Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi grillet faktisk ingenting i fjor (turte ikke, for var usikker på om kjøttet ble gjennomstekt osv, er ikke så erfaren griller).Det er muligens på tide
Her har vi grillet masse allerede Er jo så deilig med grillmat og så enomt mye forskjellig man kan grille
Pizza da? Passer jo på en fredag
Ah. Skjønner. Såklart bedre å være på den sikre siden. Mannen er god på å grille.Ja, vi grillet faktisk ingenting i fjor (turte ikke, for var usikker på om kjøttet ble gjennomstekt osv, er ikke så erfaren griller).
Fileter er godt på grill
Ja, var snakk om pizza.. Men jeg har ikke helt lyst på, er så varmt. Sikkert derfor jeg ville ha salat Kanskje spekemat?
Omelett er godt .)Ah. Skjønner. Såklart bedre å være på den sikre siden. Mannen er god på å grille.
Spekemat er jo godt.
Skjønner det frister med noe lett ja.
Hva med noe så enkelt som omelett?
Mhm. Med skinke eller bacon for eks.Omelett er godt .)
Godt med noen fiskemiddager da. Lager dere hjenmmelaget fiskegrateng?Ble fiskekaker i dag, fiskegrateng i morgen, onsdag er vi invitert til foreldrene mine. Så får vi se for torsdag og fredag
Ja, lager fra scratch ikke at den fra butikken ikke kan være god, hender at vi gjør det og vi og ti l. Men helst lager vi fra bunnen avGodt med noen fiskemiddager da. Lager dere hjenmmelaget fiskegrateng?
Så godt! Det er jo det beste. Hvordan lager du den?Ja, lager fra scratch ikke at den fra butikken ikke kan være god, hender at vi gjør det og vi og ti l. Men helst lager vi fra bunnen av
Høres godt utBiff stragonoff med fullkornsris og salat i dag
Hva grillet dere?i dag ble det grillmat
her ble det pølser hamburgere og koteletter trillet jo nesten ut av stolen etterpåHva grillet dere?
haha vil jeg tro.her ble det pølser hamburgere og koteletter trillet jo nesten ut av stolen etterpå
Sommerfest i barnehagen?Må bli noe lettvint idag. Aner ikke hva. Jeg har sovet minimalt (4t) skal til helsestasjonen (dvs omtrent dagens trim for å komme seg dit ) og så skal jeg bake kanelboller til i morgen OG lage buffet mat jeg skal ha med i bhg i morgen. Så må lage 3 retter..
Tips til lett middag?