Han var grinete i går kveld, men tror ikke det var middagen.. Heller det at han kun hadde 3 dupper på 20-30 min ila hele dagen :/ overtrøtt
![]()
Hvordan går det med sovinga? Ble faktisk 1 1/2 time herHørtes godt ut jaUhh slitsomt når de ikke vil sove, det ville ikke hun her i går heller.. Lagt henne nå, håper hun sover mer enn 30 min..
Hvordan går det med sovinga? Ble faktisk 1 1/2 time her![]()
Man: fiskegrateng med kokte poteter, gulrotpure og smørsaus.
Tirs: Semulegrynsgrøt(risgrøt til meg)
Ons: Svinefilet i fløtesaus med portobellosopp. Fullkornsris og salat til.
Tors: Fiskeboller i hvit saus med raspa gulrot og kokte poteter.
Fre: Kyllinggryte med chilli og lime. Fullkornsris og salat til.
Lør: Taco.
Søn: Skinkebiff med ovnsbakte potetbåter, bernaise og stekt asparges+paprika.

Det er faktisk veldig godt ja, ungene og mannen elsker det her!Ååå, semulegrynsgrøt er lenge siden jeg har spist! Det er så godt! Barndomsminner![]()
Dele deres meny for uken forrestenÅåå, semulegrynsgrøt er lenge siden jeg har spist! Det er så godt! Barndomsminner![]()
Dele deres meny for uken forresten?
Så mye deilig daDette skal vi spise til middag denne uken
Søndag: Nachos i form
Mandag: Pasta m/hjemmelaget tomatsaus
Tirsdag: Torsk m/rotmos
Onsdag: Middag hos svigers
Torsdag: Indisk gryte m/salat
Fredag: Hjemmelaget pizza
Så mye deilig da
Ferdig indisk gryte eller fra bunn av? Hva pleier dere ha på pizza
?
Ellers er det veldig forskjellig fra gang til gang. Hva pleier dere å ha på pizza? 
Denne uken blir det ferdiggryte. Pleier å lage fra bunnen av i helgene men føler ikke jeg rekker i ukedagene bestandig. Lillegutt vil ikke sove om dagen så da blir det lite tid til å pusle på kjøkkenet syns jeg
Denne uka har jeg fått grini meg til å ha pizza med spekeskinke, ruccolasalat og gorgonzolaost påSaboerens favoritt er pølsepizza
Ellers er det veldig forskjellig fra gang til gang. Hva pleier dere å ha på pizza?
![]()