Middagstråden

Vi hadde fiskeburger med fulkormsbrød salat, agurk, rødløk og paprika
Ungene digger det :-D
 
I dag er det torsdag og balldag her på Møre så da blir det det til middag i dag :)
 
Vi skal ha "sosakjøtt" - altså, svinekjøtt som først blir brunet på alle sider før det kokes i sin egen sjy over flere timer, så jevnet med brunet mel, servert med surkål og kokt potet og gulrot. :D
 
Her blir det stekte pølser, potet, surkål og brun saus:)
 
Imorgen blir det Burger! Noen tips til hva som er godt å putte inni?

Litt kjedelig, men hjemme liker jeg det "vanlige" tilbehøret.
Salat
Tynne løkringer
Ost (burger ost)
Bacon
Dressing
Mais
Sylteagurk
Agurk

Det er vell det som brukes her i huset. Så kan man selv velge hva man vil ha....

Har vell ellers vært borti sopp, jalapeno, tyttebærdressing, biffstrimler, kebabkjøtt, sprøstekt løk, ananas, bearnaisesaus, barbeque saus, hvitløksdressing, kebabdressing, gåselever, tomat, brie, nachos, bønner, chili, cheddar, mozarella, muggost, coleslaw, osv osv.
Bare fantasien som setter grenser!
 
Hamburger med hjemmelaget tomatsalat (tomat,løk,olje) og frityrstekte chips :) og så klart hains ketchup og majones fra hains (den burger king bruker)
 
I går var det lapskaus!:) i dag ble det Grandiosa av alle ting!:p
 
Kyllinglår i form med kokosmelk, løk, hakka tomatar og poteter, og så salat og nanbrød til. Nam!!
Ein skikkelig favoritt både for store og små her i huset, og så lagar det seg sjølv. Vi bruker oppskrifta frå matprat :)
 
Lasagne med hvitløksbrød her :) Så da vet jeg hva det blir til lunsj i morgen, mmmm :)
 
Vi skal ha Moussaka:) den norske versjonen med potet, den er best:p
 
*poff* Sletter meg fra forumlivet :)
 
Last edited by a moderator:
Back
Topp