Middagstråden

Vi hadde pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy:)
 
Kyllingfilet med ost og salami inni, ovnstekt med hvitløkssmør og masse krydder. Fløtegratinerte poteter til :)
 
Kjøttkaker i brun saus i dag :) I morgon blir det laks i creme fraiche <3
 
Hjemmelaget grove rundtsykker med syltetøy og et glass melk :p det var det eneste jeg hadd lyst på, gidder egentlig ikke å lage noe annet heller når jeg er hjemme alene :)
 
Torsdag er taco dag her i huset.
Men jeg kjenner litt på at det ikke blir helt rett alikevel idag. I tillegg var avokadoen jeg skulle lage guacemole av blitt svart og guacemole, det må jeg ha.

Må nok finne noe alternativ med kjøttdeigen. Den må vi bruke idag.
 
Kylling med søtpotetmos og div grønnsaker:)
 
Her blir det noe så simpelt som spiralloff med ketchup,oregano,ost og skinke stekt i ovnen i dag. Føler meg helt tragisk som lager det men det eneste som fristet :/
 
Hjemmelagde skolebrød :p
 
Taco! Alt som går på å tilberede kjøtt må mannen gjøre,jeg orker det bare ikke så når det er min tur til å lage middag blir det enkelt altså
 
i morgen blir det laks! tips til tilbehør/oppskrift ? trenger inspirasjon :)
 
i morgen blir det laks! tips til tilbehør/oppskrift ? trenger inspirasjon :)
Google: salmon and broccoli bake, da skal du komme opp en side fra BBC food. Den oppskrifta er driiiitgod! (Du legger biter av laks nederst i ildfast form, over kommer en blanding av kokt pasta, broccoli, soltørket tomat, ansjosfilet, mascarponeost og fersk basilikum. Litt revet ost på toppen og stekes i ovnen! Nam nam nam!!) ;)
 
I dag skal jeg og ungene teste fiskegratengen som er i oposkriftsheftet du får fra Kiwi i disse dager :) kan hende jeg får lurt mannen til å spise den og, siden det er bacon på toppen der :p (han liker ikke fisk sier han, tullemannen!!)
 
I dag er det fullkornsmakaroni med karbonadedeig og grønnsaker etter 5 åringens ønske :)
 
Back
Topp