Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, grøt!! Nei, jeg må slutte å lese denne tråden når jeg er sulten!Fredag er tacodag når ungene er hjemme, men det blir ikke før sent i kveld. Før det blir det grøt.
Hørtes godt ut begge deler!Kyllingspyd eller vårruller - får ikke bestemt meg! Mannen skal ha spareribs, og det spiser ikke jeg..
Åh, digg! Her er det stort sett bare jeg som lager mat, siden sambo jobber og er ofte sliten i helgene. Har ikke samvittighet til å mase på ham, jeg er jo bare hjemme uansett. Selv om jeg blir sliten også. Han skal få slappe av et par uker til, fram til babyen kommer. Da blir det hans turHer sovnet jeg på sofaen og våknet til ferdigdekt bord og tacoen lørdag etter min smak
![]()
Mye slik her å, men nå sliter vi med sykdom å jeg er alt for gravid å så har vi ei lita ei fra før som jeg har hovedansvar for så er nok hakke mer sliten enn han for tiden. Men ikke tro dette er vanligÅh, digg! Her er det stort sett bare jeg som lager mat, siden sambo jobber og er ofte sliten i helgene. Har ikke samvittighet til å mase på ham, jeg er jo bare hjemme uansett. Selv om jeg blir sliten også. Han skal få slappe av et par uker til, fram til babyen kommer. Da blir det hans tur
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Var det digg med taco i går?Baktpotet og taco rester.
Var det digg med taco i går?![]()
Å, hjemmelaga guacamole er så godt, hadde vi til quesedilla på torsdag også. Det er det beste med hele maten, glad jeg lagde ekstra mye. Nam!Ja, men mannen stoppet ikke i Sverige så ble ikke skikkelig rømme. Men det var skikkelig godt, hjemmelaga guacomole og full pakke
Skal ha litt taco kjøttdeig i poteten i dag, hehe.