Middagstråden

Pizza her. Eller Taco hvis mannen ombestemmer seg igjen :P

Det er muligens på tide;)
Her har vi grillet masse allerede:D Er jo så deilig med grillmat og så enomt mye forskjellig man kan grille:):)

Pizza da? Passer jo på en fredag;)
Ja, vi grillet faktisk ingenting i fjor (turte ikke, for var usikker på om kjøttet ble gjennomstekt osv, er ikke så erfaren griller).
Fileter er godt på grill :)

Ja, var snakk om pizza.. Men jeg har ikke helt lyst på, er så varmt. Sikkert derfor jeg ville ha salat :D Kanskje spekemat?

Ja, vi grillet faktisk ingenting i fjor (turte ikke, for var usikker på om kjøttet ble gjennomstekt osv, er ikke så erfaren griller).
Fileter er godt på grill :)

Ja, var snakk om pizza.. Men jeg har ikke helt lyst på, er så varmt. Sikkert derfor jeg ville ha salat :D Kanskje spekemat?
Ah. Skjønner. Såklart bedre å være på den sikre siden. Mannen er god på å grille.

Spekemat er jo godt.
Skjønner det frister med noe lett ja.
Hva med noe så enkelt som omelett?

Ah. Skjønner. Såklart bedre å være på den sikre siden. Mannen er god på å grille.

Spekemat er jo godt.
Skjønner det frister med noe lett ja.
Hva med noe så enkelt som omelett?
Omelett er godt .)

Vi skal grille i dag!
Har kjøpt svinefilet som akkurat er chilli og hvitløksmarinert.
Ellers blir det burgere og pølser.
Enkelt tilbehør , salat, varme baguetter og potetsalat

Kyllingsalat idag, spaghetti i morgen :)

Ble fiskekaker i dag, fiskegrateng i morgen, onsdag er vi invitert til foreldrene mine. Så får vi se for torsdag og fredag

Godt med noen fiskemiddager da. Lager dere hjenmmelaget fiskegrateng?
Ja, lager fra scratch :) ikke at den fra butikken ikke kan være god, hender at vi gjør det og vi og ti l. Men helst lager vi fra bunnen av :)

Spaghetti med kjøttdeig og løk. Kanskje sjampinjonger :)

Må bli noe lettvint idag. Aner ikke hva. Jeg har sovet minimalt (4t) skal til helsestasjonen (dvs omtrent dagens trim for å komme seg dit :hungover:) og så skal jeg bake kanelboller til i morgen OG lage buffet mat jeg skal ha med i bhg i morgen. Så må lage 3 retter..

Tips til lett middag?

Må bli noe lettvint idag. Aner ikke hva. Jeg har sovet minimalt (4t) skal til helsestasjonen (dvs omtrent dagens trim for å komme seg dit :hungover:) og så skal jeg bake kanelboller til i morgen OG lage buffet mat jeg skal ha med i bhg i morgen. Så må lage 3 retter..

Tips til lett middag?
Sommerfest i barnehagen?

En aller annen suppe kanskje?

Back
Topp