Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lyst på sushi, men vi får se!
Åh, nam! Det fikk jeg også lyst på, men nå har jeg planlagt quesadillas. Kanskje jeg og søstern får spise sushi til lunsj imorgenLyst på sushi, men vi får se!
Har du testet ut sticks and sushi i Nansensgade? De har helt fantastisk sushi (til en normal pris)..
Ja vært på Sticks flere ganger, men det er ganske dyrt. Vi har en rett ned i gata her.
Det blir fiskefrikadeller, bitte små nypoteter, gulrot, hjemmelaga remulade og gulrot her i dag.
Så synd det har blitt så dyrt. Spiste der med en venninne og betalte 500 kr for to pers, inkl en flaske cava.. Men er to år siden, da..
Ååå, jeg har drømt om taco i dagesvis nå.. Men i dag har jeg lovt gutta pølser! Bratwurst til mannen, og vanlig kyllinggrill til oss to andre. Enkelt i alle fall da! Får heller bli taco i morra eller på søndag. OL avslutningstaco kanskje, ettersom vi hadde OL åpningstaco også![]()
Njææ, jeg er sær på tacoen min altså, vil ha den sånn jeg alltid har spist den. Så jeg sitter å rister oppgitt på hodet av den reklama som hevder at man kan variere tacoen ved å bytte ut kjøttdeig med laks og sånnJa takk begge deler![]()
Tacos med pølser
Huff ja, laks på taco... *grøsss* Etter en del oppskrifts google nå, kom jeg frem til at det blir tacopizza i dag tenker eg.. to gode ting på en gang.. nam namNjææ, jeg er sær på tacoen min altså, vil ha den sånn jeg alltid har spist den. Så jeg sitter å rister oppgitt på hodet av den reklama som hevder at man kan variere tacoen ved å bytte ut kjøttdeig med laks og sånn![]()