Middag

I dag ble det kokt torsk med poteter, gulrøtter og smeltet smør, etter gubbens ønske. :)

I dag ble det som kjent pizzasnurrer.

Sellerirotsuppe fra Trines matblogg, anbefales! :)

ImageUploadedByBV Forum1392828056.130522.jpg

Middagen i dag :)

I dag blir det fiskepakker :)

Lyst på sushi, men vi får se!

Hjemmelaga potetstappe&karbonader med råkostsalat, fikk plutselig skikkelig craveings på mammaspotetmos med masse smør <3

Har du testet ut sticks and sushi i Nansensgade? De har helt fantastisk sushi (til en normal pris)..

Ja vært på Sticks flere ganger, men det er ganske dyrt. Vi har en rett ned i gata her.

Det blir fiskefrikadeller, bitte små nypoteter, gulrot, hjemmelaga remulade og gulrot her i dag.

Ja vært på Sticks flere ganger, men det er ganske dyrt. Vi har en rett ned i gata her.

Det blir fiskefrikadeller, bitte små nypoteter, gulrot, hjemmelaga remulade og gulrot her i dag.

Så synd det har blitt så dyrt. Spiste der med en venninne og betalte 500 kr for to pers, inkl en flaske cava.. Men er to år siden, da..

Så synd det har blitt så dyrt. Spiste der med en venninne og betalte 500 kr for to pers, inkl en flaske cava.. Men er to år siden, da..

Oj ja, nå koster det rundt 5-600kr for bare mat.

I dag blir det sushi eller fredagstaco!

Pizza hos foreldrene mine, mannen har vakt, så da er det deiilig å slippe å lage mat :)

Ååå, jeg har drømt om taco i dagesvis nå.. Men i dag har jeg lovt gutta pølser! Bratwurst til mannen, og vanlig kyllinggrill til oss to andre. Enkelt i alle fall da! Får heller bli taco i morra eller på søndag. OL avslutningstaco kanskje, ettersom vi hadde OL åpningstaco også ;)

Ååå, jeg har drømt om taco i dagesvis nå.. Men i dag har jeg lovt gutta pølser! Bratwurst til mannen, og vanlig kyllinggrill til oss to andre. Enkelt i alle fall da! Får heller bli taco i morra eller på søndag. OL avslutningstaco kanskje, ettersom vi hadde OL åpningstaco også ;)

Ja takk begge deler ;)

Tacos med pølser
2 personer

6 tacoskjell
2 ss smør
2 røkte kjøttpølser i terninger eller evt andre pølser
1/2 pose taco-krydderblanding
1 løk, hakket
1 dl vann
salat i strimler
1 tomat i skiver
4-6 ss rømme
Evt andre grønnsaker og reven ost.

Stek pølseterningene eller kjøttdeigen i smør. Ha i finhakket løk og krydderblanding. Kok noen minutter. Fyll sausen i tacoskjellene lagvis med de øvrige ingrediensene.

Njææ, jeg er sær på tacoen min altså, vil ha den sånn jeg alltid har spist den. Så jeg sitter å rister oppgitt på hodet av den reklama som hevder at man kan variere tacoen ved å bytte ut kjøttdeig med laks og sånn ;)
Huff ja, laks på taco... *grøsss* Etter en del oppskrifts google nå, kom jeg frem til at det blir tacopizza i dag tenker eg.. to gode ting på en gang.. nam nam :D

Back
Topp