Middag

Vi hadde kylling med tilbehør.
Og så blir det lasagne senere i kveld når guttungen er lagt.

Idag ble d biff, fløtepoteter(hjemmelaget) ,salat, hvitløksbagetter,peppersaus :) solo ;) mmmmm

Idag ble d biff, fløtepoteter(hjemmelaget) ,salat, hvitløksbagetter,peppersaus :) solo ;) mmmmm
Nå ble jeg sulten igjen også...

Storebror 05.10.2011 ♥️
Lillesøster er ventet 12.03.2014 ♥️

Nam! Venter med biff til jeg er ferdig med graviditeten, liker den bare når den er skikkelig blodig! Vil på restaurant, så håper på en kort barselperiode:)

Hmmm hvis det bli ks til uka skal jeg spandere middag på sambo kvelden før, hvor stor er faren da ved å spise en biff som ikke er heeelt skosåle?

Storebror 05.10.2011 ♥️

Vi er så heldig m biffen at den er mør og go selv om den e godt stekt:) super godt er det :)

Hmmm hvis det bli ks til uka skal jeg spandere middag på sambo kvelden før, hvor stor er faren da ved å spise en biff som ikke er heeelt skosåle?

Storebror 05.10.2011 ♥️
Jeg ville spist det.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi kjøper store kjøttstykker av filler , å skiver biffen:) å den bi alltid perfekt:) kjøper aldrig de ferdigpakkene, før de er tørre, sege og mange ganger helt jævlige .... :) sjønner hva du tenker på :) da er det best at de er blodige :)

I dag ble det thaimat på restaurant! :D

Aner ikke, matlei, sur og trøtt. Ikke lyst på noe.

Sent from my iPhone using BV Forum

Skinke og maksronigrateng med salat.

Sent from my iPad using BV Forum

Pastarester fra igår. Digg å slippe å lage middag

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Omelett. Etter ønske fra 2 åringen. Enkelt å greit da mor er sliten og far stakk på trening i stede for middag

Sent from my iPhone using BV Forum

Kunne ønske noen kunne lage middag til meg idag, er dødssliten! Sambo er ikke hjemme før halv ti... Blir tortellini fra fjordland med ferdig pastasaus . Selv det er slitsomt å lage...

Amerikanske pannekaker! Med blåbærsyltetøy til toåringen, sirup til mannen, og banan og kanel til meg! En gravidgreie jeg fikk for meg tror jeg, pleier å gjøre det enkelt med sukker og kanel ;)

Back
Topp